zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, oh lekker is dat altijd hè. Wachten, wachten en wachten.
    De een heeft een meisje, Maud en de andere een jongen, Luke. Allebei met een spoedkeizersnede geboren maar ze zijn allebei kern gezond en zoooo lief. Maud is al thuis en Luke mag waarschijnlijk dinsdag of woensdag naar huis.

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja vervelend is dat altijd doen ze het verkeerd bij mij op de eoa manier zoooo vervelend...maar ja deze week is ook al snel ;)

Wat leuk! Wel heftig ook een spoedkeizersnede!! Maar gelukkig zijn ze gezond:D!!!

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ja dat is ook zo, misschien zijn we soms weleens een beetje te ongeduldig :).

Ja wel toevallig dat ze allebei een spoedkeizersnee hebben. Maud was wel optijd maar krijg een bacterie waardoor haar hartslag veel te riskant was geworden en een gewone bevalling duurde te lang. Luke is 3 weken te vroeg geboren en die lag in stuit, die zouden ze vandaag gaan draaien maar ja dat hoeft dus niet meer.

Ik kan niet wachten tot donderdag :D :D :D.

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hihi thnx Jadore:D:p
    Hier steeds meer oefenweeen, meteen een harde buik bij het opstaan ( dat heb ik al een paar weken ) maar nu ook als ik gewoon zit, plotseling een harde buik met kramp en een beetje een hyperactief gevoel erbij, alsof ik heel zenuwachtig ben zo'n gevoel geeft dat. Ook steeds meer slijm verlies en pukkeltjes, hmmm ben echt benieuwd hoe lang het nog gaat duren:p

Vanochtend naar de peuterschool geweest voor Mikail om hem in te schrijven, hij staat nu 2e op de wachtlijst dus voor 99% gaat hij februari naar school, zoniet heeft hij 100% een plaatsje in september 2012.

Vanavond info avond op de verloskamers van ons zh, straks even de maxi-cosie, wipstoeltje en badstandaard van de zolder pakken en even schoonmaken en de bekleding wassen, even mijn vluchtkoffer inpakken en dan zijn we er helemaal klaar voor!:D

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Spannend hoor Adorable. Het aftellen is nu echt begonnen. Ik ben benieuwd hoor. Fijn dat Mikail naar de peuterschool kan, hopelijk in februari al dan.

Nog 48 uurtjes wachten en dan weet ik wat ons drukteschoppertje is :D :D :D.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    SPANNEND alleentje :D

ik ben de afgelopen dagen lekker aan het MP shoppen geweest, ik ben helemaal weg van het merk LIEF en heb vandaag een pakketje kleding binnen gekregen....ziet er gewoon nog helemaal nieuw en ongedragen uit :):):) mn kooplust is weer heel even bevredigd :p:D
    al weer een hoop gewassen en gestreken...en nu even wachten met nog meer kleertjes kopen tot ik de groei echo heb gehad
    heb nu redelijk war in maat 62...iets minder in 56 ( omdat de kans er dus in zit dat dit maatje maar heel kort gedragen word ) en pas 1 setje in maat 50

7. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Pandora, LIEF is echt een super leuk merk. Ben afgelopen maandag nog in de LIEF winkel geweest. Het is maar goed dat ik nog niet weet wat het gaat worden want anders had ik de winkel leeg gekocht denk ik :D.

Nog 1 dagje wachten..... Ik ben nu heel erg ongeduldig en nieuwsgierig, ik kan niet meer wachten eigenlijk. Het zal wel een lange dag worden ben ik bang......

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben pas geleden ook in de LIEF winkel geweest :D en heb toen ook aardig wat geld uitgegeven :D:D:D moest mezelf op een gegeven moment ook echt dwingen weg te gaan voordat het te gek werd :D
    Net weer een setje gescoord van LIEF via MP, ben benieuwd, wat ik tot nu toe in de kleinere maatjes heb gekocht via MP ziet er echt nog als ongedragen uit...ben er helemaal happy mee :p
    staan ook veel shirtjes enzo op die mensen nieuw hebben gehad, gewoon nog met kaartjes eraan, en dan voor de helft minder als in de LIEF winkel :D gisteren een setje binnen gehad voor 7.50 incl. verzendkosten
    de grotere maatjes weet ik niet of deze nog net zo mooi zijn 2e hands, deze maatjes worden vaak langer gedragen als 50/56 en 62

9. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Wat zijn we erg hè. Ik zal straks ook eens op MP gaan rondneuzen. Zijn inderdaad leuke prijzen die je noemt. En als het er dan nog als nieuw uitziet :D. Als het bij mij een jongen is dan hoef ik volgens mij niets meer te kopen. Mijn schoonzus en nicht hebben allebei jongens van 2 jaar. En ze hebben al aangegeven dat ze nog een hoop kleren hebben liggen die ik kan overnemen :D. En vooral mn schoonzus is van de merkleding dus dat ziet er allemaal nog mooi uit. Scheelt mij weer een hoop in de kosten :).

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje Spannend meisyyy :D:D:D
    En deze dag duurt echt het langst van allemaal nog even op je kiezen bijten!

