zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    die heb ik nog helemaal niet gelezen lieverd...ga het meteen ff doen ;)

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adora, wat fijn dat het allemaal goed is met jullie prinsje :D. Verder alles goed?

@Lottie, jaaa een leuk weetje. Weten we dat ook weer. Ik heb het idee dat hij/zij meer slaapt dan 20 min. maar je zal wel gelijk hebben.

Allemaal jongens zal ik de uitzondering zijn of mag ik me bij jullie aansluiten?????? :D :D :D

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik denk dat onze vent minder slaapt :D of hij is in zn slaap net zo druk als zn moeder als ze slaapt :D:D:D zelfs in mn slaap beweeg en praat ik nog :D

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Nee.. ik hoef niet meer om te schakelen, haha... ik kan eindelijk gaan shoppen, jippie!!!
    Ik vind het zelfs heel speciaal, dadelijk hebben we 3 jongens :D:D:D

Gewicht, de kleine wordt geschat op 398 gram :)

Draagzak, ook wij hebben voor de babybjorn gekozen (rood) :)

Alleentje, ik ben heel benieuwd of je ook een klein prinsje in je buik hebt, ha ha..

Nub, 7 expers (meiden die al heel lang nubben) hadden het fout :D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    KLETSKOUSJES :D:D:D:p gezellig hoor :D

@Pandora...jaaaaa gewoon Koeka aanschaffen :p is el een eyecatcher vind ik vooral bij het ledikantje :D maar wel duur inderdaad ach ja ik compenseer dat lekker met de goedkope buitenkansjes die ik heb gehad op MP ;)
    Zo he, nou dan mag je er wel een verwachten :) ...zat even met je mee te denken, maar indd. dan is het gewoon een 2e ML :p:D hahahaha ML zeker trots :p hahaha en jij maar dragen :D vind je het gek dat je 100% in de ZW moet :p hahaha

@Weetje: o nee dat wist ik niet..ik heb het idee dat mijn ventje van de 24 uur er toch echt ruim 20 slaapt :) whahahaha

@Draagzak, die kan je wel kopen zonder dat je weet wat het is Alleentje, Lottie ik heb die van Baby Bjorn Syngery in het wit dus die speciaal ook is voor de zomer ;) ben anders ook snel bang met het warme weer straks dat het te warm gaat worden, mijn oude draagzak heb ik te koop staan...na ja oud wel 2x gebruikt maar vond hem niet erg prettig dus staat te koop voor een prikkie haha was van Safety 1st Baby Relax ;) die Baby Bjorn schijnt echt volgens vele de beste te zijn!

@Draagdoek, ik heb die van Lodger gekocht nieuw op MP en is super mooi en kan bij koud weer ook in de maxi cosi ipv jasje/deken echt ideaal dus!!!

@Geboortekaartje, ach joh je hebt nog wel tijd...maar met de naam zal ik wel opschieten hoor Lottie...echt A-relaxt als je het niet weet als hij al bijna komt.
    Onze proefdruk ligt klaaar :D:D:D ben zooo benieuwd! Ga straks halen spannend!!!

@Lottie, ja kan me voorstellen dat het een beetje dubbel voelt hoor! Wel niet verhuizen...ach als de kleine er is is het misschien nog onhandiger...ik was 2 weken oud toen mijn ouders gingen verhuizen...niet ideaal, maar wel een veel mooier en groter huis dus tja keuzes he...laat ze jullie maar snel een mooi huis aanbieden!!!

O en over Koeka dan kan je indd beter niet kijken..ik was helemaal niet van plan zoveel geld ervoor uit te gaan geven...maar ik wil het ik wil het ik wil het :p

@Adora, YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEFELICITEERD MEISY!!!!
    Wat fijn dat hij gezond is :D echt geweldig en wat heerlijk straks 3 ventjes...wat zal jij vertroeteld worden :D alles heeft zijn charmes meid! Gelukkig hoef je niet echt te wennen!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Sorry Alleentje vergat nog tegen jou te zeggen sorry:

Super leuk! Ben erg benieuwd kom je als het af is ook jullie kamertje showen :D? Leuk he alles lekker uitzoeken! Nou nog even wachten en dan sla je gewoon helemaal door :p:D:D:D:D

7. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, haha zou het :D.

Even nog een vraagje, alle 'testen' die je kan doen op internet om te kijken of het een jongen of een meisje word zoals de chinese geslachtskalender, zo een testje van 49+datum laatste menstruatie-je leeftijd-1-2enz. Klopt daar bij jullie iets van??
    Bij mij zeggen ze allemaal een jongen, welke test ik ook doe. Ik ben echt erg aan het worden :), sorry hoor dames......

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee Jadora...Koeka moet je inderdaad niet naar kijken :p Je bent bedankt hoor...fijne meid ben jij :p ik was net even over mn Koeka deken heen...en vandaag wil ik er al weer de hele dag een hebbe hebbe hebbe :p:p:p

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    bij mij kwam dit ook allemaal uit op jongen....en ik bleef lekker stug volhouden meisje :)
    jaaaaaaaaaaaaaaa alleentje....hihihi zou wat zijn jij ook een ventje :p

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Pandora, oh echt, wow. Ik heb veel getwijfeld de afgelopen weken tussen een meisje en een jongen. Toen ik afgelopen vrijdag voor het eerst de kleine voelde, dacht ik gelijk jij bent een jongen. Zo vreemd, nu wil ik het helemaal weten. Mijn geduld houdt een beetje op :) :D.

@Jadore, natuurlijk show ik de kamer als het af is :D. Heb nog even op de site van koeka gekeken. Zoveel leuke spulletjes. Welke deken wil je precies?

