@Jadore, dank je wel. Mijn bruiloft was ook echt super, al zeg ik zelf ! Jammer dat het alweer voorbij is haha. Geniet ervan hoor, maak er een mooie dag van samen met je kindjes. Hoe gaat het nu met je? Oohoh ben helemaal koeka verslaafd. Heb het wafelboxkleed gekocht, paars en wit, de wafeldeken voor in de ledikant, ook paars-wit, en het wafel aankleedkussenhoes in het paars. Heb ook 2 ledikant lakentjes gekocht, wit met roze hartjes en de andere is wit met een paars biesje. Heb ook een badcape gekocht van koeka in het paars natuurlijk . Erg ben ik hè, moest wel erg veel afrekenen maar ja, je bent maar één keer voor de eerste keer zwanger hè . @Vmiss, wat fijn dat de 12 weken echo goed was. Heb je nog een mooie foto toevallig?? Moest net bloedprikken en spuiten halen voor de resus factor, omdat ik negatief ben. Was niet zo lekker, na de spuit werd het even allemaal te veel en moest ik even gaan liggen. Na wat water en een kracker ging het gelukkig weer wat beter. @Hoe is het met de andere dames? Lottie hebben jullie de sleutel al?
Alleentje inderdaad prachtige trouwfoto! Je ziet er stralend uit Heb een echo fototje meegekregen maar 3D vind ik toch mooier! Zal straks of morgen proberen deze in mijn profiel te plaatsen
@Vmiss, dank je wel. Ik ben benieuwd naar jullie kleine. @Pandora, oh jee klinkt niet echt goed..... nog maar een paar weekjes of is dat eigenlijk ook niet meer vol te houden??
Haaaai! Oehhh bijna weer nieuwe beebjes erbij!! Nog even! sleutel mijn vader heeft 1 juli de sleutel gekregen, maar kon er toen nog niet in. Ze moesten nog n vloer egaliseren, stuken en nog wat dingen doen. Wij waren nog op vakantie en zijn een week eerder terug gekomen. M'n vader heeft wel alvast behang eraf gehaald enz. Dus we konden 15 juli starten. Kort geleden dus nog maar. Boven is wel al veel gedaan gelukkig. Ik heb zelf ook veel gedaan. Moet t nu weer bezuren want heb zoooveel pijn. Maar ja... We zouden dus per 15 juli er gaan wonen, maar dat zit er voorlopig niet in. Dus flink doorklussen Geboortekaartje kan m niet uitzoeken want heb alleen m'n telefoon nog nu. Geen pc in tijdelijk verblijf. En verbinding is super slecht. Word er wel onrustig van Alleentje ohh zie nu je trouwfoto! Mooi! Kan je niet tegen spuiten of was deze gewoon zo naar? Pandora knuffff
@Alleentje, dat ziet er zeker zo uit! Ja gaan we zeker doen hebben nog lekker alle tijd ervoor gelukkig! oooo hahaha heerlijk...nu begrijp je ook onze Koeka-gesprekken van een tijdje terug hoe bedoel je verslaafd ahahahah leuk met dat paarse ook echt schattig en super mooi!! Ik heb alles silver en grijs en stone en wit hahahaha stone en wit voor de woonkamer en onze slaapkamer en silver, grijs en wit voor zijn kamer! En alles wafel..dat vind ik juist zo mooi aan Koeka Wat vervelend dat je zo'n last hebt met bloedprikken..heb je dat altijd???? Pfff hoop wel voor je dat je niet te vaak meer hoeft iig...de afgelopen 2/3 maanden heb ik zoveel bloed moeten laten prikken dat ik de tel kwijt ben, maar ik heb er nog nooit last van gehad of eng gevonden of wat dan ook .... krijg net even belangrijke post binnen kom straks weer even verder OH-en
@Lottie, jullie hebben het de komende weken nog aardig druk dan. Denk je wel een beetje aan jezelf en neem je optijd rust. @Jadore, die kleuren zijn ook gaaf . Is de babykamer al helemaal af?? Ik wil eigenlijk nog een wikkeldeken van koeka, maar twijfel of ik niet een goedkoper alternatief neem haha. @Pandora, ach meid, ik leef wel met je mee hoor. Denk je dat je kleine spruit al snel naar buiten komt? Ik denk dat het niet aan het bloedprikken lag maar aan de spuiten voor resus negatief. Na die spuiten moet je minimaal 20 minuten onder controle blijven of je geen bijwerkingen krijgt. Na 15 minuten wachten begon het bij mij. Gelukkig viel het allemaal mee en mocht ik na een half uurtje weg. Mijn man zei 's morgens nog, moet ik mee, vond ik niet nodig want het waren toch alleen maar spuiten. Achteraf gezien had hij toch maar beter wel mee kunnen gaan haha. Ach ja alles voor de kleine meid hè .
