zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    ik ben al helemaal gewend aan een prinsesje. Heb al leuke spulletjes gehaald en de kamer. Nu nog verven enzo en dan kan ik het in gaan richten. Ik ben wel een zoet liefhebber geworden en chips lust ik altijd haha. Zuur houd ik niet zo van. Maar heb niet echt een drang naar een bepaald soort voedingsmiddel ofzo.

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Hoi dames, hier is onze kleine prinses. Ze is al 400 gram en heeft lange benen net als ik :D. Het was erg mooi om te zien dat het echt al een bewegelijk mensje is. Ik krijg met 30 weken nog een extra echo omdat mijn placenta aan de voorkant en onderkant ligt. Maar ze verwachten dat als mn baarmoeder groter word dat de placenta mee omhoog gaat maar wilde het nog wel even controleren.

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    En nog een foto van haar hoofdje met haar handje erop.

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Heel schattig Alleentje! Blijf maar lekker op je roze wolk zitten :D ik had mijn placenta met Chloe ook aan de voorkant en kreeg geen extra echo ervoor...misschien omdat ze zo vroeg was ingedaald, maar iig is het nooit een probleem geweest ;)

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, ze verwachten ook geen problemen maar ze wilde het voor de zekerheid nog een keertje zien. En ik vind een extra echo altijd leuk :D.
    Nog opgeschoten met het kamertje?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Even kort
    Ik hou het kort, want gaat niet zo goed. Weer een telleurstelling gehad. Met beebje gaat het goed voor zover we weten hoor;). Iig wordt de planning NOG krapper en kunnen we er nog niet per 1 juni beginnen............:(

Alleentje
    Mooie echo's:)

7. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Alleentje, mooie echo's van je prinsesje :):)
    Ik heb ook de placenta aan de voorkant.. vorige keer ook, is ook niet zo erg, als die maar niet voor de uitgang gaat liggen ;) iig fijn dat ze het in de gaten gaan houden ;)

Ach Lottie, wat naar dat het huisje iets langer op zich laat wachten, je wilt toch graag alles op tijd klaar hebben :(

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey meiden even mijn berichtje gekopieerd van een ander topic die ik gisteravond heb geplaatst.....Nou kom ik met een verhaal hoor...ik heb mijn hele zondag in het ziekenhuis gelegen, ik heb extreme hartkloppingen gehad begon al in de nacht en werd er al af en toe wakker van toen mocht ik een keer uitslapen van ML en ben ik er om 12.00 uur uitgegaan...voelde me al niet goed maar dacht ik wil niet nog langer blijven slapen en toen wankelend naar beneden...broodjes smeren ging eigenlijk al echt helemaal niet..toen ben ik op zp wezen zoeken over zulke erge hartkloppingen en zag toch dat bij twijfel toch de HAP moest bellen...ze wilde me meteen zien met alle klachten die ik had dus wij naar de HAP zit bij ons in het ziekenhuis en had harstlag van ruim 160...nee niet de baby ik dus en met de benauwde klachten enzo moest ik naar de afdeling gyn. en daar werd ik geobserveerd...ze vonden het erg verontrustend en ik kreeg hartfilmpjes voor de cardioloog en een ctg-scan...de beeb vond het niet leuk die ging als een gek trappen tegen dat ding dus die maakte het wel goed gelukkig...toen een echo...alles goed...toen bloed laten prikken...weet de uitslag eigenlijk niet, maar zal wel goed zijn..lage bloeddruk en genoeg zuurstof in mijn bloed, ik lag er vanaf 2 uur en ben om 23.30 uur mocht ik naar huis dan eindelijk...nu krijg ik over 3 dagen een aparaat thuis die me 1 a 2 dagen gaat volgen mijn harstlag enzo...die was de laatste uurtjes namelijk weer rustig en ze hebben dus geen verklaring...het viel iig niet onder het hoort erbij hartkloppingen in de zwangerschap ;) maar dat merkte ik eigenlijk thuis al daarom toch maar gebeld..na het 1 a 2-daagse onderzoek zal besloten worden of ik bij de gyn moet nu of terug mag naar mijn vk...ik heb de hele dag in bed gelegen, maar ik ben zo moe alsof ik 5 dagen ben wezen stappen....ik zal wel eea zijn vergeten te vertellen, maar morgen ben ik er weer..moet extra rusten dus misschien is het allemaal toch te veel geweest..na ja iig ben ik blij weer thuis te zijn kusjes voor jullie allemaal

@Lottie, vervelend dat je huis niet sneller klaar zal zijn, maar dat hij er komt is iig zeker...dat is dan iig wel al super fijn toch :)

@Placenta, ja precies hoeft helemaal geen probleem te zijn natuurlijk ik had hem met Chloe dus voor en nu achter..maar ja toch fijn dat ze het even goed in de gaten houden!

