zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    leuk kamertje jadore. Echt leuk dat behang. Ik kom na de echo zo snel mogelijk om het jullie te vertellen. Ik vind het zo spannend.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik kom zsm bijlezen! Schrijf in teveel topics mee hihi

alleentje!!!!
    Succes en veel plezier vandaag!!! Ben benieuwd wat jullie krijgen;)

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    alleentje.....ben je al terug?????????? :D:D:D
    ik ben zooooooooooooooo benieuwd :D:D:D:D

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jadore....hele mooie kamer voor jullie ventje ;)

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    hier ben ik dan. Wij krijgen een meisje!! Alles is helemaal goed. Ze is erg beweeglijk maar deed precies wat ze moest doen. Wij gaan nu shoppen bij de prenatal.

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Aaaah leuk Alleentje!!! Nu lekker rose shoppen hihi;) Veel plezier!!!
    xxx

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Fijn dat alles goed is, en wat leuk een meisje :):):)
    heeeeeeeeel veel shop plezier :D:D:D

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    16 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen
    20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen
    21 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen
    20 sept 2011
    : Adora: 3e kindje: Jongen
    3 oktober 2011: Alleentje:1e kindje: Meisje
    Lottie: 2e kindje: Jongen
    Daantje:3e kindje: Meisje

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

10. Gerlinda

Jadore, leuk kamertje (ik heb ook de foto's in het andere topic bekeken) heel lief vind ik voor je prinsje :)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haai

Nou, we hebben besloten voor het huis te gaan:D. Wat wij hebben begrepen worden een aantal belangrijke dingen nog gerenoveerd, dus dat is mooi! Het huis heeft een mooie ligging (hoekhuis) en een tuin op het zuiden:D. Het wordt weer bikkelen, want 1 juni kunnen we beginnen daar en 24 juni gaan we al op vakantie. Als ik terug ben ben ik alweer 31 weken zwanger:$ Dus ben benieuwd hoe ver we in 3 weken gaan komen. Manlief heeft tussendoor ook nog examen en meerdere werkstukken voor de opleiding die hij van zijn werk volgt. Verder nog een hoop ander gedoe. Maar we zijn hartstikke dankbaar dat we optijd een nieuw huisje hebben en hier ook kunnen blijven wonen zonder weg te moeten!!

Verhuisdozen
    Weet iemand misschien waar je gratis dozen kan halen of kan lenen?

Diaper Champ
    Iemand nog geïnteresseerd in een Diaper Champ?? Ik heb m niet gebruikt omdat ik al een luier emmer had, hij is dus helemaal nieuw!! Kost normaal €119,95!!
    Diaper Champ large luieremmer blauw - Euro119,95 : Babycare.nl Razendsnelle levering

Feestje voor mij
    Hihi, lief dat jullie een feestje voor mij hebben gevierd:D

Bad hairday
    Neee, mijn haar is juist weer heel vol nu!

Jadore
    Mooie schommelstoel zeg!! Ben zelf meer van de wippers waarin ze zelf iets moeten doen, anders schijnen ze lui te worden;)

Adorable
    Spannend he als de andere mama's in je groep ineens gaan bevallen!! Komt het wel erg dichtbij! Geniet er van!

Pandora
    Heuh heb ik opeens 3 kinderen? En een meisje nog wel:D??? Hihihihi. Ga zo even verder bladeren of het lijstje al is aangepast:p Yep, is al aangepast:D

3e kindje
    Ik wil misschien ooit wel, maar manlief echt niet volgens mij;)

Alleentje
    Had jij in de zwangerschap tot nu toe meer zin in zure en zoete dingen of juist salmiak enzo?

Babykleertjes
    Ik heb thuis ook nog dingen liggen met kaartjes eraan van bekende merken!! Iemand geïnteresseerd? Anders plaats ik wat foto's!?

Jadore
    Waaauw jouw babykamer blijft maar in mn hoofd zitten! Had ik die aanbieding met fotobehang maar gezien hihi. Ik ben echt jaloerrrrrrrs!!!

