Pandora: wat fijn van de mooie echo!!Joepiee!!! vervelend van die misselijkheid, hoop ook dat het snel aanslaat bij jou. Jadore: bij jou nog steeds alles oke, fijn dat je je iets beter voelt door de medicijnen tegen de misselijkheid. Ik was inderdaad even weggeweest,is lekker rustig topic hier haha. Heb ook niet altijd tijd hoor, s avonds ben ik tegenwoordig echt te moe als ik thuis kom van het werken, kijk ooit wel even online maar kijk dan meestal lekker tv..bij jou schiet het al op joh, fijn!!! hier ook wel de hele dag misselijk en niet fit zijn maar kan wel goed eten,nouja, niet op alle momenten maar als ik me dan goed genoeg voel (licht misselijk is er altijd wel)eet ik gewoon, eet graag brood!en een glas melk vind ik nu ook weer heerlijk!(heb ik steeds als ik zwanger ben. Drink alleen niet meer dan 2 glazen want dat is dan weer niet goed. ik kan niet wachten tot ik ben gestopt met het avondwerken (schoonmaken kdv) het is nu helemaal vermoeiend..ben echt zo kapot als ik dan thuis kom (als ik daar begin ben ik al moe...) dus ik bekijk het even, in principe eind februari stop ik daarmee...maar wil eigenlijk vanaf februari wel iemand die me helpt..zou hoop schelen. volgende week donderdag eindelijk de eerste echo, s avonds om 18uur!!!spannend!!
Nou, medicijnen zijn opgehaald, heb inderdaad Emesafene gekregen....kan niet wachten tot ik vanavond de eerste kan pakken
@Daantje, heyyyyyy meisyyy leuk dat je er weer bent. Ja vind het ook wel lekker aan een topic als het een beetje bij te houden is al hoewe het hier nu wel erugggg stil is hihihi. Ja sinds ik aan de emesafene ben gaat het goed! Ik was echt zoooo ziek elke dag mennnn wat ben ik blij dat ik me goed voel Hihi wat grappig he echt dingen waar je trek in hebt als je zwanger bent! I Love broodjes pindakaas (alweer ) en ook fricandeau al hoewel ik denk dat ik het iets te veel heb gegeten en beenham ahahhahaha echt normaal ben ik daar helemaal niet van. Hoezo is te veel melk eigenlijk niet goed, ik drink het niet hoor ja alleen in de ochtend met wat cornflakes Hoop dat jouw misselijkheid ook snel zal verdwijnen!!! Maar je hoeft niet over te geven? Poehhhhh he wat zwaar zeg nu schoonmaken en dan nog in de avonden ook, ben blij voor je als je kan stoppen, nog eventjes lieverd! Ja schiet al op he, maar ook voor jou !!! Ik heb maandag mijn 2e echo ook om 18.00 uur hihi. Leuk joh donderdag!!! Hoever ben je dan? Spannend hoor echt heel leuk. Neem jij je meiden eigenlijk mee naar de echo('s)? @Pandora, gelukkig meis! Toch wel emesafene, is volgens mij ook meest voorgeschreven voor dit aan zwangeren. Ik zou nog even wachten indd, ik neem hem vlak voordat ik naar bed ga in en verder niet en dat gaat prima! Ik denk dat het bij jou ook snel aan zal slaan, bij mij werkt het nu na een paar dagen alleen maar beter! @All, net voor het eerst het hartje met de doppler gehoord thuis zo vroeg al yes yes yes echt geweldig om te horen!!!
meis...wauw wat gaaf het hartje horen kloppen Ik heb 'm nog niet in huis...pas in feb. hartje luisteren bij de VK...maar hoop dat ik voor die tijd mn doppler al heb enne...door de emesafene heb ik vandaag gewoon al een super dag...vannacht ook geslapen als een varken...heeeeeeeeeeerlijk
Hahahaha lang leven de emesafene hahahahaha ik merk wel dat ik er echt minimaal 1 nodig heb per dag, soms ben ik nog heel eventjes misselijk, maar het grootste gedeelte is heerlijk weg Ja leuk he! Wij hebben maandag echo nog dan over 2 wkn weer en daarna weer over 3 wkn en dan horen we wat het wordt spannendddd jij die test nog besteld? Of wie zou dat nou ook alweer doen die test bestellen dat je kan zien wat het wordt?
