zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Lottie, inderdaad lekker weer, genieten voordat het weer gaat regenen. Fijn dat oma wil oppassen, dan kan je inderdaad doorwerken. Wachten op spullen is altijd vervelend en dat kost tijd. Succes!!

@Allemaal, waar zijn jullie???

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Joehoeeeee ik ben hier!!!:p

Hoe is het met jullie meiden en met de babies? Wou jullie gaan ook snel zeg, nog eventjes en dan zal de 1e hier ook gaan bevallen:D spannend zeg!

Ik zal even snel samen gevat mijn verhaal doen:)

De bevalling is heel goed verlopen, tot 7cm was het redelijk te doen en kon mijn weeen goed weg zuchten, heb de laatste 5 cm in een bad gedaan en de uitdrijving weer op bed. geen knip ma wel bijna, hij zat namelijk vast met zijn schoudertje, ma dat is helemaal goed gekomen. Hij woog 4230g en was 55cm. kraamweek was wel lekker in het zh. Bv ging ook super. Davut is een erg rustige baby! daarna begonnen de problemen ik kon niet meer lopen van de pijn, niet meer zitten niet naar de wc gaan, dus ik na het zh gegaan, heb een echo gehad en wat bleek er zat alweer placenta in mijn bm wat niet los is gekomen tijdens de bevalling, en ze dachten dat mijn staartbotje was gekneusd tijdens de bevalling, conclusie alweer een curettage en aan de pijnstilling!... ik heb gezegt dat ik het niet meer onder plaatselijke verdoving wou ma volledige narcose! ( en mijn god wat ben ik blij dat ik die heb gekregen! zie de rest van mijn verhaal....) ik kwam 3weken later om half 8 binnen in het zh en moest me omkleden en nog een pil opsteken in vagina om bmmond te openen en ik kreeg een pilletje om te kalmeren.( ik was helemaal niet zenuwachtig en was gewoon rustig, ma dat moet blijkbaar iedereen voor een narcose) om 8uur werd ik weg gereden naar de OK en daar werd een infuus ingebracht. 5min later reden we de zaal binnen en werd ik in de beugels gezet en handen werden aan het bed gebonden, kreeg nog 2dekens omdat ik het zo koud had en opeens zegt de anestesist je voelt nu even een branderig gevoel en pats boem, daar ging het licht uit en was ik al in diepe slaap. om 15.00uur werd er aan mijn been geduwd door een verpleger dat ik wakkermoest worden, ik sliep veel te lang ( heb ook meer narcoe toegedient gekregen tijdens de ingreep) werd na me kamer gereden ma ik was alweer in slaap gevallen nadat ze aan mijn been zaten te duwen. rond 5 a 6uur savonds werd ik zelf wakker en was weer een beetje helder. nou daar kwam de arts aan. hij vertelde dat ze perongeluk door mijn baarmoederwand heen zijn gegaan en dat mijn buik zich vulde met bloed, ze zijn direct gestopt met curetteren en zijn een kijkoperatie gestart door middel van 3 sneetjes in mijn buik. ze hebben mijn buik schoon gemaakt en kwamen verklevingen tegen. heb nog een injectie gekregen met een of ander spul omdat mijn hartslag flik daalde tijdens de operatie. daarom sliep ik dus zo lang! na een controle kreeg ik zuurstof bij en ik heb snachts nog een bloedtransfusie gehad en had een blaaskatheter. de volgende dag voelde ik me al beter door de transfusie maar mijn hartslag was nog steeds erg laag. de anesthesist is nog komen kijken en liet me toch naar huis gaan als ik dat wilde ma dat ik direct terug moest komen als ik me niet goed voelde. dus zuurstof eraf, katheter eruit en ik ging naar huis want ik gaf bv en mijn voorraad agekolfde melk was op omdat ik niet had gerekend op een extra dag zh. een week later ben ik gestopt met bv omdat ik kloven had en ik elke voedig ging afkolven en met de fes geven ma ik had zo helemaal geen tijd meer voor andere dingen en dat wilde ik mijn oudste zoontje niet aandoen dus ben overgestapt op fv. vorige week heb ik een controle gehad met echo en daar was op te zien dat nu mijn bm helemaal vol zat met bloed ma er niet uit komt want ik vloei bijna niet, nu dus 3weken de pil slikken en als tijdens mijn stopweek nog steeds niet voldoende bloed eruit komt moet er dus weer wat gaan gebeuren want zoniet dan kan het gaan verkleven en mijn bm af gaan sluiten en dan zou ik dus onvruchtbaar worden.... een heeeeel lang verhaal waar dus nog een vervolg op komt helaas.....

Gister lekker gefeest want Mikail is gister 2 geworden!:D

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wowwwwwwww Adorable, meid wat erg! Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen zo erg vind ik het! Is allemaal ook maar net goed gegaan zo te lezen! Gelukkig ben je een sterke vrouw, maar wat een lichamelijk en geestelijke impact zal dit op je hebben zeg! Potverdorrie konden ze niet wat voorzichtiger met je zijn???
    Heel veel sterkte en liefs!