Alleentje
    Haha een meisje! Gefeliciteerd! Wel maf zeg...de gene die "hoopten" op een meisje kregen een jongen en andersom:p

16 juni 2011: Adorable: 2e kindje: Jongen
    20 aug 2011: Pandora: 1e kindje: Jongen
    21 aug 2011: Jadore: 2e kindje: Jongen

20 sept 2011: Lottie: 2e kindje: Jongen
    20 sept 2011
    : Adora: 3e kindje: Jongen
    3 oktober 2011: Alleentje:1e kindje: Meisje
    Daantje:3e kindje: Meisje

12. Gerlinda

Lottie, wat goed dat dit jullie huisje gaat worden :D:D:D
    Is idd kort (3 weekjes) om het hele huis op orde te krijgen en dan op vakantie te gaan :$
    Ikzelf zou die vakantie annuleren, haha..
    Misschien dat je man toch nog ooit overstag gaat voor een 3e ;) mijn man zei ook toen ik zwanger was van de 2e dat hij 2 wel genoeg vond, maar ergens was de wens er bij hem ook, want toen de 2e geboren was heb ik nooit meer een pil of voorbehoedsmiddel aangeraakt.. we gingen gelijk voor een 3e (omdat ik borstvoeding gaf, wisten we dat het toch niet zo snel ging) :)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    Mn moeder heeft geen annuleringsverzekering afgesloten, dus wordt een dure annulering voor ze dan;)( hebben t er wel even over gehad hoor). En sowieso kunnen we een vakantie wel even gebruiken nog, zal de komende jaren misschien niet meer gebeuren. Hebben zoveel voor de kiesjes gehad dat het denk ik ook echt heel goed is om toch te gaan:). Maar ja, wel extra stress voordat we gaan en als we weer terug zijn haha.

Ja haha, mijne wilde al geen tweede voor ik zwanger was van de eerste:p En toen M er was wilde hij opeens toch wel graag een brusje voor hem:p "Wel lief nog zo'n kleintje erbij" haha. We zullen het wel zien:) Misschien dan over een paar jaar als alles wat soepeler loopt:D

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Lottie....helemaal geweldig dat jullie een huisje hebben....qua tijd, zal even aanpoten zijn, maar dan heb je daarna wel rust ;)

enne wat zegt de voorkeur van smaak dan????
    ik vreet me ziek aan zoet namelijk :D terwijl ik eigenlijk helemaal niet van zoet hou :p

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pandora
    Thanks:D Jaaa idd daarna eindelijk wat meer rust hopen we;)
    Wat ik heel vaak heb gelezen en gehoord is dat je een meisje krijgt als je heel veel zin in zoet en vooral ZUUR hebt. Maar ja...ik had zin in zoet, zuur en salmiak deze keer hahaha. Dus zal t dan toch nog een tweeling zijn:p;).

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    haha, en krijg ik dan toch een gay kind :D
    Normaal eet ik dus echt niks aan zoete snoep o.i.d. ben meer van de chips en hartige dingen, kon gerust elke dag een zak chips open trekken
    nou, als ik de afgelopen 26 weken, 1,5 zak chips leeg heb is het veel :D ik krijg het niet weg :D
    vreet me helemaal suf aan wine gums, cola flesjes, snoeppapier, schuimblokken en andere zoete rommel, terwijl ik dat dus normaal echt voorbij loop in de winkel :D:D:D

herkenbaar...wij wilde ook geen 2e...en nu zit de 2e al in de "planning" tenminste, als de bevalling geen traumatische ervaring word hahahahaha

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Bedankt meiden :)!!!

@Alleentje, ahhhh wat schattig leuk hoor Gefeliciteerd :D!!!

@Lottie, ahhhh wat een lieve reacties thanks lieverd! Nu kan je je straks lekker gaan uitleven :D dat konijnen behang kost normaal 275,- euro en ik heb het dus voor 165,-gekocht...scheelt wel een hoop, maar er zijn zoveel leuke dingen en echt geweldig leuk een hoekwoning wauwwww en dan nog eens jullie tuin op het zuiden en genoeg ruimte...wat wil je nog meer :D En met klussen komt vast goed! En anders gewoon rustig aan beetje bij beetje...als je eerst de belangrijkste dingen doet en daarna rustig aan de rest is het vast te doen...want jullie hebben het wel heeeel erg druk!

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben er uit qua kleuren....ik ga vanavond lekker toch een koeka wafeldeken en andere spulletjes voor de kamer shoppen :D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik heb toch ook nog de andere Koeka deken gekocht dus ik heb die zachte met witte pluis en grijs en die dubbel deken :D en ben aan het kijken voor de wieg ook van Koeka :D

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @lottie, super dat jullie dadelijk weer een eigen huisje hebben waar je lekker kan gaan genieten. Wel een krappe planning maar dat komt vast goed allemaal.

Deel Deze Pagina