zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeey meiden,

Weer een tijdje geleden dat ik hier heb geschreven! Hier is nog alles rustig, beebje zit nog lekker in de buik, hij mag nu officieel komen:D
    Veel harde buiken en ontzettend moe mjaa we weten waar we het voor doen;) Manlief heeft het zelfs al over een 3e beeb gehad;)

Jeetje Lottie wat een gedoe allemaal!, Hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken!

Jadore hoop dat je nieuwe vk ook zo lief is:) Mijn gyn is ook echt een schat van een vrouw, ma helaas zal zij mijn bevalling niet doen, omdat zij alleen maar controle dienst doet, tijdens mijn bevalling zit ik dus met compleet onbekende mensen om me heen, wat ik ergens toch wel beetje eng/vervelend vind, mjaa is dus niks aan te doen helaas.

Hoe is het met de rest?:D

xxx Adorable

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Alleentje
    Klinkt als een geslaagde dag samen! Leuk hoor:D

Adorable
    Whaha, uk2 is er nog niet en hij wil al en derde :p:p. Gun je lijf wel wat rust straks eerst he hihi:D.

Huisje
    Vanmiddag gaan we weer even naar het huis om op papier te zetten wat we overnemen. Mevrouw is niet de makkelijkste;). Zit me dus al helemaal zenuwachtig te maken, heb echt zooo geen behoefte aan extra gezeur!!
    Sleuteloverdracht blijft trouwens wel op de 16e staan gelukkig!

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihihi ja we hebben gezegt dat uk2 2jaar moet zijn voor de 3e komt. dat hebben we nu ook ongeveer tussen mikail en de beeb en tussen mijn mijn en zijn broers en zussen zit er ook steeds 2 jaar tussen haha.
    We zullen eens zien hoe het zal gaan met uk2 en als dat allemaal goed gaat kunne we over 1,5/2jaar weer verder kijken:)

zoo nu ga ik ff een dutje doen, ben moe en heb hoofdpijn:(

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Bah, had ik een heel bericht getypt en was de verbinding weg.. even kort!!

Adorable, ha ha, je man heeft het al over een beebje erbij :$
    Doe rustig aan meid, zodat je uitgerust aan de bevalling kunt beginnen :)

Lottie, wat fijn dat vandaag alles op papier komt te staan en fijn dat je dan ook de datum zeker weet van de sleutel-overdracht :)

Jadore, hoe is het met jou? heb je nog iets gehoord van het ziekenhuis? doe rustig aan meid ;)

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik heb momenteel niet zo'n zin om veel op internet te zitten, ik hou me meer bezig met mijn zoontjes en ook ben ik op zoek naar spulletjes voor de kleine beeb (ideetjes en zo voor het kamertje) jullie zien me wel af en toe hier verschijnen ;)

Groetjes :)

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, wat een heerlijk dagje samen ...dat deden ML en ik ook zoooo vak nog toen we Chloe nog niet hadden ;) echt gezellig! Wij gaan morgen lekker met vrienden sushien ook onwijs veel zin in is voor mij echt meteen een uitje :D
    Lief dat je ernaar vraagt! Ja ik krijg maandag dat kastje voor 24 uur gelukkig en dan vrijdag de uitslag en die maandag daarna afspraak bij de poli gynaecologie of ik daar moet blijven ja of nee erg spannend allemaal!

@Adorable, leuk een 3e :)! Eerst wilde ML perse een 3e en ik niet en nu andersom ;) we zien indd wel eerst maar kijken hoe het is met 2 ;), maar 3 is wel echt het max!

@Lottie, fijn dat je de sleutels toch alsnog de 16e krijgt :)!

@Adora, ooo dat ken ik heel irritant is dat!
    Lief dat je ernaar vraagt! Ja ik krijg maandag dat kastje voor 24 uur gelukkig en dan vrijdag de uitslag en die maandag daarna afspraak bij de poli gynaecologie of ik daar moet blijven ja of nee erg spannend allemaal!
    Is maar goed ook hoor dat je niet constant op internet wilt zitten ;) leuk aan de kamer beginnen!!! Ik was ook wel blij minder op zp te zijn...maar met de verplichte rust ben ik dan toch wel weer meer hier ;) Nou geniet van je gezinnetje en kom lekker alleen wanneer je echt zin hebt :D

@All, zaterdag gordijnen gekocht,...vond ze toch niet mooi..vandaag geruild en nieuwe gekocht en helemaal happy de peppy ;) ML is ze nu aan het bevestigen :), ben opzoek naar een schommelstoel en nog wat aankleding her en der en dan is het wel echt klaar en ga ik het hier op de show je babykamer topic showen:)

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hey lieverds, ik ben er momenteel ook even wat minder
    Ben al weer een paar dagen KOTS misselijk en verschrikkelijk moe, en ik zie er uit als een oud vot :)
    zijn ook druk met de kamer(s) bezig...kleine verbouwing, maar na vanmiddag kan ik aan de gang met kastje inpakken etc...
    dus heb ook even wat minder tijd om alles bij te lezen en te reageren

