zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Draagzak en Alleentje, ja ach je hebt zoveel spullen...je hebt echt niet alles nodig! Met Chloe zaten we financieel wat minder en hadden we ook minder plus dat ik minder spullen kende ;) nu hebben we het financieel gewoon erg goed en omdat het onze 2e is heb je ook wel sneller gemakkelijke spullentjes "nodig" zodat het wel makkelijk te combineren is met een peuter...vandaar dat ik zoveel "handige" dingen heb gekocht, met Chloe heb ik die draagzak 2x gebruikt verder niet...ik weet niet wat verzenden kost, maar ik kan je mijn "oude" was nieuw en heeft ze echt 2x in gezeten omdat ze het niets vond...maar ik kan hem je wel opsturen als je zou willen en dan alleen de verzendkosten voor jou..of als je in de buurt woont mag je hem hebben en ophalen, kan je kijken of het wat vindt...maar ik vond die dus niet zo prettig! Dus no hard feelings hoor als je geen interesse hebt ;)

@Geboortekaartje: je hebt heeeeel erg veel...maar om eerlijk te zijn vond ik het niets om er een uit te zoeken...het was het allemaal net niet! Ik heb er dus zelf een met de drukkerij ontworpen althans ik heb aangegeven wat we wilde en de tekst verstuurd en zij hebben er wat van gemaakt ;)

@Namen, ja is ook al zo'n keuze...moeilijk!!! Je moet er echt 1000% achter staan en dat is vaak moeilijk om beide het JAAAA-gevoel te krijgen ;) wij hadden hem ook niet 1,2,3 hoor maar wel snel in vergelijking met vele op zp die soms op het allerlaatste moment moeten beslissen en soms nog na de geboorte..dat lijkt me zo vervelend!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    verzendkosten voor een draagzak komen op ongeveer 6-7 euro, om me er even lekker mee te bemoeien :p

pfffff geboortekaartjes....moeten wij ook nog steeds een keer naar kijken, was het bijna vergeten :)

Naam een meisjesnaam hadden wij hier sneller dan een jongensnaam, vond het zo moeilijk en vond ook niks mooi :)
    we hebben nu wel een naam, maar heel soms twijfel ik erover :)
    Het is toch iets waar de kleine het de rest van zn leven mee moet doen ;) en soms ben ik er onzeker over wat anderen van de naam gaan vinden :)
    De ene dag vind ik de naam helemaal geweldig...de andere dag vind ik 'm het net niet, en lijkt het alsof ik iets "mis" aan de naam :)

Ik ga straks lekker lunchen met een vriendin, zin in ;);)

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja dat dacht ik ook Pandora, maar als je hem misschien door de brievenbus krijgt in een grote envelop :) totaal geen idee of dat zou lukken hoor, maar dan zou het maar 2 a 3 euro kosten...vind die verzendkosten ook altijd zo scheef...voor grotere pakken is het vaak wel leuk, zoals voor mijn Graco stoel die vandaag of morgen al binnen komt...maar op een draagzak vind ik het dan wel weer prijzig!

@Naam, oef ja dat is wel lastig hoor Pandora! Het is wel het prettigst als je er echt 1000% achter staat en eigenlijk niet mag twijfelen echt met een naam...althans....dat vind ik, lijkt me echt balen als je een paar weken na de geboorte een naam hoort waarvan je denkt WAUWWWWW als ik die naam eerder wist...anders blijf je toch lekker kijken en houd je die naam gewoon tenzij je een "betere" naam kan vinden.

Veel plezier met lunchen :D

4. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, wat lief van de draagzak. Wat voor een is het precies en wat voor kleuren? Ik woon in brabant, weet niet waar jij woont? Maar evt. kosten van verzenden zouden ook geen probleem zijn hoor. Maar jij vond hem niet fijn, waarom niet als ik vragen mag? Wat een vragen hè.

@Pandora, dat is lastig met de naam. Jullie hebben nog even de tijd dus wie weet wat je ondertussen nog hoort of leest. Alvast eetsmakelijk!

