Ik heb het gisteren verteld op werk, omdat ik soms zo misselijk was dat ik gelijk een zombie rondliep, en wou niet dat ze andere gedachten zouden krijgen. Maar ze reageerden heel positief! Volgende echo is 12 juli! Nog 2 weekjes geduld oefenen Ja het is zwaarder dan ik dacht fulltime job en zwanger en nog een kindje maar ja, het is niet anders, na mijn bevalling schakel ik toch over op 4/5 anders trek ik het helemaal niet Wat doen jullie? Werken jullie?
@Vmiss, leuk is dat hè al die reacties. Over 2 weken alweer een echo, spannend hoor. Ik heb 4 augustus weer een echo, kan ik mn meisje weer zien ipv alleen te voelen. Ik werk 4 dagen in de week, dus dat is goed te doen. @Jadore, ja het gaat echt hard. Nog een maandje werken en dan 3 weken zomervakantie, dan weer 2 weken werken en dan vrij tot januari . Jij hebt al snel verlof denk ik?
@Vmiss, geef je groot gelijk! Ja de eerste helft van je zwangerschap kijk je telkens enorm uit naar al die echo's he! Super leuk! Heb je een idee wat het is of geen flauw idee? En een lichte voorkeur? Na je bevalling weer 4 a 5 dagen werken???? Dat is toch eigenlijk fulltime :S? Ik ben met verlof vanaf begin 2009 whahahahaha nee geintje ik werk dus niet gelukkig! Dit willen zowel mijn man als ik zo lang mogelijk zo houden...maar je weet nooit wat er gebeurd en rekeningen moet ook betaald worden dus we zullen zien..iig ga ik sowieso het eerst half jaar van de kleine wat er ook gebeurd echt niet werken! Daarna zien we wel weer @Alleentje, o wat leuk 4 augustus! Lekker hoor dat is nog best te doen dan, maar ik vind 4 dagen werken en zwanger zijn ook ontzettend knap hoor! Heb enorm respect voor werkende zwangere...ik kon het niet! Zegt Jadore teleurgesteld in zichzelf
Hoi Jadore: 4/5 is dus 4 dagne vd 5 werken, dit in kader van ouderschapsverlof en dit dus voor 3 jaar!
Ik vind het goed te doen hoor 4 dagen werken. Maar het hangt natuurlijk veel af van wat voor werk je doet. Het enige waar ik nu last van begin te krijgen is als ik te lang zit krijg ik zo een last van mijn rug . Maar ja ik ga gewoon elke half uurtje even een klein stukje lopen, scheelt al een hoop .
Hallo, wat is het hier toch weer stil............ Met iedereen alles goed? @Adorable, hoe gaat het? Lekker aan het genieten? Iemand misschien tips voor leuke geboortekaartjes??
Hey, hier nu weer goed, zaterdag en zondag weer in het ziekenhuis gelegen helaas, maar nu weten ze eindelijk dat ik een hartritmestoornis heb AVNRT heet het. En ook bloedarmoede, maar goed voel me opich wel goed gelukkig! Hoe gaat het hier? Pandora, heb al een tijd niets van je gehoord gaat het wel goed met je?
hoi hoi ben ik weer ik ben weer non stop misselijk en aan het overgeven....vannacht dus weer begonnen met emesafene :x heb ook bloedarmoede en krijg vandaag de uitslag of ik zwangerschapssuiker heb of niet met mn bekken gaat het ook niet fantastisch :x maar onze knul doet het allemaal prima...ons ventje is lekker druk en groeit iets te goed moet wel eerlijk zeggen dat ik heel het zwanger zijn een beetje beu begin te worden op deze manier ik heb of pijn of ik kots...of ik heb pijn èn ik kots :x:x:x
@Jadore, oei dat was weer even schrikken dan. Op zich wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is. Maar je hart blijft toch altijd een eng iets vind ik. Verder met de zwangerschap alles goed? Je begint nu al echt op te schieten zeg. @Pandora, jeetje dat is niet zo fijn dat je je zo voelt. Ik snap dat het niet leuk meer is, nog maar ongeveer 6 weekjes. Hopelijk helpt de emesafene en ben je niet meer zo misselijk. Sterkte hè.
@Pandora, vervelend meid, kan helaas je hand schudden @Alleentje, ja vervelend maar goed opzich gaat alles nog goed dus mag niet klagen hoe gaat het met jou? Is jullie huis al verkocht? @All, gister op de geboorte van Chloe na de mooiste dag van mijn leven gehad tot nu toe! Ik kreeg een babyshower als verrassing natuurlijk en als klap op de vuurpijl ben ik super mooi op het einde van mijn kraamfeest ten huwelijk gevraagd dus ik ben verloofd sinds gister !!!!!!!!!!!!!
@Jadore, GEFELICITEERD . Trouwen is echt zoooooo leuk!!!! Babyshower is ook altijd leuk. Lekker allemaal babyspullentjes .
@Jadore, en al een beetje gewent aan het verloofd zijn? Hebben jullie al een datum in gedachten? Bij mij is het alweer 2,5 jaar geleden dat ik getrouwd ben, wat gaat de tijd toch snel hè.....
Thanks Alleentje, Ja echt superrrrr alleen de babyshower was opzich al helemaal geweldig!!!! Nou gewend..een klein beetje nog echt aan het nagenieten hoor en al eea aan het kijken voor locatie...ik wilde eerst wachten met kijken naar die dingen als de baby er is, maar goed dan heb ik ook mijn handen wel vol aan mijn kindjes en als je een beetje leuk willt trouwen en niet uit wilt gaan dat er 4 maanden van te voren nog plaats is moet je toch wel ongeveer een jaar van te voren plannen...dus zijn maar beetje begonnen super leuk!!! Leuk joh...vertellllllllllllllllll het is hier toch zo mega rustig ik wil alles horen Hier de baby trouwens ineens dwars gaan liggen en met mijn hart en schildklier is allemaal gedoe...pfffff dus dat is weer minder, ben nu ook super medisch geworden Hoe gaat het met jou kleine meisje? En al jullie huis verkocht?