Alleentje jazeker nog druk! Mijn pa had gisteren blijkbaar even een dip toen hij in ons huis bezig was (had vrij). Zag toch ook wel in dat er nog erg veel moet gebeuren. Ben je al helemaal gewend aan het idee van een meisje? Trap bekleden zat op inet te kijken, maar wat is dat duur. Handig als je iemand kent die t kan. Zelf doen is ook niet zo gemakkelijk helaas. Denken denken denken huisje kamers boven zijn iig behangen met glasvezelbehang en geschilderd! Vloeren zijn ook gelegd door m'n vader en schoonvader schilderen heb ik veel gedaan pandora mag je niet eerder ingeleid worden of wil je dat niet? Jadore haaai?!
@Lottie, klussen kost altijd meer tijd en geld dan je gepland hebt. Hopelijk valt het toch allemaal mee en kan je dadelijk lekker gaan genieten. Hier al helemaal gewend dat we een meisje krijgen. Ik zou niet meer anders willen. Volgende week donderdag weer een echo, ik ben erg benieuwd.
@Lottie, geen idee 2d?? Heb een medische echo om te kijken of mijn placenta niet meer voor de 'uitgang' ligt. Maar toch kan ik dan mn meisje weer eens zien . Jij nog een echo in het vooruitzicht?
Dat zal wel 2d zijn idd! Alsnog leuk ik krijg alleen nog een liggingsecho rond de 36 weken. Maar daar zal weinig op te zien zijn, want ze zijn dan al zo groot!
@Lottie, de liggingsecho krijg ik ook rond de 36 weken. Dus ik kan nog 2 keer naar ons prinsesje kijken . Vandaag naar het cb zie ik, succes.
Ja moest eigenlijk 21juni maar die wappies hadden de brief naar m'n oude adres gestuurd! Niet het vorige huis maar die daarvoor zelfs. Dom. Wil alsnog gaan, ben wel benieuwd wat ie weegt en hoe lang ie is! Had jij je kamertje al geshowd? Ben wel benieuwd! Adora hebben jullie die ooit nog gezien??
@Lottie, lekker handig ja om het naar het verkeerde adres te sturen. Hoe oud was je zoontje ook alweer? Heb volgens mij mn kamertje nog niet geshowd. Zal wel eens een foto'tje plaatsen. Heb van adora al een tijdje niets meer gehoord. En hoe zou het met adorable zijn en haar zoon? Heb lekker 3 weken vakantie!!!!!!!! En daarna begint mn verlof dus vrij tot januari !!!
Alleentje hij is anderhalf. Ben benieuwd naar de foto! Adorable is vast lekker aan het bijkomen en genieten!
@lottie, dank je wel, het is nu mooi weer dus dat word genieten . Anderhalf is een mooie leeftijd, gaan ze alles ontdekken . Lukt het een beetje in jullie huisje??
Jaaa, eindelijk weer mooi weer! Morgen ook nog geloof ik. Iedereen is gelijk aan het grasmaaien hier haha. Het is best vermoeiend nu merk ik met een kleintje van anderhalf! Hij is heel erg ondernemend en ik moet m echt continu in de gaten houden haha. En ik ben helaas niet zo mobiel meer, dus is nu wel wat zwaarder. In het weekend gaat hij sinds 2 weken naar oma toe (slaapt wel thuis), maar dan ben ik druk in het huis haha. Maar dat is wel anders dan de hele tijd zo'n dondersteen in de gaten houden hoor!! Het huisje gaat nu weer even iets langzamer, we hadden spullen nodig en die moesten besteld worden. Ook hadden we 2 verkeerde rollen behang...Manlief was gisteren even helemaal ingestort, dus ik zei dat hij echt even moest uitrusten. We zijn gisteren dus niet gegaan. Vanaf vandaag gaat hij weer elke dag na zijn werk. Hopelijk is er aan het einde van de week weer een hoop veranderd, moeten er nu toch echt wel zsm in!! Dank je voor het vragen! Hoe is het nu met jou? Ga je nog op vakantie of blijf je lekker thuis? JADORE, ADORA, ADORABLE, PANDORA!!! Waar zijn jullieeeeee?