Onze jongensnaam wordt vernoemd (hij is al in '93 overleden dus verder geen dubbele namen). Dat is meer toeval dan de bedoeling hoor. Maar we vinden het allebei zo een leuke naam, dus dat komt goed uit :D.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, Hij is gewoon zwart..ik pb je even mijn MP-advertentie :D is makkelijker...als je hem wilt geef maar een gil...ik zal van te voren wel zeggen wat de verzendkosten dan zijn, hij is wel veilig iig hoor anders zou ik hem nooit weg geven of verkopen!!!! dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben, maar ik vond het lijken dat je vooral vanuit je rug tilt...misschien ben ik wel een zeurpiet maar ja, ik pb je even ;)

@Namen, wij hebben precies hetzelfde! Althans precies...iig dat ik de naam eerst had omdat ik hem ontzettend mooi vind en daarna ook nog eens echt meant to be een vernoeming is naar de persoon waar we een zoon al naar wilde vernoemen ;)

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    onze naam is ook een vernoeming...was ook meer toeval dan de bedoeling :p
    Ik ben ondertussen nog wel aan het kijken, maar iets wat we beide mooier vinden, kan ik ook niet vinden. Wel namen die alleen ik mooier vind :p

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Yep Pandora...maar ja dan zal het vast een vernoeming naar ML zijn fam zijn :p...dat is bij mij iig het geval dus al zou ik nu op de eoa manier willen veranderen ..dat gaat me nooit meer lukken whahahahaha

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat klopt :p

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahaha:p uhmmm ja dan wordt het wel lastig, maar als je echt niet achter de naam staat moet je toch echt tegen ml zeggen dat je toch niet voor die naam wilt gaan, omdat het ook jouw zoon is en je de rest van zijn leven wel 100x op een dag zijn naam zal roepen zo'n beetje :p ;) .... wat ook zo is vaak is dat als je kindje is geboren dat je echt denkt...o ja jij bent echt een in mijn geval Chloe... maar ja voor nu heb je daar niets aan ;)

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mochten we iets anders tegen komen heeft hij daar helemaaaaaaal geen problemen mee ;) Maar iets anders waar we allebei het jaaaaaaaaaaaa gevoel bij hebben kunnen we ook niet vinden ;)
    Deze naam vinden we wel beide mooi.....alleen heeeeel soms twijfel ik :)

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dat is wel lief van hem :D, daarom zei ik al gewoon blijven kijken en anders gewoon die naam doen dan krijg je misschien alsnog het jaaaa gevoel ;)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wiehaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Alsof het zo moet zijn...gisteren een echte dipdag en werd zo onzeker doordat we niet weten hoe en wat mbt een woning. We hadden het vannacht in bed zelfs nog over dat ik vandaag zou mailen om te vragen wat we kunnen verwachten. En nou werd ik vanmorgen gebeld dat er een woning vrij komt:D!!! Ik durf nog niet al te blij te zijn, maar misschien gaan we dit weekend al bezichtigen! Ligt aan de bewoners die er nu nog inzitten. Heb al op google maps gekeken en ziet er goed uit:D!

Pandora
    Ja he, die bondolino ziet er ook wel fijn uit. Maar ik vond de bjorn er ook goed uitzien zelf hoor!! In de winkel waren ze er toen ook erg positief over, maar ja dat is de winkel haha:p. Ik ga misschien zaterdag ochtend naar een inloopochtend waar je draagzakken/doeken kan proberen! Dat is wel fijn, dan kan je zelf even testen ipv alleen info te zoeken. Bondolino kan tot in de peuterleeftijd, dat is ook wel fijn. Maar dan zal je m misschien niet meer gebruiken;)

Jadore
    Wauw zelfs het geboortekaartje al min of meer af:$:$ Jij bent echt snel!!! Goed hoor:D. Ga je zelf de enveloppen schrijven? ?Moest bij mij toen wel dacht ik...

Namen
    Was ik ook al mee bezig voor we zwanger raakten, maar kom er gewoon niet uit haha.

13. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Lottie, dat zou leuk zijn. Hopelijk kunnen jullie snel gaan kijken!!! Dat zou wel een hoop rust geven denk ik.

@Jadore, een mooie draagzak. Ik denk er nog even over na. Zal me er eerst een beetje in gaan verdiepen wat ik wil. Weet nu in ieder geval welke je hebt :).