@Kamertje, nou ik moet zeggen nou ik dit allemaal heb meegemaakt ben ik wel even terug op aarde gezet...de kamer is gewoon al ontzettend mooi voor ons en gaan rustig aan nog de laatste puntjes op de i zetten met alles en wat niet lukt lukt niet pech dan maar, maar goed als het af is met nog wat meer accessoires kom ik het wel weer opnieuw showen :D

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Jadore, dat is schrikken zeg.... fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden "knuffie" ;)
    Doe maar rustig aan lieverd en denk vooral aan jezelf en je kleine wondertje!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dank je lieverd!! Ja ben wel erg blij dat ze alles zo goed uitzoeken en aanpakken! Maar ja moet ook wel, want ze vonden mijn hartslag erg verontrustend en mocht dus ook mooi niet naar huis..maar ja gelukkig voel ik me wel redelijk goed nu en vooral rustig ;)
    Hoe gaat het met jou?

11. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, jeetje dat is even schrikken. Gelukkig nu alles weer goed. Heb een paar jaar geleden ook erge last van hartkloppingen gehad, opgenomen geweest, met een kastje rondgelopen, alles gechecked. Daarna (gelukkig) nooit meer terug gekomen. De oorzaak weten ze vaak nooit. Denk maar zo een hart is gemaakt om sneller te kunnen gaan kloppen, langzaam is veel gevaarlijker.
    Doe rustig aan en laat alles goed controleren hoor. Beterschap.

@Lottie, jammer als jullie nog minder tijd krijgen voor alles. Als alles maar voor de bevalling geregeld is zodat jullie daarna lekker kunnen genieten van jullie gezinnetje.

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks lieverdje, ja dat is ook wel zo! Jeetje jij ook gehad, pfff het is wel heftig, want je hebt wel een beetje het gevoel alsof je ieder moment dood gaat...maar ook omdat ik zwanger ben zijn ze extra voorzichtig natuurlijk en maar goed ook, maar indd gewoon heel erg schrikken nou hopen dat ik er ook zo van af kom als jij er tot nu toe van af bent gekomen het blijft gek en vooral omdat het zolang was, maar ja ben blij weer thuis te zijn...weet jij of je kan douchen met zo'n kastje :) of dat je hem dan even af mag doen ofzo? Of moet je je dan alleen wassen?
    Al lekker wezen shoppen voor je meisje :D?

13. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik kon er niet mee douchen omdat je allemaal plakkers op je lijf hebt zitten. Ik heb me toen alleen gewassen. Ik hoefde dat kastje ook maar 24 uur bij te houden. Dus dat was wel te overzien. Het is een eng gevoel als je hart zo te keer gaat. Ook gingen bij mij mn spieren samentrekken, erg vreemd. Had de dagen daarna ook echt het gevoel dat ik de marathon gelopen had zo moe was ik ervan. Kijk wel goed uit hoor, nu helemaal met een kleine in je buik.

Ja heb al veel leuke dingen gekocht. Wil volgende met hemelvaart het kamertje gaan verven en dan kunnen de meubels er in :D. Ben benieuwd.

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dat dacht ik eigenlijk al hoor, maar ja als ik het bv 48 uur moet en dan waarschijnlijk daar op de poli erop en eraf laten halen ...denk ik??? zit je zo op 3 dagen :S getsie nou ja het is voor een goed doel en indd dan lekker wassen.

Wat leuk!!!!! Ben erg benieuwd :D Mooie banner heb je :D veel mooier dan je vorige :p:p:p hahahaha lekker girly leuk meisy!

15. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ja dat moest ik wel ja. En een uitslag dat ik daarna van die plakkers had, ik had allemaal ronde rondjes op mn lijf. Ik moest ook op een lijst bijhouden wat ik allemaal deed zodat ze dat kunnen koppelen aan je hartslag. Dat was nog het meest vervelende dat je elke 10 minuten moet opschrijven wat je doet. Maar ja, bij mij was gelukkig alles goed. Het is daarna nooit meer terug gekomen, bij mij is het al wel 6-7 jaar geleden ofzo hoor. Dus ik duim voor je dat het allemaal goed is.

