Alleentje wat een mooi kamertje! Prachtig Hier niet veel nieuws te melden. het is raar ik had enkel de eerste dagen een misselijk gevoel nu niet meer (of nog heel af en toe) en buikpijn ook niet meer echt. Is raar ik voel helemaal niet dat ik zwanger ben. Boobies zijn een beetje gespannen maar dat komt en gaat. Pandora hoe was je echo?
heb geen echo gehad had me vergist in de dag....had er maandag moeten zijn ipv gisteren krijg 'm nu dus volgende week
@Pandora, ohoh last van zwangerschapsdemensie?? Volgende week nog een kans. @Vmiss, dank je wel. Ben ook erg blij met het kamertje. Fijn toch niet zoveel verschijnselen, geniet er maar van. Ik voelde me de eerste 6-7 weken ook niet zwanger maar daarna kwam de ochtendmisselijkheid opzetten tot week 14. Verschijnselen zeggen helemaal niets dus gewoon lekker genieten .
Oei Pandora, nu nog een weekje geduld!!! En wat kan dat lang duren he als je je kleintje wil zien Hier heb ik iets te rap gesproken. Ben kotsmisselijk moet constant iets in mijn mond steken precies. PFFF en dat op het werk... Ook al 5 dagen last van hoest en ik mag niets nemen, de hele nacht lig ik er wakker van. Iemand tips?
Hello @Vmiss, welkom meisy jaaaa we zijn vriendjes en ik ging even kijken hoe het met mijn "oude" zp-dinnetjes ging en toen klikte ik op jouw naam en zag ik je banner was zo ontzettend blij...het is niet 1,2,3 gelukt natuurlijk bij jullie en ik weet dat het een pittige tijd is geweest voor je, jammer dat het topic opeens opslot ging...maar ja wel logisch aangezien er nog amper werd gepraat , maar meid vertel ben zo benieuwd..1e cryo-poging zie ik in je onderschrift...wat is dat precies? en hoe je hebt getest en hoe voel je je? en hoe hebt verteld aan jouw ML leuk leuk leuk ben echt happy voor je meid! Hahaha ben niet een beetje nieuwsgierig he @Pandora, haha nou gelukkig wel ja...beetje tegen de muur l*llen hier heeft weinig zin he ...vooral als ik dan trots mijn echo laat zien wheeeeeeeeeeeeeeeeee whahaha geintje Hoe gaat het met jou? @Alleentje, wauwwwwwie wat een leuk kamertje heel schattig! Wat spannend haha kan je straks misschien weer opnieuw beginnen hihi. @Pandora ben erg benieuwd naar je kamertje...FOTO FOTO FOTO @Vmiss 2, bij mij begon ik me echt heel ziek te voelen vanaf 5,5 weken wauw wat was ik ziek en dat heeft tm 14 weken geduurd :S, ik heb het tot 8 weken volgehouden zonder medicatie..maar ik hield niets binnen ook drinken luste ik amper en moest dan alweer overgeven..met gevolg dat ik ontzettend afviel voor mijn magere postuur des tijds hahaha ik heb eerst Okugest van Vsm geprobeerd dat is homeopatisch maar het leek alleen maar erger te worden en toen ben ik aan de Emesafene gegaan via de dokter, want ik kon gewoon niet meer, verder heb ik dus ook echt geen tips...in kleine mate eten en dat soort dingen hielpen bij mij echt niet.