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, bij mij klopt die en ook de chinese zowel bij Chloe als bij mijn babyboy ;) :D

@Pandora whahahaha na dan ga ik je nu ook weer gek maken vrees ik :p ik wil nu zo'n super de luxe schommelding van Graco :D Hebbe hebbe hebbe hebbe :p:p:p:p geweldig relaxt lijkt me dat...dan doe ik hem erin als we bv gaan eten of even niet kan wiegen en dat ding kan trillen en schommelen voor pasgeboren beebs kost nieuw rond de 250! Maar ja verkoop het dan wel weer :p hahahaha HEBBEEEEE

@Badje, Yeaaaahhhh mijn badset is binnen WAUWWWWWW zooo mooi :D ben zo blij wat geweldig :D ben helemaal happy met mijn keuze voor zilver HEBBE HEBBE HEBBE :p ohhhh wat ben ik erg zeg :) Sorry lieve dames als ik jullie aansteek :S

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hhahaha Alleentje dat had ik met Chloe ook...maar was echt een MEID hahahaha. Jaaaa te mooi he :D ik ga me lekker uitleven bij Milk and Lemonade als het binnen is en dan wil ik de grijze ledikant wafel dekentje die dubbele voor zomer en winter :D ach ja ze doen er wel lang mee en het is wel echt een eyecatcher vind ik dus ik mag :p whahahaha laat mijn ML er maar niet achter komen hahaha XD

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ritme
    het is bij alle baby's dus ongeveer t zelfde maar niet precies;)

Babybjorn
    ben nu al een tijd aan het rondkijken, maar lees
    meer positiefs over de bondolino;). Wij zouden eerst ook
    babybjorn doen bij ons zoontje en toen toch niet gedaan ivm de beperking met dragen. Maar nu zou ik zoiets wel
    willen, de draagdoek hou ik ook gewoon:)

Losger
    kan ook maar met 1 houding toch? Of niet?

Jadore
    wil wel opschieten met de naam maar we
    vinden niks leuk haha:p
    wbt verhuizen is t geen keuze die we hebben. Dit huis bestaat volgend jaar niet meer hihi. Dus als
    we iets aangeboden krijgen moeten we het aanemen.

Chineze kalender
    bij zoontje klopte het, nu niet

kruintje scheef
    klopte niet

pendels
    klopte niet

berekening
    klopte vorige keer wel en nu niet

verder
    bijna niks klopte deze keer!!!!

14. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, ik moet gewoon nog een week geduld hebben :(.
    Die is inderdaad erg mooi. Ach mannen hoeven niet alles te weten toch :).

15. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Lottie, bij jou klopt er dus niet veel van. Moet me er dus niet te veel aan vast houden. Was ik ook niet van plan hoor want er zijn altijd uitzonderingen.

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahahahahaha jij bent net zo erg als ik...kwam laatst thuis en had mezelf goed uitgeleefd bij lief lifestyle :D
    vraagt 'ie was het duur....tja, euhmmmmmmmmmmm dat zeg ik niet tegen jou schatje :D:D:D
    In sommige dingen kopen ben ik dan wel weer pinnig, maar als ik iets echt mooi vind en kwaliteit goed enzo dan kan het me niet zoveel schelen en wil ik ook hebbe hebbe hebbe :p :)

17. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Alleentje, bij mijn eerste 2 kindjes had de chineese kalender wel gelijk, maar nu zegt die meisje :D:D

Een week is zo om meis, dat lukt je vast wel :)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Lottie de bondolino kende ik nog niet...even gegoogeld en deze ziet er inderdaad ook heel fijn uit ( vooral het gedeelte voor om je middel te bevestigen...dat lijkt me inderdaad wel prettig zitten )
    dus gewoon lekker kiezen waar jij een fijn gevoel bij hebt ;)

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Draagzak, ik ken die ook niet eigenlijk :) maar ben nu al heel blij met deze :D en de Lodger kan ook op de heup gedragen worden zelfs kindjes tot ongeveer 18 maanden en dus liggend en dus als "zak" voor in de maxi cosi.

@Geboortekaartje, WAUWWWWWWWWWWWWWW I'm in Love whahhaahhaa echt geweldig mooi is het kaartje geworden her en der kleine aanpassing en ben nu adressen compleet aan het maken en dan worden de enveloppen alvast gemaakt en de kaartjes pas als de beeb echt geboren is ofcourse :D

@Naam, ja indd jongensnamen zijn echt moeilijk..daarom was ik daar al mee bezig voordat we zwanger raakte :) :D haha maar we zijn echt helemaal blij met de naam dus dat is dan wel lekker, echt balen als je niets hebt gevonden nog Lottie, maar komt goed :D!

@Graco schommelstoel, WHHHHHHHAHAHAHAHAHA en ja hoor weer een buitenkansje :D voor 95,- euries heeft deze zwwangere met zeer hoge nesteldrang weer haar zin :D hahaha,
    Pandora...whahahahahaa zooo herkenbaar :D ik verzin ook altijd wel iets om het goed te praten en dat werkt altijd :p:D hahahaha....agum zelfs de koerier hier kent me al :)

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Draagzak, lijkt me echt handig maar heb er nog totaal geen verstand van. Wacht lekker jullie ervaring af haha.

@Geboortekaartje, er zijn zoveel leuke kaartjes. Jadore, wat leuk dat jullie al een mooie hebben gevonden.

@Namen, de jongesnaam staat bij ons al vast. Een meidennaam gaat een stuk lastiger worden. Maar ja we zullen eerst maar eens zien wat het gaat worden.

Deel Deze Pagina