zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ahaaaaaaaaaaaaa ;) had gekunnen dat ik wat anders had gezegt, haal wel meer dingen door elkaar op het moment :D

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahaha ook al dus :D moet zeggen dat we veel overeenkomsten hebben met onze zwangerschap, ik weet nog heel goed een paar weken terug dat ik net zulke symptomen als jij had en 8 dpo negatief teste maar na 3 kwartier een licht streepje hihihi echt leuk allemaal!

Hebben jullie het allemaal al verteld? Wij wel, hele hyves staat vol, lekker een iemand dacht dus blijkbaar dat het al op hyves gezet kon worden met grote gevolgen na ja niets aan te doen, de belangrijkste mensen hebben we het zelf gelukkig verteld ;)

Hoe laat moet je morgen pandora?

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @Jadore: sorry dat ik zo vervelend ben haha ma mijn uitrekendatum is 16juni, niet 18juni:p

ja t zal idd wel een fase zijn:) komt helemaal goed!:D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :p Adorable, dat had je al gezegd hoor :p hahahaha ik vond het nog knap :p hahahahha

Hey meiden even een up-date: ik ben aan de Emesafene, mijn misselijkheid was niet meer uit te houden en heb de strijd opgegeven het helpt gelukkig wel al een heel stuk dus ik ben er blij mee! Nu hopen dat ik snel kan afbouwen over een paar weken!

@Pandora, hoe is je echo gegaan??????????????????????????:D

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    echo was zoooooooo GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFF
    Ik werd er helemaal emo van dit keer....jeetje wat is die kleine al gegroeid vergeleken met de vorige keer....en hij ( we praten hier om het makkelijk te maken in de hij vorm ) lag af en toe al flink te zwaaien :D:D:D ik plaats snel ff een foto

@ jadore...ik ga ook iets voor de misselijkheid vragen

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, Yeahhhhhh wat goed!!!!!!! Ben benieuwd naar je foto's :D!

Ja ik zou ook iets vragen als het nog echt zooooo erg is, ik at bijna niets meer en drinken kon ik ook amper verdragen, nu kan ik al weer heel wat eten, drinken is nog steeds niet geweldig....heb nergens trek in qua drinken :S, wat drink jij?

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    drinken lukt hier juist wel goed, vooral vruchtensappen en roosvice...wordt alleen zo kotsmisselijk van eten :(

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ik werd het ook van eten, alleen al als ik kook ga ik bijna over mijn nek, maar nu met die pillen en weet wat ik wel "lust" en niet gaat het allemaal een stuk beter!

Heb je nou nog foto's :D?

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ga ff douchen en zet er zo een foto op :D

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn echo met 9 weken en 3 dagen :D Ik ben verliefd :D

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhhh zooo lieffff hahahaha ben verliefd hihi had ik ook bij Chloe! Leuk joh al armpjes en beentjes en een hoofdje echt al een minimensje :D echt een mooie echo!

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en straks ff de HA bellen, of ze iets kunnen geven voor de misselijkheid..volgende week moet ik weer werken, ook nachten en dan is het echt geen doen als ik steeds kotsmisselijk ben! nu ik thuis ben en niet teveel doe is het redelijk uit te houden, maar als ik straks met mn onregelmatige diensten steeds zo slecht blijf slapen door de misselijkheid, dan kunnen ze me over 3 weken opvegen :( wil eerst primperan proberen...

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Je moet zelf weten wat je wilt hoor, maar primperan schijnt veel sterker te zijn en mag je maar een x aantal dagen en Emesafene is denk ik toch de 1e keuze vd HA aangezien de meeste zwangeren dit slikken als ze zoooo misslijk zijn en overgeven. Waarom wil je eigenlijk meteen een zwaarder middel?

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    oh ik dacht juist dat primperan minder heftig was dan emesafene :)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    uhmmmm ik hoor hier op t forum van niet plus mijn vk raadde me aan na okugest emesafene te gebruiken, ach de een spreekt de ander weer tegen, beter vraag je eerst maar aan je HA wat hij je aanraadt ;)

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
  17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ben ondertussen aan het bellen met de HA ;)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ben benieuwd :D

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    De ass. laat mijn HA zo een recept faxen naar de apotheek, ze wist niet wat de HA voor ging schrijven, maar waarschijnlijk emesafene ;) kan het aan het eind van de middag bij de apotheek ophalen ;)

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ooo wat fijn, bij mij werd er wel gezegd dat ik 3 dagen geen auto mocht rijden! Ben benieuwd ;)

Deel Deze Pagina