Ik vind het erg leuk een meisje, we hebben ook al een naam. Ging eigenlijk erg makkelijk, vriendlief kwam ermee en ik vond het gelijk een leuke naam :D.
    Ik heb allemaal al roze spulletjes gekocht, erg leuk allemaal. Maar daar weet jij natuurlijk alles van.
    Heb wel erg veel last van mn stuitje :( hoe ik daar nou weer aan kom? Moet morgenochtend naar de VK dus zal het wel eens navragen.

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O je dat is wel vervelend! O ja uhmmm ik hou daar ook niet van, pfff ik ben zo slecht in dat soort dingen...maar ja het is maar voor een dag dan of 2 max ;) Zo dat is alweer een tijd terug..dan was je al helemaal jong jeetje! Ik had niet dat minn spieren ook gingen samentrekken, wel indd dat super vermoeiende pfff wow echt alsof je dagen niet geslapen hebt net zoals in het begin van mijn zwangerschap..toen had ik ook zo'n extreme vermoeidheid, maar is natuurlijk ook wel logisch je hart is 2x zo hard aan het werk voor niets ook nog eens.

Leuk, ben erg benieuwd naar jullie naam!!! Ja daar weet ik alles van :D en ook mijn 1e natuurlijk :D erg leuk...maar vooral omdat ik ook echt een girly-girl ben..dus alles was/is lekker zoet heerlijk :D je hebt zoveel leuke spulletjes!!
    Uhmmm je stuitje ...ik weet het niet zeker, maar misschien heeft dat ook wel met het verwekingsproces te maken..althans daar zou ik aan denken...gewoon aan je VK vragen daar is ze voor, altijd fijn om te weten dat iets erbij hoort en dus niet voor niets is ;) Veel plezier morgen bij je VK :D

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jadore jeetje meid, wat een verhaal.....doe je rustig aan lieverd??

Alleentje mijn bekkeninstabiliteit is begonnen met klachten aan mn stuitje.....stuitje doet soms zo'n zeer dat ik alleen maar kan liggen
    pijnlijk stuitje heeft dus met bekkenklachten te maken

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    En dus waarschijnlijk met het verwekingsproces wat ik dus ook al dacht! Je bekken enzo zitten allemaal rond dat gedeelte bij elkaar...je hebt ook meerdere plekken waar je last kan hebben van BI...ik heb nu bv veel last van echt mijn schaambot laat maar zeggen als je moet plasse heb je toch wel eens dat je zo nodig moet dat je automatisch met je hand naar je kruis grijpt om niet in je broek te plassen dat gedeelte laat maar zeggen.

@Pandora, thankd meis ja doe nu zeker ruztiger aan, we zijn hier allemaal erg geschrokken en is blijkbaar echt ee waarschuwing al hoewel het niet duidelijk is dat dat nou echt de oorzaak is. Hoe gaat het met jou?

19. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Pandora, oke dus het is een 'normaal' verschijnsel. Ik ben 2 jaar geleden erg hard van mn paard afgevallen en door die val is mn rechterheup 2 cm gezakt, had toen ook zo een pijn aan mn stuitje en dat straalde door naar mn rug en benen. Ik herken die pijn er nu ook weer in. De VK zei dat als het erger word ik doorverwezen word naar de fysio. Hopelijk valt het mee. Hoe is het met jou? Heb jij er nog erg last van?

@Jadore, al weer een beetje bekomen van de schrik??

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, ben je nou al bij je VK geweest of moet je nog vandaag?

Tja denk je van het een een beetje bij te zijn gekomen ..val ik voor het naar bed gaan echt keihard van de trap he...naaaaa wat een pijn en wat een pech heb ik en wat een sukkel ben ik :) ik gilde het echt uit, mijn billen zijn zwaar gekneud auw auw auwwww en mijn pols ligt open ...lijkt net alsof ik mezelf heb gesneden laat maar zeggen en Chloe natuurlijk wakker en keihard huilen...want ik gilde het uit van de pijn poh wat een pijn nu kon ik dus alleen nog maar op mijn zij slapen en draaien naar de andere deed zoveel pijn en ging amper..ja ik ben ook de lichtste niet meer natuurlijk en draaien met mijn bekken doet al pijn laat staan met een gekneusde kont :) pfff dramaaaa hier zo dus ML is nog een dag thuis

Hoe gaat het met jullie :D?

Deel Deze Pagina