Jadore wij zijn dus in maart met IVF begonnen. (1epoging) eindelijk na 2 keer af te blazen in jan en feb door cyste. Dus eindelijk begonnen, ging allemaal heel vlot spuitjes zetten en na amper een week spuiten mocht ik al pregnyl zetten(voor eisprong te stimuleren) dus 10 dagen na begin ivf, al pick up: dan halen ze alle follikels uit je baarmoeder, ik had er 15! Wat heel goed is, 13 waren bruikbaar en hiervan waren 9 bevrucht, toen hebben ze 1 teruggeplaatst en 7 ingevroren (cryos noemt dat). Helaas na amper 8 dagen bloedverlies, en bloedtest wees uit op een vroege miskraam. Dan moest ik 1 cyclus tussenlaten. Terug opnieuw begonnen op 3 mei, maar toen moest ik uiteraard niets meer doen, gewoon mijn cyclus laten volgen en kijken wanneer mijn eisprong eraan kwam toen weer pregnyl spuit (om zeker te weten welke dag mijn eisprong was), deze komt dan exact 36 uur na de spuit en na een week terugplaatsing van 2 cryo's, van zeer goede kwaliteit. Maandag 23/5 was de terugplaatsing en vrijdag 27/5 ahd ik al een lichte test (toen zijn we op citytrip gegaan) woensdag 1/6 bloedname in het ziekenhuis en heel gode waardes, 221. Vrijdag nog eens bloedname en waarde was al 550. Manlief natuurlijk overgelukkig en de arts zei dat gezien de hoge waardes (zo vroeg al) het er misschien 2 kunnen zijn, wie weet. Maar dat weten we 20/6 eerste echo, ik ben al dolblij met eentje dus we zullen zien. Dit was mijn verhaal.
Wauwwww meid wat indrukwekkend!!!!!! Zo he en wat goed 15!!! Dat weet ik net weer wel jeetje meid echt goed! En wat spannend de kans op een tweeling is wel erg groot dus wauwwww te gek!!!!!! Ik kijk ook al uit naar je echo echt spannend en leuk! Wat lief van ML zijn reactie
@Vmiss, wat een indrukwekkend verhaal. Maar het belangrijkste is dat je zwanger bent en misschien nog wel van een tweeling . 20 juni is al bijna..... @Jadore, dank je wel. Het is wel een lief kamertje geworden hè. Ben er blij mee. Er zijn vandaag kijkers geweest en morgenavond komen er weer kijkers dus zal je zien dat ons huis dadelijk verkocht is. Dan word het wel spannend, dan moeten we snel opzoek naar een ander huis . Hoe is het allemaal met jou? Al iets van het ziekenhuis gehoord??
@Vmiss, geen dank meid het is gewoon echt super hoe jullie het samen hebben gedaan echt petje af! En al een voorgevoel wat het zou kunnen zijn..of van allebei wel 1 toch ...het kan alleen een tweeeiige tweeling toch? @Alleentje, ja zeker echt heel leuk!!!! Spannend zeg...ach beter als jullie huis voor een leuke prijs wordt verkocht nu dan straks toch en het is geen straf om 2 keer je babykamertje te doen Leuk hoor!!! Lief van je! Ik mag/moet bij de gynaecoloog blijven...de cardioloog heeft alles getest en dat was allemaal helemaal goed gelukkig dus daar ben ik weg, nu ben ik afgelopen maandag weer 1.5 uur in het ziekenhuis bij mijn gyn geweest met allerlei testen, ook wegens harde buiken..dacht dat hij aan het indalen was maar ze zei van niet...blijkt dat ik een blassontsteking heb ben nu aan een kuurtje en heb ook een inwendige echo gekregen daar en weer bloed laten prikken en nu ben ik en blijf ik daar dus ik wilde er toch al poliklinisch bevallen dus voor mij 2 vliegen in 1 klap
Hai dames Doordat ik altijd alles bij wil lezen stel ik t steeds uit. Zit meestal via foon op inet en dan vind ik lange verhalen typen niet handig. Ik probeer snel weer bij te lezen, maar m'n koppie zit nogal vol. Hoop dat alles goed is met jullie!? Liefs ps: 14 juni hebben we een 2-3-4d echo
@Jadore, fijn dat het allemaal goed is met je hart. Is toch een belangrijk onderdeel in het menselijk lichaam . Extra controle is nooit erg toch? Blaasontsteking, lekker hoor. Gelukkig verder alles goed. Harde buiken, is dat niet al vroeg? Ik heb geen idee hoor, moet het allemaal nog meemaken . @Lottie, gezellig dat je er weer bent. Gaat het wel allemaal goed met jullie? Al meer duidelijkheid?? Leuk zeg, volgende week een echo van jullie kleine boy .
