Ja ook die reden vond ik heel erg moeilijk...maar je weet nooit wat het weer doet en wanneer hij komt...dus ook daarom maar beide aangeschaft...want te warm is ook niet goed. Vind wafel ook het mooiste en teddy het schattigst...maar flanel heeft juist ook weer echt wat vind ik...vind gewoon alles van Koeka mooi welke kleuren heb jij genomen of wil je nemen?
Nou dames jullie hebben je al goed uitgeleefd . Koeka zal blij zijn met jullie haha. Ik wil ook nog zo een wafel aanschaffen. Moet binnen kort maar weer eens op sjoptour gaan . @Jadore, ja raar idee al die vreemde mensen in je huis maar ja het is niet anders. En je huis blijft er goed opgeruimd door. Het staat nu ongeveer een jaartje te koop. Schijnt normaal te zijn tegenwoordig. De huizenmarkt is ook erg slecht momenteel. Ach we zitten daar goed hoor dat is het probleem niet maar zou zo graag vrijaf willen wonen met mn paarden aan huis. Dat zou wel erg gaaf zijn! @Pandora, hoe was het bij de VK? Ik las je topic over een soort kriebel bij je borstbeen. Ik heb dat ook af en toe. Bij mij is het rechtsonder mn borst en het lijkt wel of het een soort zenuwtrekje is ofzo. Het is maar even en dan is het weer weg, echt vreemd.
Hahaha ja ik heb me echt uitgeleefd ach misschien is het wel mijn laatste Heerlijk gaan shoppen meid..vooral ook meiden dingen zijn zo leuk..al hoewel ik wel echt om ben en er voor jongens ook genoeg moois is..als je maar even iets beter zoekt en tja ook wel wat duurder helaas, maar goed dat heb je later met kleren ook meiden hebben vaak meer goedkopers en jongens minder en duurder dan. Ohhh wauw dat klinkt echt heel mooi ja wie wilt dat niet straks je meisje leren paardrijden wauw ja een jaar is nu heel normaal indd, ligt ook aan je vraagprijs natuurlijk en je doelgroep, maar geduld is een schone zaak en gelukkig heb jij die wel! @Pandora, dat meen je niet whahahaha doosje...dat ze je zelf niet even hebben gebeld...lekker dat jij ook voor niets bent gekomen ...kan toch een keer gebeuren! O ja heel mooi ook...ach alles vind ik mooi hoor, maar sommige dingen meer voor later althans sommige kleuren zoals legergroen...voor een pasgeboren baby vind ik ook voor een te stoer niet leuk.
Heeii meiden, even een egoberichtje Ik ben vanmorge mijn slijmprop verloren dus ik zit lekker (on)geduldig te wachten tot het gaat doorzetten hihi, wilde dit graag even met jullie delen! xxx
@Adorable, spannend!!!!! Heel veel succes. Kom je het wel even vertellen als de kleine geboren is . @Jadore, je hebt zoveel leuke dingen voor die kleintjes. En het is zo leuk om je geld daaraan uit te geven . Ja ik hoop dat onze kleine meid gaat paardrijden, lijkt me echt zo leuk, er lekker samen op uit trekken. Maar ja dat duurt nog wel even, eerst nog maar genieten van de zwangerschap .
Adorable, ik wens je een makkelijke bevalling spannend dat je de slijmprop verloren bent, ik hoop dat je de kleine snel in je armen hebt
@Adorable WAUW dat is ook toevallig ik schreef je vandaag nog op hyves over je bevalling wat spannen meid dat hij maar snel en gezond op de wereld mag komen en jij niet te zwaar zal hebben en ook gezond en wel je kraamtijd in mag gaan! Bij mij braken mijn vliezen trouwens een kwartier na het verliezen van mijn slijmprop @ Alleentje ja ddat is ook zo meid eerst maar van je zwschap en babytijd genieten!
Hier iets vreemd, allee tis te zeggen. Ik weet niet of jullie dit herkennen maar ik voel helemaal niets. Ben niet misselijk, geen buikpijn, niets. Voel helemaal niet dat ik zwanger ben. Terwijl ik vorige week de hele week mij misselijk voelde en buikpijn had. En maakte mij een beetje ongerust. Heb fert. gebeld en mocht dadelijk langsgaan voor bn, dus om half 2 de uitslag.
Hai hai Ben ik weer eens. Moet zo ook weer gaan, want moet verder met inpakken........ Hmm...wordt net zoonlief wakker door het lawaai hier naast t huis. Waren stenen aan het storten...fijn! NOT! Alleentje Mooi kamertje! En wow wat ben jij ook vlot zeg!! Je vroeg hoe het gaat. Niet zo lekker. Met jou wel alles goed? Vmiss Welkom nog En gefeliciteerd natuurlijk! Adorable Spannend allemaal he. Alleen zegt het weinig dat je de prop bent verloren, die kan je ook al rond 34 weken verliezen. Hopelijk zegt het bij jou wel wat
@Adorable, en is het al echt begonnen meid ??? @Vmiss, ik begrijp je angst wel natuurlijk pff met of zonder kwaaltjes die 1e 12 weken zijn gewoon spannend! Het zal vast wel goed zitten meid! Ik was tot 5.5 week zo goed als symptoomloos tot ik die dus bereikte nouuuuuuu meid ik ben zo ziek geweest tot 14 weken dat wil je niet weten dus ik hoop dat alles goed zit bij je en je zo lekker door kan zwangeren..op die manier had ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag met je geruild hoor meid...zal vast wel goed zitten...zolang je geen bloed verliest denk ik altijd dat de kans dat het daarbinnen goed gaat erg groot is! Ben natuurlijk hartstikke benieuwd hoe het gegaan is meid, laat het ons maar snel weten hoor! Dikke knuff!
@Adorable, en al nieuws???? @Vmiss, gelukkig is alles goed! En al een mooie hoge waarden. Wanneer heb je je eerste echo? @Lottie, dank je wel. Ach het kan maar af zijn, aangezien het nu een net kamertje is en het eerst een rommelkamer was. Ik ben er ook heel blij mee. Jammer dat het niet zo lekker met je gaat. Een zwangerschap is toch een tijd waarvan je hoort te genieten. Is er al wel meer duidelijkheid?