Hey ladies Fijn dat jullie allenbei iets hebben tegen de misselijkheid!zal idd heel fijn zijn nu. Ik ben wel erg misselijk maar hoef niet over te geven (alleen soms zo'n neiging tot..) nog steeds wel moe ook maar komt goed! Jadore: jij hebt vandaag geloof ik de echo dan toch?spannend!!!!vanavond dus, mooi weer!! Jij hoort het hartje dus ook al , jeahhhh!!wat voor doppler heb jij? Ik heb de angelsounds, en heb het hartje afgelopen vrijdagavond (8 weken en 1 dag!) voor het eerst gehoord..!!wowww!en de ochtend erna ook en vanmorgen ook weer heel luid en duidelijk (wow, zo hard al, echt zo;n treintje!ik heb de angelsounds vaker gebruikt dus wist precies wat ik moest horen,eigen hartslag klinkt zoveel trager!!) dus ik ben helemaal happy!Nu nog aan mn mannetje laten horen! Maar het is echt zeker het hartje (zo duidelijk en echt niet mn eigen hartslag hoor haha) wil het graag opnemen maar weet niet of het staand nu ook al gaat lukken (want dan moet dat kabeltje in de laptop) of manlief moet de laptop dan vasthouden en op opnemen klikken ofzo,haha, heel gedoe volgens mij. maar ben wel benieuwd wat voor dopplers jullie hebben,ken die van luvion (deluxe 80) en die je kan huren. Wie wilde die test bestellen? bedoelen jullie die gendertest?of hoe heet dat? dat is idd best prijzig. Grappig wel maar weet niet of het echt klopt?
Wat raar het lijkt wel of de updates van dit topic niet bij mijn abo's komt en zo hou ik mijn topics bij maar ja ik zal even beter opletten! @Alleentje, WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meisyyyyy ben zoo happy echt leuk dat je hier verder mee komt kletsen! En al een beetje aan het idee gewend? Al wat klachtjes? @Pandora, geloof 30 euro! Ik ga hem ook niet bestellen hoor. Nou meis ik heb niet meer genoeg aan 1 pil per dag, zo rond 18.00 uur moet ik weer overgeven omgggg wordt er zo moe van en gek van echt echt kut nu slik ik er 2, want ik trek het anders echt niet, ach zit nu toch al gelukkig 3 dagen verder dan ik dacht zo leuk eerst scheelde we precies 1 week nu precies 1 dag @Daantje, nee ga hem ook niet bestellen hoor mij te duur 30,- euro. Ik heb deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://img.industry-medical.com/file/59fdf540-69aa-4771-b319-6c5fbd07242e/pocket-fetal-doppler-sonotrax-b--ce-fda-certified-.jpg maar mijn vk zei dat het helemaal niet goed is om het te vaak te doen! Door de straling dus ik doe het maar niet elke dag. Fijn dat je je wel redelijk voelt! Is toch wel meer genieten dan hoor, kan niet wachten tot het gaat zakken, maar zit nu ook op mijn max hcg-weken dus even bikkelen. @Adora, hoe is met jou girl? @Adorable, lang niet gesproken, alles goed meisy? Ja de echo was super, zal even een foto plaatsen, ben zelfs vooruit gezet dus zal even mijn datum aanpassen je zag zelfs de voetjes en manlief vond het wel erg sierlijk en vrouwelijk bewegen dus of een meisje of een homo hahahahahaha allebei superrrrr welkom!!!! Hahahaha geweldig dat gokken nog 5 weken en we weten het maar eerst over 2 weken weer een echo
18 juni 2011: Adorable: 2e kindje 20 aug 2011: Pandora: 1e kindje 21 aug 2011: Jadore: 2e kindje 20 sept 2011: Adora: 3e kindje Afspraken: 28 jan 20 wkn echo Adorable ??? echo Pandora rond 10 feb 12 wkn echo Jadore Weten wat het wordt, mogen andere het ook weten: Jadore, Ja met 15 wkn en iedereen mag het weten Pandora, Ja met ongeveer 15 wkn en iedereen mag het weten Adorable, Jazekers! Nog eventjes wachten hihi, iedereen mag het weten! Daantje en Alleentje, vullen jullie je gegevens ook nog in als jullie willen natuurlijk . @Pandora, weet niet waarom mijn bannersite hem ook op 10.3 zet, maar anders moet ik uitgerekende datum veranderen wat ook vermeld wordt naar 22 dus dan maar een dag terug denken
18 juni 2011: Adorable:2e kindje 20 aug 2011: Pandora:1e kindje 21 aug 2011: Jadore:2e kindje 20 sept 2011: Adora: 3e kindje Afspraken: 28 jan 20 wkn echo Adorable 10 feb 12 weken en termijn echo in z'huis en 15 feb hartje luisteren bij VK Pandora rond 10 feb 12 wkn echo Jadore Weten wat het wordt, mogen andere het ook weten: Jadore, Ja met 15 wkn en iedereen mag het weten Pandora, Ja met ongeveer 15 wkn en iedereen mag het weten Adorable, Jazekers! Nog eventjes wachten hihi, iedereen mag het weten!