Vmiss...spannend...misschien wel een twin Alleentje...heb ook regelmatig harde buiken...al lang maar dan ben ik gewoon veeeeeeeeeeel te druk geweest Jadore...fijn dat alles goed is met je hart...een hele geruststelling Ik maak nog even geen foto's van het kamertje...pas als de accessoires ook allemaal een plekje hebben
@Lottie zwaai terug! @Alleentje, ja alle ernstige dingen zijn uitgesloten gelukkig dus heel blij en opgelucht was toch niet niets allemaal he! Je kan wel al af en toe harde buiken hebben...maar dat is normaal met mijn weken..ben alweer bijna 30 weken, maar goed dit was dus regelmatig en kwam dus door mijn BO heb er geen last meer van gelukkig! Hoe zijn de bezichtigingen gegaan??? @Pandora,dank je, geef je groot gelijk hier wacht ik op nog een grote Koeka bestelling kon me niet inhouden en zaterdag ga ik naar de Prenatal de laatste spullentjes shoppen
@Pandora, oke ik moet nog veel leren . We wachten geduldig op de foto's hoor . @Jadore, oh vandaar. Jeetje 30 weken alweer, wat gaat de tijd toch snel. De bezichtiging van gister verwachten we niet zo veel van en vandaag is om 18.15 pas de bezichtiging. Maar volgende week hebben we weer contact met ze en dan weten we meer, hebben de mensen even bedenktijd. Ach ja we hebben al zoveel bezichtigingen gehad, krijg er af en toe wat van. Maar ja zonder kijkers geen kopers.
@Alleentje, harde buiken mag je dus wel af en toe hebben en je zult ze steeds meer krijgen hoe verder je bent, maar ze mogen GEEN pijn doen!! Het is echt alsof je buik ineens van steen wordt en je voelt je daardoor onrustig en beetje benauwd en ongemakkelijk ...het doet dus geen pijn maar is wel erg onprettig! Zodra je je 1e harde buik krijgt weet je meteen o dat is een harde buik mijn buik wordt ook echt knoert hard en na een paar minuten ontspant de boel zich weer ...meid dit kan je ook pas weten als je het hebt gehad hoor dus niet gek dat je het niet weet ...alleen maar goed te veel harde buiken is namelijk echt niet goed! Ja precies dat lijkt me vooral ook nu heel lastig...alles pikobello schoonmaken en opruimen en als ze zijn geweest kan ik me voorstellen dat dat een raar gevoel moet geven en ik zou meteen weer willen schoonmaken hahahaha maar indd het is voor een goed doel! Ben erg benieuwd of jullie het snel verkopen..staat het al lang te koop? @Pandora, wat ik nu heb...o is wel leuk uhm even denken hoor: -koeka ledikant wafel teddy deken silver (nieuw in de winkel) -koeka ledikant wafel dubbel wafel deken met drukknopen (zgan via mp) silver/antreciet -Koeka hoofdbeschermer, ene kant wafel andere kant badstof in wit (Nieuw MP) -Koeka aankleedkussenhoes silver (nieuw winkel) -Koeka wieg deken wafel teddy stone/wit (nieuw online winkel) -Koeka wieg deken flanel wafel stone/wit (nieuw online winkel) -Koeka wikkelcape wafel wit (nieuw online winkel) -Koeka boxzak wafel wit (zgan MP) -Koeka boxkleed wafel stone/wit 2zijde te gebruiken (nieuw online winkel) -Koeka speendoekjes (nieuw bij dingen gehad) Dat was het volgens mij en jij?
ik heb nu 2 koeka dekens ( 1 voor ledikant en 1 voor kinderwagen ) en de speendoekjes maar ga nog bestellen de wikkelcape, boxkleed en slaapzak
En dan ook in de wafel? Ik kon niet kiezen tussen de teddy of de flanel voor de wieg...maar aangezien die ook voor de kinderwagen kan vond ik het wel relaxt...het dekentje dat ik niet in de wieg heb gebruik ik in de kinderwagen Ik wil nu alleen nog die grote spuugdoeken en dan ben ik wel klaar denk ik hoor...ik heb al rond de 400 euro uitgegeven aan alleen Koeka dus best aso was niet de bedoeling, maar ja dat heet verslaafd he
ja alles wafel vond teddy of flanel ook moeilijk....teddy vond ik sowieso mooier dan flanel...en aangezien we richting winter gaan toch voor teddy gekozen zowel voor kinderwagen als ledikantje we hebben een heel oud huis ( 100 jaar ) en in de winter is het hier best koud boven, dus de teddy leek me beter