Lottie, wat goed dat er een leuke woning vrij komt... ik ben benieuwd naar de bezichtiging, ik hoop dat je snel mag gaan kijken Zou zo super zijn, dan kunnen jullie ook gelijk de babykamer inrichten... leuk, leuk Jullie zijn al allemaal flink aan het shoppen, LEUK Ik heb net bij 2 online winkels leuke babykleding besteld
@Adora, FOTOFOTOFOTO hahahaha lekker he shoppen @Pandora o ja die is mooi! Maar dat is meer een wippertje volgens mij volgens mij kan die laat maar zeggen niet echt schommelen...of zit ik er nou naast...qua model lijkt ie iig op mijn wippertje erg leuke kleuren!
Waarvan?? Als je de kleding bedoeld, is dat een beetje moeilijk, want ik heb wel erg veel geshopt alles maatje 50 en 56 Bij deze 2 winkels: Kixx Online en deze: olliewood
Joehoeeee ons juni topic komt los!!! De 1e is bevallen van een dochter en de 2e wordt zondag ingeleid! Jeetje wat gaat het nu hard hihi. Hier alles oke met iedereen? Weet inmiddels iedereen wat het geslacht van de baby is? Hier alles nog rustig, kleine man is ingedaald en het wordt steeds zwaarder naar mate we dichter bij de einddatum komen, maaaar ik mag alsnog niet klagen, de zwangerschap verloopt super! Nog minimaal 2 weken wachten en dan mag kleine man inprincipe komen Kan niet meer wachten hihi IK WIL OOK!!! xxx
Hey Adorable, ik heb ons lijstje maar weer eens even up to date gemaakt....we weten inmiddels bijna allemaal wat het geslacht is alleen moeten Lottie en Alleentje even de uitgerekende datum erbij zetten, want die weet ik niet 18 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen 20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen 24 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen 20 sept 2011: Adora: 3e kindje: Jongen Alleentje:1e kindje: nog een weekje wachten Lottie: 3e kindje: Meisje
16 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen 20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen 24 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen 20 sept 2011[/COLOR]: Adora: 3e kindje: Jongen Alleentje:1e kindje: nog een weekje wachten Lottie: 3e kindje: Meisje Ik heb mijn uitrekendatum even aangepast, ik ben namelijk de 16e al uitgerekend
jaaaaaaaa de 2e beeb van ons juni topic is geboren een gezonde zoon ( nog niet de mijne trouwens hihi )
en ik de mijne ben ook eerder uitgerekend maar waarom staat er bij Lottie 3e meisje? Ze wilt volgens mij geen 3e als ik het goed heb onthouden en verwacht nu een jongen @Adora ja bedoelde je kleertjes hihi lekker hoor, hier moeten we nog het 1e pakje gaan kopen en ik wil nog denk 2 a 3 pakjes maat 50 erbij. @Adorable, wat leuk joh!!! Wat dat betreft wel erg jammer dat ik niet mee heb gedaan aan het augustus topic, maar was gewoon echt veel te druk. Kan me voorstellen dat hij wel mag komen van je @All, yeahhh we hebben weer tijd gehad voor de babykamer..lamp hangt en rolgordijn ook nu nog de commodeplank en dan de bestelde accessoires ... die verwacht ik eind deze week dus ik hoop eind deze week foto's te kunnen showen eindelijk
18 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen 20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen 24 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen 20 sept 2011: Adora: 3e kindje: Jongen Alleentje:1e kindje: nog een weekje wachten Lottie: 2e kindje: Jongen Daantje:3e kindje: Meisje
18 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen 20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen 24 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen 20 sept 2011: Adora: 3e kindje: Jongen 3 oktober 2011: Alleentje:1e kindje: nog 3 dagen wachten Lottie: 2e kindje: Jongen Daantje:3e kindje: Meisje
Hallo vergeetachtige dames . Ik heb mijn datum ook even ingevuld, de rest volgt over 3 dagen . @Adorable, nog even geduld en je kan de kleine lekker vasthouden. Afgelopen week zijn er 2 vriendinnen van mij bevallen, als ik dan die kleintjes zie kan ik ook niet meer wachten . @Jadore, goed dat jullie weer opgeschoten zijn met de babykamer. Wij willen foto's zien haha. Ik heb van het weekend de babykamer leeg gemaakt en opgeruimd. Donderdag na de echo gaan we de kamer halen en dan kan ik me echt gaan uitleven .
16 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen 20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen 24 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen 20 sept 2011: Adora: 3e kindje: Jongen Alleentje:1e kindje: nog een weekje wachten Lottie: 2e kindje: Jongen Daantje:3e kindje: Meisje Ik ben de 16e uitgerekend!!!! Iemand had het weer terug gezet naar de 18e
En nu heeft iemand mij weer op de 24e gezet IK BEN DE 21E UITGEREKEND whahahaha Nee geintje Adorable, dat kwam omdat ik ook op de oude versie had gequote dus stond je weer verkeerd ik zal straks even de nieuwe lijst pakken en jou en mij goed zetten @Alleentje oehhhh nog 3 dagen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spannend!!!! Gefeliciteerd met de bevalling van je vriendinnen en wat hebben ze gekregen jongens meiden of allebei ? En hoe heten ze ? Wat goed dat je de babykamer al hebt opgeruimd! Lekker bezig dus ! Ja hier nog echt aankleden nu en klaaaar yeahhh, het heeft door drukke dagen en een doos vd Milk and Lemonade winkel even stil gestaan...had ze het niet besteld dus ik een week wachten en denk nou ga maar bellen...ze is druk kan ze je terug bellen vandaag..ja natuurlijk...volgende dag nog niets dus heb ik maar weer gebeld en nu is het dus eindelijk besteld pfff vermoeiend hoor!!! Dus vandaar ook dat we nu een week verder zijn voor niets anders had het nu af geweest na ja maakt niet uit gewoon deze week zeker
16 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen 20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen 21 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen 20 sept 2011: Adora: 3e kindje: Jongen 3 oktober 2011: Alleentje:1e kindje: nog 3 dagen wachten Lottie: 2e kindje: Jongen Daantje:3e kindje: Meisje