zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Oh echt :D
    JADORE, GEFELICITEERD!!!!!!! Alles goed gegaan???? Hoe heet jullie aanwinst???
    Geniet ervan hoor meid!!!

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is het rustig zeg :D

J'adore: gefeliciteerd meis!!!

pandoraa: oooh!!spannendddddd!!! lukt het om ons op de hoogte te houden, een beetje??zet m op alvast!!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja hoor....het lukt wel om jullie op de hoogte te houden :D verlies nog steeds slijmprop maar de krampen zetten niet echt door :x
    kan zo gepiept zijn, maar ook nog ff duren dus :D

Jadore....nogmaals gefeliciteerd meid :D:D:D:D:D

4. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    JADORE een dikke proficiat meid!!!!! Geniet van jullie ukje :)

Pandora ook voor jou zal het niet meer lang duren he! Doe dat goed he meid, heeeeeeeeeeeeeel veel succes.

Hier gaat alles zijn gangetje, alweer 15 weken, mag zondag terug naar de gyn, heb erge last van bi en rugpijn niet te doen. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap nooit last van gehad. Ook ervaar ik af en toe een enorme druk (daar beneden) alsof er iets uit wil, heel akelig, daarom dat ik vroeger naar de gyn mocht! Hoop dat het niets is en dat ik mijn zwangerschap lekker rustig mag beleven, heb echt geen zin om plat te liggen of zo.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kwam even kijken of er al iemand is bevallen! En volgens mij wel;). Heeft jadore het hier nog niet zelf gemeld??? Ga snel
    lezen!!
    Waar kan ik t vinden???

Gefeliciteerd jadore! Geniet ervan! Hopelijk horen we snel iets van je:)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D bedankt lieverds!!!!!!!
    Heb nog geen lt bij de hand dus vandaar dat ik nog niet op zp kon komen, via bb kan ik amper reageren kost veel tijd, maar vanwege jullie lieve berichtjes bij deze dan toch :D

Whoehoeeeee ik ben woensdag de 17e (eergister) bevallen van onze prachtige zoon! Een ruime 9 ponder en 55 cm lang met als gevolg een sub-totaalruptuur helaas maar het gaat allemaal super goed hier! Geen last van mijn hart gehad of iets nou uitgebreider verhaal komt nog! Zijn naam en 2 foto's staan in mijn album!

Daantje en pandora echt heel lief dat jullie me "in de gaten" hebben gehouden en zo meeleefde echt lief!
    Spannend zeg jullie zijn ook bijna aan de beurt of pandora zelfs bezig :D!

Nou tot snel en bedankt ALLEMAAL!!!!!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jadore
    waaauw stevige grote knul hihi!! Nogmaals gefeliciteerd! Ik kwam
    ook steeds hier kijken, maar wist niet dat Ik je ook ergens anders kon volgen;)!!! Jammer haha! Geniet lekker verder! Ik ga je foto's bekijken:D

8. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandora: balen dat het niet doorzet zeg..hoop zo voor je dat het dadelijk echt goed doorzet.

jadore: super fijn dat alles goed is, alleen idd wel zware bevalling gehad dus (had ik al gelezen). hoop dat je nu lekker kunt genieten en niet te veel last hebt, wat een mooi en lief mannetje hebben jullie! en natuurlijk is de grote zus ook erg lief! :)
    Geniet ervan meis!

Hier gisteren de hele dag harde buiken die s avonds pijnlijker werden..na bad kreeg ik ook meer krampen die best wel pijnlijk waren...kwamen steeds terug..ik wist dat dit nog geen weeen waren maar had we zoiets: dit zou eens heel goed het begin kunnen zijn wat straks overgaat in de echte ontsluitingsweeeen...
    maar helaas...niks...
    we wachten dus gewoon maar af :)

9. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, leuk dat je even langs komt. Wat een mooi manneke zeg en een leuke naam!! Geniet ervan en wil graag nog een keer het hele verhaal horen :D.

@Pandora, bij jou nog nieuws? Of nog steeds in afwachting......
    Succes.

@Daantje1, jij gaat ook hard zeg. Is het al aan het doorzetten? Succes.

@Vmiss, is het nog een beetje vol te houden? Op zondag naar de gyn? Doen ze dat in het weekend?