@Adorable, zoow dat klinkt al goed! Helaas ken ik harde buiken ook van deze zwangerschap al al te goed en indd precies zoals je zegt dat zenuwachtige gevoel en onrust die je dan hebt...ik voel me ook zo benauwd dan. Maar wel fijn dat je ook al oefenweeen hebt...beter dan dat je lichaam er nog niet mee bezig is hoor! Lekker dat hij al is ingedaald...ben benieuwd hoe lang dat met mijn ventje gaat duren Chloe was heeeel erg vroeg begon al met die soort indalingsweeen bij 29 weken de controle daarna was ze ingedaald 31 weken dus waarschijnlijk was ze met 29 wkn al ingedaald. Lekker hoor echt nog maar een paar kleine dingen en dan klaaaaar :D fijn voor je lieverd..doe die dingen maar snel dan ben je er van af :D:p hahaha
    O dat zou fijn zijn zeg als hij nog in feb kan!!! Spannend ook!

@Lief, mooie kwaliteit, maar ik ben er niet zo'n fan van :) ieder zijn smaak natuurlijk...maar iig niet die basic dingen die vind ik zo hard staan bij een baby, maar het zijn wel mooie shirts absoluut!

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @Jadore ja vandaag de tas inpakken, nog een cadeapakket van de zwitsal ophalen en de laatste spulletjes van de zolder afhalen. Ook maar alvast een dagschema maken van Mikail, zodat mijn ouders weten wat ze moeten doen, die blijven namelijk een week bij ons thuis als ik in het zh lig, zodat we lekker samen kunnen genieten van die 1e dagen met de beeb, zonder te veel stress.

das al vroeg ja indalen met 29weken! met hoeveel weken ben je dan bevallen? xxx

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, ik was ook bang dat dit een hele lange dag ging worden maar tot nu toe valt het gelukkig mee.
    Ieder zijn eigen smaak hè, is maar goed ook anders werd het ook zo eentonig :).

@Adorable, de laatste puntjes op de i en dan wachten geblazen. Hopelijk laat hij niet te lang op zich wachten. Spannend hoor.

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vind juist de basic dingen van LIEF wel leuk :p niet alles vind ik even mooi, maar het meeste wel :D
    hier wel een lange dag :x ze komen vandaag alle babyspullen brengen,zit hier al vanaf half 8 vanmorgen flink hebberig te wachten :D:x:x:x

14. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Pandora, leuk hè wachten :D. Geduld is een schone zaak haha.
    Ik vind ook niet alles leuk van LIEF hoor. Ik houd niet van 'bonte' gekleurde dingen enzo maar vind die shirtjes en polo'tjes, sokjes en mutsjes zooooo leuk :D.

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben klaar met wachten....ga nu lekker met de nieuwe spullen spelen :D:D:D:D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Adorable, o ja dat is wel een goeie inderdaad, daar had ik nog niet zover over nagedacht heb wel met mijn Smoeder afgesproken dat als we bellen ze meteen hierheen komen en haar laten slapen als ze slaapt verder is het indd wel handig om haar eet/slaap-ritme op papier te zetten en een koffertje met alle producten zodat ze de goede gebruiken en ook niet hoeven te zoeken ;)
    Ja ze was heel vroeg ingedaald...hier op zp zeiden ze toen ook dat dat helemaal niet kon.. maar het kan dus wel en mijn vk heeft het toen dus bevestigd ;), maar ik ben gewoon met 39.1 bevallen en mijn vk zegt dat de kans zeer groot is dat ik nu weer in week 39 beval if zelfs eerder :D ik hoop dat ze gelijk heeft!!! En jij?

@Lief, ja ik vind ze ook wel mooi, maar meer bij wat oudere kindjes...bij baby's vind ik het vaak velle harde kleuren...Chloe stond dat niet zo mooi dus misschien ligt het daaraan ;) ik vind het niet lelijk hoor dat ook niet!!! En het is super kwaliteit, de dingen die ik van Chloe heb lijken echt nog nieuw...maar ze had ze dus ook niet veel aan ;)

@Pandora, hahahaha geweldig dat ken ik leuk is dat he :D en hoe bevallen alle spullentjes :D???

@Alleentje spannend nog een paar uur en je weet het :D:D:D en wij hopelijk ook :D:D:D
    O hahaha jaaaa polo's vind ik ook heeeeel erg leuk :D:D:D vooral voor jongens eigenlijk!

Yeahhhhh ik heb heerlijk geshopt :D ik ga hopelijk straks foto's maken...helemaaaal af is het niet maar wel zo goed als :D:D:D:D:D

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ben SUPER blij met het kamertje e meubels zij echt nog mooier dan ik gedacht had, het staat bijna, nu de rest nog....maar mijn vriend heeft beloofd dat alles over 2 weken helemaal klaar is

alleen een "probleem" de kleur lime staat dus totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet bij de meubeltjes...het ziet er echt niet uit :$
    dus het word waarschijnlijk toch zwart/wit/zilver o.i.d....maar daar ga ik even een nachtje over slapen

en jaaaaaaaaaaa FOTOOOOOOOOOOOOOOOOO'S...ik wil die kamer nu onderhand wel eens zien whahahaha :D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
  19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
  20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mooie kamer Jadore!!!
    Mikail was trouwens rond de 36wk ingedaald volgens mij en hij is geboren met 40+4, hoop dat deze wat eerder komt want het begint wel erg zwaar te worden nu!

Deel Deze Pagina