Met jullie alles ok? Ik belde daarnet naar de gynaecoloog omdat ik een beetje ongerust was omwille van de zeurende buikpijn, ze verzekerde me dat dit groeipijnen waren, maar om mij gerust te stellen mag ik morgen voormiddag langsgaan voor een echo. Hopelijk alles ok
Oh spannend Vmiss. Hopelijk is alles goed . Het zullen wel groeipijnen zijn maar toch. Laat je het even weten?
Hier snel een korte update Had vanmorgen echo, en 1 mooi vruchtzakje van 1,8 cm MET vruchtje van 3 mm en lichte hartactiviteit te zien ben helemaal verliefd. Toch zag ze een tweede vruchtzak was iets kleiner en wist niet goed hoe het daarmee ging, was niet zo goed afgetekend en ze dacht dat het een beginnende zwangerschap is geweest maar niet heeft verder gezet vandaar mijn hoge bloedwaardes van in het begin al. Hoe dan ook ben al dolgelukkig met mijn ene mooie wonder. Een volgende echo volgt maandag.
@Vmiss, wat fijn dat alles goed is . In ieder geval één mooi wonder dat goed aan het groeien is! Lekker gaan genieten hoor meid!
Super he Lottie, een mooi moment he dat gezichtje zien Mijn eerste echo is een feit! Kleintje is 9 mm en hartje klopte! Ben helemaal verliefd!!!!!!!!!! ))
VMiss, fijn dat het goed gaat meet een kindje, jammer dat het andere kindje het niet gered heeft Vandaag heb je de volgende echo? spannend... Ik was in het begin ook zwanger van 2, maar ook hier heeft helaas maar eentje het gered... gelukkig gaat wel alles goed Lottie, wat leuk dat je laatst nog een echo had, heb je nog leuke foto's van je prinsje? Hoe gaat het met iedereen? Adorable, gaat het nog?
Vmiss, Yeaaahhhhhhhhh meisy wat geweldig!!!! Gefeliciteerd lieverd!!! Yes wat ben ik blij voor je! Ik dacht echt dat je een 2ling zou krijgen, maar zo te horen was dat in het hele begin iig wel zo, maar volgens mij gebeurd dat vaker toch..vandaar dat ze er ook 2 terugplaatsen? Nou super meid echt top! Wanneer ben je uitgerekend? Ben ook erg benieuwd naar Adorable !????
Heeii meiden, Hier even een update na lange tijd ( sorry ). Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd, als hij zich vandaag niet aandiend, moet ik morge om 13.40 weer terug naar de gyn, om even te controleren of alles nog goed gaat, verdere ontsluiting ofniet, en gaan we een datum prikken om te worden ingeleid, ma hoop zoooo dat ie voor het inleiden nog komt!! Ben der ook helemaal klaar mee nu, niet dat ik het niet meer aankan, want het gaat me tot nu toe allemaal super, ma ik wil hem zoo graag eens zien!!! Bij mijn 1e zoontje zou ik nu op dit moment flink aan het puffen zijn , had ik nu 7cm ontsluiting en gingen we naar het zh en werd hij vanmiddag om 13.43 geboren... pfff best frustrerend dat wachten.... Ik heb al een hele tijd niet meer mee gelezen hier in het topic, sorry daarvoor, ma wilde jullie wel nog even op de hoogte houden zoals beloofd En wou wat gaat de tijd bij jullie ook snel zeg! sommige al bijna 30weken!!! xxx
Jeetje alweer overtijd inmiddels joh pohhh vooral een domper na je met geloof 38 wkn al 1 cm had...maar niets aan te doen voor nu iig Ach zo druk is het hier niet hoor dus echt bijlezen is het niet haha en hier inmiddels alweer 31 weken ook voor ons schiet het op..ze verwachten dat ik rond 39 wkn ga bevallen dus dan zou het al helemaal snel zijn! Nou meid blijf ons maar op de hoogte houden hoor..al is het maar een inimini berichtje spannend meid ik wens je alvast alle kracht, sterkte en gezondheid voor jou en jouw baby toe en hopen dat de bevalling "mee" mag vallen voor zover dat met bevallen kan ofcourse liefs
Adorable hoop zo dat ie spontaan komt meid, maar dat hebben we absoluut niet in de hand he! De natuur doet zijn ding en als ie niet meewil wordt ie een beetje gepusht maar dat is even mooi! Nog even geduld en je mag je 2e wonder in je armen sluiten! Houd ons op de hoogte... En succes! Jadore is idd een tweeling geweest maar eentje ontwikkelde niet meer en een toppertje is gebleven. Voor jou ook nog MAAR 8 weken he, weet je trouwens het geslacht al of blijft het geheim?
Ja heb idd al 3 weken 1cm ontsluiting, ma dat wil blijkbaar niks zeggen bij een 2e ( of meer ) kindje. Hoop dat mijn voorweeen in ieder geval nog een beetje werk hebben geleverd, scheelt weer een beetje straks Meiden kheb een liedje voor jullie die ik jullie absoluut niet wil onthouden hihihi, veel luisterplezier!! YouTube - ‪Don Omar ft lucenzo - Danza Kuduro (Oficial Music)‬‏
@Lottie, wat leuk om je kleine weer eens te kunnen bewonderen. Nog een mooi foto'tje toevallig ?! @Vmiss, super dat je jullie wondertje al heb mogen bewonderen, 9mm al wow , dat hij/zij maar goed mag groeien!! @Adorable, wat kan wachten toch lang duren hè. Hopelijk meld jullie kleine zich snel. Succes met de laatste loodjes. Hopelijk horen we snel weer iets van je. @Jadore, hoe is het met je? Geen klachten meer gehad??
Nou zal ik dan ma even posten Ik ben net terug van het zh, heb half uurtje aan de ctg gezeten, beebje vermaakt zich nog prima daarbinnen, ik heb een klein beetje weeenactiviteit, ma niks wat doorzet helaas, als de kleine zich niet eerder gaat melden dan word ik maandag om 07.30 ingeleid... Hoop echt dat ie eerder gaat komen, want die hitte zit ik niet echt op te wachten xxx
Adorable, leuk om van je te horen... spannend dat je maandagmorgen ingeleid zal worden, ik ben benieuwd naar je bevalling, ik duim voor een makkelijke en snelle bevalling Liefs, Adora
Meiden, ik heb een lodger wrapper gekocht, kun je die ook in de maxicosi gebruiken? of kan ik beter nog zo'n shelter erbij kopen?