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jadore...ik heb je ventje gezien :D wat een mooie flinke knul :D:D:D
    en een lekkere bol met zwart haar....denk dat ons ventje ook zo'n mooie donkere word :D

hier nog hetzelfde....gisteren weer zo'n voorwee dat ik er kotsmisselijk en duizelig van werd, begon helemaal te zweten en te trillen....maar het zet ^#^#*$*gewoon niet door :x

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jadore
    ahhh wat n lekker moppie!!

Pandora
    ahw wat rot zeg...hopelijk zet het snel door!

Daantje
    waar volgen jullie jadore!?! Ben ook wel benieuwd naar haar bevalling:)!

Alleentje
    Alles ok?

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jadore wat een prachtige zoon heb jij zeg! Geniet ervan :p

Alleentje het is uitzonderlijk dat ik op zondag mag gaan omdat ik een beetje last heb, een heel lieve gyn!

pandora vervelend dat het niet door zet he meid. Kan mij voorstellen dat het echt niet fijn is op die manier. Je kan natuurlijk niet wachten om dat kleintje in je armen te houden. Hopelijk is het voor vandaag of morgen :)

13. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Lottie, hier alles goed. Ik ben al wel aan het aftellen hoor, vind het allemaal erg spannend worden :D.
    En hoe gaat het bij jullie? Huisje al een beetje op orde?

@Pandora, nog nieuws??

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Alleentje
    jaa spannend hè:)!!? Jij alles nu helemaal af?
    We zijn zondag over gegaan naar het nieuwe huis. Niet omdat het af is, maar omdat t risico ivm zwangerschap te groot wordt voor ons gevoel. Op de camping kon ik echt niet bevallen of met n kleintje zitten:p. We zijn dus verder nog wel bezig met de woning. Zo hbben we bijv nog geen leuningen boven de trap. Is wel eng als ik M naar beneden moet tillen! Ook hangen de gordijnen nog niet en niet alle lampen. En nog best veel meer eigenlijk. Maar de slaapkamers zijn klaar. Alleen de babykamer moet ik nog op orde brengen en onze slaapkamer is een zooi omdat we nog geen kledingkast hebben;).

Gaat het lichamelijk ook goed met je? Heb je al verlof of werk je niet?

Pandora
    hoe is het???

Jadore
    en met jou en de kleine??? Waar kan ik je bevallingsverhaal lezen en je volgen? Het is hier doodstil ineens:(

All
    halloo?? Echoooo??? Hihi

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier nog steeds geen baby :x inmiddels 40.4 weken zwanger
    verloskundige wilde me gisteren ook niet strippen omdat de baby niet ingedaald is, en er met strippen een risico zou zijn dat vliezen zouden breken en ik dan met de ambulance naar het ziekenhuis zou moeten
    verder voel ik me vandaag echt bagger....beetje grieperig

fijn meid dat jullie in het nieuwe huis zitten...jammer dat niet alles helemaal af is, maar dat komt vanzelf wel een keer ;)

16. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Lottie, dus er moet nog het een en ander gebeuren zo te lezen. Maar als de babykamer en de slaapkamer af is heb je in ieder geval al wel een rustplek. Denk je wel een beetje aan jezelf?

@Pandora, hè jammer al dat wachten. Hopelijk daalt hij snel in. Ik duim voor jullie!!

@Vmiss, hoe was het bij de gyn?

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    kans is groot dat dit niet voor de bevalling gaat gebeuren...ben namelijk bijna 41 weken zwanger

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pandora
    balen zeg dat ze ook niet willen strippen:(. Jouw eigenwijsje zit wel lekker geloof ik. Maar je bmm is ook nog niet aan t verstrijken oid? Knuf!

Alleentje
    onze kamer is alleen echt n bende doordat we geen kast hebben. Staan allemaal dozen. Ik hoop snel wat meer rust te vinden;) ben nu nog te druk in m'n hoofd met wat er nog moet gebeuren. Bluhhh;)

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn VK kijkt hier niet naar zolang je geen serieuze regelmatige weeën hebt...dus dat weet ik niet

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pandora
    oh balen:(. Nou weet je nog niks. Rommelt het wel of helemaal niks?

Deel Deze Pagina