@All, tijdje niet geweest, AM heeft vakantie en ik ben daardoor ook minder op zp, alleen mijn "eigen" topic heb ik wel gewoon bijgehouden ;) hier werd toch bijna nooit echt wat gezegd ;) wel jammer hoor, maar ja niets aan te doen ;). Hier gaat het goed..erg moe laatste dagen en veel goed nieuws gehad laatste tijd, baby is alsnog goed gaan liggen en ingedaald en ligt vast! Ook mag ik natuurlijk bevallen, wel zh natuurlijk, maar iig geen verplichte KS. Ze verwachten dat ik vanaf de 10e echt ieder moment kan gaan gebeuren..we zullen zien ;) Chloe was ik ook 39.0 weken dus vandaar dat ze denken dat ik nu ook weer bijtijds zal zijn!
    Hoe gaat het met jullie hier???

@Alleentje, nog dingen geshopt :D???

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o en Adorable GEFELICITEERD met Mikail 2 jaar alweer wat worden ze groot he :D..is hij gek op zijn broertje?

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ja hij is helemaal gek op zijn broertje hihi, geeft hem zijn fiepje, wil flesje geven en geeft kusjes echt heel lief !

Ja tis niet niks geweest en als je dan ook nog hoort als je bijgekomen bent dat het kantje boord is geweest, schrik je toch wel even, want wat nou als het wel fout afgelopen was, wie gaat er dan voor mijn kindjes zorgen want dat kan manlief echt niet aan! Verder voel ik me best goed u hoor , ma is gewoon balen dat ik er nog niet vanaf ben en dat er mssn weer gecuretteerd moet worden....

Wauwww wat ga jij snel zeg!!!! je kan ieder moment gaan bevallen!!! Ik wil je iig heeeeeeeel veel succes wensen!!!!! en geniet lekker van je kraamweek!!!!!! Mooie foto heb je trouwens zeg, die is echt heel duidelijk!!!! Enneee zet um op he je kunt het! laat je niet afschrikken door mijn verhaal want dat komt zooooooo weinig voor!!! Hele dikke kus en knuffel van mij! xxx

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adorable
    wauw wat n lange jongen zeg! Jeutje wat een verhaal! Hopelijk komt t bloed straks vanzelf naar buiten en hoef je niet weer naar het ziekenhuis!

Jadore
    fijn dat hij goed ligt:). Lag hij lang in stuit? Spannend hoor, je mag al bevallen!! Ik las toevallig van de week op meerdere sites dat je eerste bevaltermijn niks zegt over de tweede of volgende. Probeer je er niet te veel aan vast te houden (bijna onmogelijk hè;)?), anders gaat t misschien heel langzaam voor je als t toch later begint;).
    Helemaal klaar verder met alles?

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Adorable, jeetje meid ik vind het zo heftig! Ik zou daar dus ook zo bang voor zijn voor dat idee..ze zijn nog zo jong en zouden je niet eens meer kunnen herinneren :( pfff moet je toch niet aan denken! Ik weet wel dat het een uitzondering is, maar toch schrik ik enorm van je verhaal hoor, niet dat ik meteen denk dat het mij zal overkomen, maar vind het gewoon zo erg voor jou! Ook omdat ik weet dat je een wens hebt voor een groot gezin en Davut zeker niet de laatste is als het aan jullie ligt! Anyway ben heeel erg blij dat het goed gaat met je! Wat is nu precies de volgende stap? Bloed je nu nog steeds?
    Dank je lieverd! Sch**t wel in mijn broek hoor :) maar goed ik heb dan weer wel ontzettend zin om hem in mijn armen te krijgen nu! Kan niet wachten om hem te zien :D

@Lottie, he meid hoe gaat het?
    Hij is met 34 weken dwars gaan liggen! Maar laatste ct goed ingedaald en ligt gelukkig vast! Ja dat weet ik wel, alleen mijn eigen VK en mijn eigen Gynaecoloog zeggen dat de kans groter is dat ik weer week 39 beval dan overtijd zal lopen. De kans is vaak wel groter dat als je voor de 40 weken bent bevallen de 1e keer dat je de 2e of volgende keer iig niet overtijd zal lopen. Ach we zien het wel. Ik vind zwanger zijn ook heel erg leuk hoor, maar ben nu wel erg benieuwd naar hem en het slapen gaat momenteel erg slecht dus ik ben ontzettend moe..ik ben ook 27 kilo aangekomen dus daar ligt het ook aan ;) hij is ook met alles iets boven gemiddeld dus van mij mag die wel komen hoor, maar nog even blijven zitten is natuurlijk ook geen punt :D
    Hoe gaat het met jou? Gaat het verhuizen en verbouwen een beetje??