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey meiden hier wilde ik ook even mijn echo komen showen...ik ben zo ongelooflijk trots en echt heeeeeeleeeemaal om dat het een jongen is...sterker nog ik ben stiekem zooooooo trots :D:D:D:D
    Ik heb straks gewoon een meid en een jongen samen en ook jongens kunnen dus schattig zijn al zeg ik het zelf :p:D:D:D:D

Sorry hier even een apetrotse moeder haar baby spammen :D

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    en deze van zijn pofiel :D ben zo trots op hem :D:D:D

9. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, wow wat een mooie echo's!!! Echt een schatje hoor :D. En het is toch ook het mooiste wat er is een zoon en een dochter. Geniet er lekker van.

@Pandora, voel je je alweer iets beter?

@Adorable, nog aan het wachten? Leuk dat ML al een derde wil. Die van mij wil er 4 :$. Ik heb gezegt dat we eerst deze maar eens goed op de wereld gaan zetten en dan zien we wel weer verder haha.

Wij gaan aan het einde van de week aan de babykamer beginnen. Lekker een kort weekje werken en dan schilderen en hopelijk kan ML dan van het weekend alle meubeltjes in elkaar zetten :D. Dan kan ik alles in gaan ruimen, ik heb er zo een zin in :D.

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dank je Alleentje :D!!!! Ja je kinderen zijn gewoon echt het mooiste wat er is...maakt echt niet uit of het een jongen of een meid is het is zo geweldig mooi :D!!!
    Ben erg benieuwd naar jullie kamer straks :D!!!! Veel plezier met klussen :D...nu letterlijk dan ;):D

11. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Haha, dank je wel hoor. Als het zover is kom ik het kamertje showen hoor :D.

12. Gerlinda

Adorable, hoe gaat het met jou? ik zie dat je al over 38 weken bent ;)
    Met hoeveel weken was je eerste zoontje geboren?

Succes met de bevalling, ik hoop dat die makkelijk verloopt :)

13. Gerlinda

Jadore, heb je het kamertje al ingericht? ik ben benieuwd :D:D
    Heel mooie echo's van je kleine wondertje :) die foto in je banner is zo lief....
    wat een leuk snoetje heeft je kleintje :):)

14. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Hoi dames, en ook genoten van een lang weekend? Wij hebben hard geklust en de babykamer is al aardig ver klaar. Nu alleen nog de puntjes op de i. Maar daar hebben we nog alle tijd voor. Hier is alvast een foto van het kamertje.
    Belde net de makelaar dat we as donderdag kijkers krijgen. Zul je zien dat nu ons huis verkocht wordt. Dan kunnen we weer opnieuw beginnen met de babykamer haha.

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Alleentje...erg leuk geworden jullie kamertje ;)
    wij zijn nog druk bezig, viel een beetje tegen :( de kleur op de muur droogde steeds lelijk op :x
    Maaaaaaaar nu is het BIJNA naar mn zin :D denk dat ik morgen kan beginnen met inrichten :D

16. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op vriendelijk verzoek :) van Jadore kom ik jullie vergezellen!!!
    Het is ons eindelijk gelukt in mei weliswaar en nu maar hopen op een plakbeebje!!!
    De meeste onder jullie ken ik wel al en ik zie dat jullie allemaal prachtige echo's hebben! Ik kijk er ook naar uit. Mijn eerste echo is 20/06.
    Ik reageer later nog op jullie want weet eerlijk gezegd niet waar te beginnen lezen (132 pagina's!) :) byeee

Jadore hoe wist je het trouwens?

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gefeliciteerd met je zwangerschap ;););)

leeft Jadore zelf ook nog :(:D

18. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Welkom hier vmiss, gezellig dat je mee komt kletsen. Volgens mij zat je toen ook in het januari pendel topic? Allereerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe voel je je?

@Pandora, dank je wel. We hebben niet heel veel aan het kamertje gedaan hoor. Aangezien ons huis te koop staat, wilde we niet voor veel geld gaan 'verbouwen'. Maar zo is het toch een lief vrolijk kamertje geworden, al zeg ik zelf.
    En lukt het inrichten een beetje??

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vind de kleuren in ieder geval erg leuk bij elkaar ;)

hier staan de meubels...kastje en commode zijn ingeruimd EINDELIJK :D maar moet nog op zoek naar leuke dingen voor aan de muur...en dan is het KLAAAAAAAAAR
    Heb echt al 100x in het kamertje gekeken vandaag :D ben er zooooooo blij mee :)

nou, vanavond groeiecho...ben benieuwd of meneer echt zo´n reusje is als ze denken :D

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Foto, foto, foto :D. Lekker hoor dat alles al is ingeruimd. Zover ben ik nog niet hoor.
    Spannend vanavond, weer naar jullie kleine spruit kijken. Veel succes.

Deel Deze Pagina