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHHAAHAA
    LOTTIEEEEEEwat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Yeah yeah yeah yeah hahaha ben even een feestje aan het vieren voor je :D

@Geboortekaartje, ja wel snel he..maar ik ben wel blij hoor zo dat kan dan ook weer van mijn lijstje af! Gister liet ik ML het kaartje in de auto zien...omdat we anders moesten wachten tot in de avond als we thuis waren, want we gingen bij zijn ouders eten en ik kreeg echt een dikke en liefdevolle kus vol trots, was wel een emo-momentje :D
    Ik wil mijn schoonmoeder vragen of ze de enveloppen wilt schrijven, ze heeft zo'n beeldig handschrift dat de computer er niets bij is :p heb ik met Chloe ook door haar laten doen!

@Alleentje, tuurlijk meisy denk er maar rustig over na hoor, maar als ik hem kan verkopen doe ik het wel hoor, want dan kan ik die ook weer van mijn lijstje afstrepen ;)

@Spullen, Yeahhhhh net mijn maxi cosi verkocht :D voor 50 euro :D ben er erg blij mee! En ik heb het meteen weer uitgegeven :p hahaha aan een waskussensloop :D zo mooi van Fabs World :D die krijg ik als het goed is morgen en dan vandaag als het goed is de schommelstoel...ooo jeee snel de bel aanzetten :D

15. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, ja natuurlijk als je hem kan verkopen dan moet je dat gewoon doen. Dan heb ik gewoon pech. Je bent goed bezigmet verkopen en weer iets moois terug kopen :D.

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D thanks :D even een foto van mijn Graco schommelstoel...komt morgen..ze heeft hem net verzonden :D

Ja met die maxi cosi...ze wilde er 50 voor betalen + verzendkosten 7 euro...dus ik zei ahh 55 is goed...stuurt ze terug ik heb toch gewoon 57 overgemaakt haha af en toe heb je geluk en soms ongeluk op mp maar het zit me laatste tijd wel mee :D even afklopppen **klop klop**

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Lottie...goed nieuws meid HOERAAAAAAAAAAA...ik vier samen met Jadore een feestje voor je mee :D:D:D
    Ik hoop dat jullie dit weekend al lekker mogen gaan kijken, en dat het allemaal snel rond is ;););)

Net lekker wezen eten, was heeeeeerlijk en gezellig :D
    vandaag verder een babyspullen shoploos dagje ;) alles netjes laten hangen in de winkel en ook internet nog niet afgestruind :D goed he van mij :D
    al ga ik daar morgen verandering in brengen hoor :D

hebben jullie trouwens ook zo'n last van dramatisch haar....heb echt een bad hair day ( maak er maar week van ) :x:x:x
    het zit echt voor geen meter, vriendin zei dat het leuk zat...nou die spoort niet, want mn haar doet TOTAAAAAAAL niet wat ik wil :x:x:x

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahhahaha wat goedddddd Pandora!!!! Maar morgen dus extra excuus omdat je vandaag niet hebt geshopt :p whahahaha

Ooooooooooooooo wat een UBERMUTSSSSSSSSSSSSS ben ik OMG ben voor de 2e keer mijn afspraak voor Chloe op het CB vergeten :) ooooooooo wat erg zeg...bad hair day tjaaaa toevallig gister en vandaag wil ik naar de kapper is echt bijna altijd zo dat als er iets niet naar je zin is je ineens complimenten krijgt XD hahahah, maar menn wat erg is het met mijn geheugen bah bah bah hier dus alsnog de foto :)

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Uber muts ja :D:D:D:D:D schandalig...voor de 2e keer vergeten :D:p
    ik zou haast denken dat je zwanger bent :p:p:p

Mooi stoeltje ;) ik had gisteren ook een leuke gevonden :) wil ik ook hebbe :)

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks :D ja het is zo'n dure nieuw, maar ik had weer eens een buitenkansje van 95 euro :D

Tja echt ik heb wel 1000x sorry gezegd en zei ook oooo ja wil mijn zwangerschap niet de schuld geven...maar ben zwanger :p whahahaha en zij zei maar vet lief de hele tijd nou maak je niet druk ik zal ze wel even voor je bellen dat je je zo rot erdoor voelt en het echt vervelend vindt...maar dan ga je je niet meer druk maken hoor...zo lief :D ik zei ja als je mijn hoofd nu zou kunnen zien...een tomaat is er niets bij :) hahahahahaha

Deel Deze Pagina