Jadore een superdikke proficiat met jullie verloving! Supernieuws is dat! Heb je NOG iets om naar uit te kijken, geweldig, geniet ervan. Hoe is het met je kleintje? Wat lees ik van je hart en schildklier? Als je het niet wil vertellen begrijp ik het wel hoor, geen probleem. Hoe was de babyshower? Wie had dat georganiseerd? Echt wel lief hoor! En veel leuke spullen gehad? HIer alles ok. Dinsdag echo gehad en kleintje doet het goed. Hartje klopt mooi en er begonnen zich armen en benen te vormen, ook bewoog hij/zij al. Geweldig impressionant! Ben helemaal verliefd. augustus uitgebreide echo dus nog ff geduld! Hoe is het met de rest hier? Alleentje nog nieuws? Het is hier idd stilletjes
Lief van je dank je Vmiss!!! O wil ik wel vertellen hoor, maar het is hier zo rustig denk kom ik weer praten tegen de muur hahaha. Ik heb dus in 6 weken tijd 3x in het zh gelegen waarvan de laatste keer ook overnachten. De 1e en 3e keer waren ivm extreme hartkloppingen (met tandenpoesten haalde ik de 191!) en dat is gewoon niet goed en valt echt niet onder de zwangerschap..athans komt wel door de zwschap naar boven nu, maar goed ze hebben allerlei testen gedaan en kwamen er maar niet achter...eindelijk de laatste keer kwamen ze er achter ik heb een hartritmestoornis AVNRT genaamd. Komt er opneer dat ik een hele hoge piek houd en mijn hart niet meer rustig kan worden voor uren misschien zelfs dagen...nu moet ik op mijn hand blazen en druk zetten op mijn buik en dan reset mijn hart als het ware. Mijn schildklier is te traag daar zijn ze door de onderzoeken van mijn hart de 1e keer achtergekomen ...maar mag geen medicatie vanwege mijn hart..althans ze gaan nu weer overleggen met cardiologen, omdat ze mijn bloed toch niet weer niet goed vonden pfff gedoe. Na ja iig ze zijn er dus nog mee bezig, maar zodra ik weeen krijg moet ik naar het zh om aan de monitor gelegd te worden ivm mijn hart. De 2e keer was ivm heftige harde buiken, maar was "niets" aan de hand...had te veel gedaan en moet nu ook op doktersreccept rustig aan doen. Ja dit is allemaal nieuw voor mij hoor, ben voor deze zwschap amper in een zh geweest en zo lijkt t net mijn 2e huis, maar ja ze houden me goed in de gaten gelukkig! Zo nu wat vrolijks Babyshower was echt ontzettend gaaf!!!! Heb jij er wel eens een gehad? Weet even niet of je nou al kindjes hebt, staat ook niets in je onderschrift Ik met mijn 1e nl niet en ik vond het echt heel bijzonder! Mijn schoonzusje en beste vriendin hebben het samen geregeld! Echt super leuk en super lief! Ja echt heel leuk...van speelgoed tot kleertjes en tot mamaverzorging...echt heel erg verwend dus!!!! Ahhhhhhh wat super super fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad!!!! En al echt bijna een mensje wauw te gek meid!!!! Na zo lang wachten is wel extra fijn allemaal! Jeetje ben zo blij voor je! Willen julie straks weten wat het is? Hoeveel weken ben je met je echo in augustus?
Jadore gefeliciteerd met jullie verloving Het is hier inderdaad super rustig de laatste tijd wel jammer
Thanks Pandora!!! Ja dat komt omdat bijna niemand hier wat vertelt krijg je ook geen gesprekstof he hahaha na ja maakt ook niet uit volgens mij kletsen we allemaal in andere topics
ik kletste eerst niet echt in een ander topic...in ieder geval, maar weinig...maar jullie waren zo stil dat ik maar een ander topic ben gaan zoeken Hier nog even mn buikje showen....nog even en dan moet ik mn buikje al weer missen Mijn buik met 34.5
Wauw super mooie buik Pandora!!!!! hahahaha nou ik heb altijd mijn best gedaan hoor, maar kreeg ook amper reacties of verhalen terug over de andere meiden dus ja op een gegeven moment is dat niet zo leuk meer natuurlijk Ik heb hiervoor altijd al een topic gehad waar ik het erg druk mee heb, maar dit topic was ook in de drukste periode er nog makkelijk naast te doen . Heb je nog een pretecho laten maken? En/of een bolle buiken fotoshoot?
Ik ben ook erg trots op mijn buik Iedereen vind me ook erg mooi zwanger ben eigenlijk behalve borsten en buik nergens dikker geworden ( alhoewel ik nu op de foto wel een vetrandje bij mn broekje zie wat ik normaal niet heb ) en hou gelukkig ( nog ) geen vocht vast ben nu in totaal 8 kilo aangekomen...best netjes...hoeft er straks ook niet zoveel vanaf Heb geen bolle buiken shoot laten doen en we hebben ook geen pretecho laten maken. Wij vinden beide pretecho's niet zo'n mooie echo's en vind ze ook vrij duur....dat geld geef ik liever uit aan onze knul ( vreselijk verwend kind is het nu al )