@ alleentje...WELKOM meis....echt super leuk dat je hier nu mee kunt kletsen @ Jadore..wauw jouw echo is ook al zo mooi....gaaf dat we nu precies een dag schelen...durf er haast om te wedden dat we op de zelfde dag gaan liggen puffen ik ben nog aan het twijfelen of ik de doppler ga bestellen, hoor ook dat het niet zo goed is om vaak te doen en dat het voor het kindje een vervelend geluid schijnt te zijn alleen heb ik vandaag onwijs de drang om het hartje te moeten horen...omdat mn buik minder gespannen voelt als de voorgaande dagen Ik zal zo eens proberen eens een keer een buikfoto te maken....mn buik wordt echt al huge op dit moment zit alleen mn trainingsbroek nog lekker dus die heb ik als ik nergens heen hoef ook alleen nog maar aan ik ga zo eens ff boodschapjes doen...heb al een rondje poetsen gedaan, wasje staat aan....kan straks in de droger en kan ik ondertussen mooi even mn schoonheidsslaapje doen, ben een beetje moe was er ook al vroeg uit...en dat op mn enige vrije dag deze week dus ik ben er even vandoor...kruip ik straks weer met mn laptoppie, kopje thee en een dekentje op de bank oh ja....vanmorgen heb ik ook lekker door de emesafene heen boven de wc gehangen maar dat zal wel komen omdat ik er eergisteren nacht geen heb gepakt omdat ik nachtdienst had
18 juni 2011: Adorable:2e kindje 20 aug 2011: Pandora:1e kindje 21 aug 2011: Jadore:2e kindje 20 sept 2011: Adora: 3e kindje 4 okt. 2011: Alleentje: 1e kindje Afspraken: 28 jan 20 wkn echo Adorable 10 feb 12 weken en termijn echo in z'huis en 15 feb hartje luisteren bij VK Pandora rond 10 feb 12 wkn echo Jadore Weten wat het wordt, mogen andere het ook weten: Jadore, Ja met 15 wkn en iedereen mag het weten Pandora, Ja met ongeveer 15 wkn en iedereen mag het weten Adorable, Jazekers! Nog eventjes wachten hihi, iedereen mag het weten!
ja klopt druk bezig, maar denk dat ik een andere ga doen dan die site aangezien die telling ook niet klopt, scheelt maar een dag maar toch
@Pandora, wat lief dat je dat al gedaan hebt. Dat is ook het enigste wat ik al kan invullen de rest is nog niet bekend haha. @jadore, een mooie echo hoor . Leuk dat je naar voren bent gezet. Nu schelen jullie inderdaad niet veel meer . Vanaf wanneer kan ik meer verschijnselen gaan verwachten? Heb nu eigenlijk nergens last van. Alleen als ik op mn borsten duw voel ik ze, verder niets. Ik heb veel honger, maar dat heb ik eigenlijk altijd .
dat is bij iedereen anders meis....ik had al best veel symptomen 2 dagen voor NOD en dat werd daarna alleen maar met de dag meer. Maar er zijn ook zat meiden die gewoon heel de zwangerschap nauwelijks symptomen hebben Honger had, en heb ik juist niet...maar dat zal wel door de misselijkheid komen....normaal eet ik echt als een kerel, en ook echt de hele dag vanalles tussendoor snaaien, en nu eet ik voor mijn doen nauwelijks en snaai nog maar heel weinig