@

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @jadore: ja als het aan mij ligt is Davut zeker niet de laatste!
    ik vloei nog steeds ma heeeel weinig dus dat is wel raar omdat mijn bm helemaal vol zit, het is ook heel donkerbruin tot zwart wat eruit komt dus het zit er al een tijdje. Ik moet nu dus mijn menstratie afwachten over 3 weken in mijn stopweek en als dat niks doet weet ik eigenlijk niet wat de volgende stap gaat zijn, ik weet wel dat als er al verklevingen zitten dat ik gecuretteerd word, blijft voor mij dus ook hartstikke spannend al probeer ik er niet te veel aan te denken.

wauw 27kilo aan gekomen!!!!! das heel wat hihi, kan me voorstellen dat je dan idd niet meer lekker slaapt:p draag je naar voren? en hoe gaat het me BI? of heb je daar deze keer geen last van?

xxx

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Zal even een foto spammen:p

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wauwwww wat een plaatje!!!!!! Jullie maken super mooie kindjes!!!
    Jeetje wat lijkt me dat vervelend zeg! En een beetje een eng idee dat je bm vol bloed zit..maar denk er maar niet te veel aan indd, je kan nu toch even niets doen! Lief dat Mikail zo zorgzaam en lief is voor Davut!!!!

Ja die 27 kilo merk ik wel heel erg hoor, met Chloe was ik 20 op het aller laatste moment en dat scheelt toch wel een hoop hoor. De laatste 2 dagen ben ik lichamelijk ook echt gebroken! Ik woog dan ook maar 54 en dan 27 kilo aankomen is natuurlijk gigantisch! Gewoon de helft van mijn normale gewicht! Geen last van BI gelukkig :D ben ik heeeel erg blij mee!!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meiden ik heb even een vrij spoedige vraag aan jullie.. misschien beetje gek hoor, maar deze uber leek wilt het toch graag weten!
    We zijn uit onze trouwlocatie! Maar het is wel erg prijzig! Is het not done om om korting te vragen of nog te onderhandelen ofzo??? Hoe hebben jullie dit gedaan?
    De locatie waar wij gaan trouwen zijn wij de hele dag dus zowel met trouwen als receptie als dineren als het feest!
    :) weet echt niet wat "normaal" is..accepteer je meteen de 1e offerte of is het toch ook niet raar als je nog gaat onderhandelen?

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o offerte is tm vandaag geldig vandaar dat het een spoedige vraag is ;)

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Uhm deze uberleek is nog niet getrouwd voor de wet, ma je kunt het altijd proberen toch hihi, anders even een spoed vraag neer zetten in het Lounge gedeelte;)

Dankjewel meid, ben ook erg trots op mijn kindjes:)

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahahahhahahahahahaha hoe bedoel je ZWANGER whahahahah verkeerde topic...:) ik dacht al waar is mijn berichtje nou :p:D hahahahahahahahaha

15. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adorable, jeetje wat een verhaal....... dat is nogal wat. Hopelijk zet het bloeden toch door en heb je geen vervolg nodig. Ik duim voor je!!
    Wat een mooi manneke hebben jullie zeg. Mogen jullie trots op zijn. Nog gefeliciteerd met Mikail.

@Jadore, ooohhh jij gaat al bijna bevallen :D. Wel fijn dat het allemaal goed met je gaat. Hoe is het afgelopen met de trouwlocatie?? Nog kunnen onderhandelen? Wij hebben thuis gefeest, dus heb er geen ervaring mee.

Hier alles goed, heb afgelopen donderdag weer een echo gehad. Alles is goed, ze weegt al 1955 gram, en ze ligt al mooi klaar voor de bevalling, zelfs al een beetje ingedaald. Hopelijk blijft ze liggen. Minder goed is mn suiker, nuchter is hij mooi laag 4.0, maar na het glucosedrankje is hij net 0.2 boven de toegestane waarden dus moet as dinsdag naar de gyneacoloog voor een extra controle. We zullen zien......

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @alleentje: oohh bleegghh dat glucose drankje schijnt echt vreselijk te zijn op nuchtere maag haha, ik heb een drankje gehad, ma was niet heel sterk (vond het beetje op lauwe 7-up lijken) en ik hoefde niet nuchter te zijn. Als die waardes niet goed zouden zijn dan moest ik een keer nuchter terug komen en een extra sterke suikerdrank nemen, ma dat hoefde gelukkig niet hihi.

Dankjewel nog:) We zijn ook echt super trots!:D

Ik vloei niet meer sinds gisteren dus ik vrees dat dat bloed op een andere manier eruit gehaald zal moeten worden...:(

17. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adorable, en nog nieuws? Weet je al wat ze gaan doen om al het bloed te verwijderen? Hoe is het met je mannen?

@Jadore, nog niet bevallen?? Hoe is het verder allemaal?

@Lottie, schiet de verbouwing een beetje op?

@Vmiss, hoe is het allemaal met jou?

@Pandora, hoe is het allemaal met jou? Is het nog een beetje vol te houden??

Ben ik nog iemand vergeten??

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jadore is aan het bevallen...of is al bevallen :D:D:D

ik ben stukken slijmprop aan het verliezen en het is flink aan het rommelen :D:D:D:D

19. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Oohhhhh wat spannend allemaal. Ik wacht geduldig af :D :D :D
    Alvast heel veel succes!!!!

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530