zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Pandora, war vervelend meis! Hoop dat je je ventje snel in je armen mag sluiten!!!

Lottie, fijn dat jullie in jullie nieuwe huis zitten, gefeliciteerd!

Alleentje, wow jij schiet ook al op meis, en al een idee wanneer je zou kunnen bevallen voor je eigen gevoel?

Hier gaat het ontzettend goed! BV gaat top en ben al lekker mijn draai aan het vinden. Vandaag voor het eerst zonder kraamhulp geweest en mijn mooie ventje is alweer 1 week oud! Vandaag ook eindelijk weer wat dingen kunnen doen, heerlijk is dat!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Al weken..ook slijmprop verloren...maar dr zet gewoon niks door:x

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jadore
    fijn dat alles zo goed gaat zeg:)!! Erg leuk om te horen!! M'n berichtje nog gelezen over je bevalling!?

Pandora
    de slijmprop zegt helaas niks;). Die kan je al heel vroeg verliezen en kan ook weer aangroeien. Wel balen hoor dat je al zo lang het gevoel hebt dat t kan gaan beginnen en dat je uiteindelijk nog steeds zit te wachten:( wanneer moet je weer naar vk?

Hier
    morgen liggingsecho! En savonds viert m'n oma dr verjaardag! Ze is de 24e al 89 geworden:$.

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Spannend Lottie! Is je beeb nog niet ingedaald? Gefeliciteerd, wat een super mooie leeftijd zeg wauw! Nee eigenlijk niet... welk berichtje :)?

@all, Wil nog even wat kwijt hier aangezien hier veel dames een lichte voorkeur voor een meisje hadden waaronder ik! LOTTIE je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!! WAUW wat is een jongen fantastisch :D echt uit de grond van mijn hart ik zou hem voor geen enkel meisje willen "ruilen" EEN ZOON wauuuuuw dat is toch echt helemaal fantastisch!!!! Ik heb er van beide 1 en echt waar zo cliche maar O zoooo waar Het maakt echt geen drol uit. Ben zo trots op hem en snap echt niet dat ik ooit een lichte voorkeur heb gehad!!! Als we voor een 3e zouden gaan zou het mij echt echt echt niets uitmaken wat het wordt! Voel me echt zo gezegend!!!!

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Lottie...maandag moet ik naar de gyn ipv vk omdat ik dan over de 41 weken ben
    Dan dinsdag naar de vk...alleen wil ik de gyn vragen me in te leiden
    want ik hou het niet meer vol zo beroerd ben ik en mn vk neemt me niet serieus
    hij kan de pot op met zn zwangere vrouwen kwaaltjes...val gewoon om van vermoeidheid...mn lijf doet zeer van het overgeven...ben er klaar mee:)

jadore....ik schaam me inmiddels ook voor.mn voorkeur :)
    vind het zo gaaf dat we een zoon krijgen:)
    lekker genieten meid! Fijn dat het zo goed gaat
    hopelijk heb je niet teveel last van je hechtingen

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ik schaam me er ook voor maar nog erger voel me een beetje schuldig naar hem, een perfectere baby bestaat er niet en dan heb ik daar zo over gedacht terwijl ik niet eens wist waar ik het over had...na ja daar ging t eigenlijk ook niet zo om, het was bij mij zo omat ik Chloe al had en het nog wel een keer mee wilde maken een meisje en omdat als je al een meisje hebt iedereen denkt en ervan uitgaat dat je hoopt op een jongen en dat vond ik tegenover mijn dochtertje echt niet leuk als mensen dat dachten en ook daardoor was ik extra van mijn voorleur, na ja anyway echt waar ik ben JUIST blij dat ik nu een zoon heb echt geweldig!
    Hechtingen gaan goed, maar ik zit wel nog aan een recept zodat mijn ontlasting niet te hard wordt, want ik mag absoluut niet persen. Na ja komt hopelijk goed ;). Ik heb het meest fantastische ventje ervoor gekregen en dat is me natuurlijk dubbel en dwars allemaal waard!!!! :D

7. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Pandora, balen zeg. Heel lang hoef je niet meer te wachten ookal is dat een schrale troost.

@Jadora, wat fijn dat alles goed gaat. Het lijkt me echt heerlijk, ik kan niet wachten.....:D. Hier alles goed, het begint nu inderdaad op te schieten, mijn man denkt dat ik de 40 weken niet ga halen omdat ik zo 'onrustig' ben. Alles moet schoon, opgeruimt en klaar zijn :D. We zullen zien haha.
    Ik had hier ergens gelezen dat je een site hebt waar je alles hebt opgeschreven, hoe kom ik daar? Of is dat verder prive? Geniet van je gezinnetje.

@Lottie, veel plezier bij de echo. En gefeliciteerd met je oma, mooie leeftijd zeg.

8. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    En nog nieuws Pandora? Al bevallen???

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jaaa pandora is al een paar dagen terug bevallen! Ze zal vast zelf meer komen vertellen;)! In t forum over bevallen staan meerdere berichtjes van haar:)

jadore
    nee beep nog niet ingedaald! Ik vroeg waar ik je kan volgen, wnt was ook erg benieuwd naar je bevallingsverhaal enzo:D!
    Hoe is het nu met je? Hoe reageert je meisje op de broertje?

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    PANDORA GEFELICITEERD!!!!!! Alles goed gegaan? Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van je manneke!!!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben gisterenochtend om 8.00 na een bevalling van nog geen 4 uur trotse nama geworden....verslagje volgt nog :D

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ow hihi ik zei n paar dagen terug, maar was gisteren:p komt omdat ik al je berichtjes daarvoor ook volgde:p

geniet lekker! Kan nie wachten op spam:D

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  14. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Pandora, een bevalling van 4 uur, dat wil ik ook!!!!! :D Verder alles goed?

@Lottie, moe?? haha, lukt de verbouwing nog een beetje?

@Jadore, hoe gaat het met jullie??

Gister een groeiecho gehad van onze kleine meid. Alles is helemaal goed!! Ze ligt precies op de gemiddelde lijn en weegt nu 2675 gram. Mijn suiker was ook goed, moet wel opletten wat ik allemaal eet, niet te veel in één keer. Maar mag gewoon bij de verloskundige onder behandeling blijven.

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje Pandora 4 uur bevallen pfffff wat fijn voor jou en wat oneerlijk voor mij :p hahahaha mijn 1e deed ik 22 uur over en mijn 2e ruim 40!!!

Super gefeliciteerd meid! Hoe bevalt het om moeder te zijn? geef je ook bv eigenlijk?

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O mijn verhaal is trouwens niet op zp te lezen...ik zit nog even te bedenken hoe ik het met jullie kan delen aangezien er nog meer meiden die ik buiten mijn "vaste groepje" spreek mijn verhaal graag wilde lezen....het is wel een heeeeeel lang verhaal hoor...maar dat is niet gek met een bevalling van ruim 40 uur ;)

Als iemand een idee heeft geef maar een gil :D!

Hoe gaat het met alle dames hier????

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Alleentje
    ja moe:p!! Het verbouwen gaat nu langzaam. Had ik al gedacht, want is best lastig als je er in woont:p. Ik heb net de kelder opgeruimd en schoongemaakt. Pfoee! Stond nog veel gereedschap en was echt smerig!! Nu kan ik er keukenspullen enz in doen:). Maar dat doe ik vanavond wel. Zoonlief zal zo wel weer wakker worden;). Wat fijn zeg dat je meisje precies op t gemiddelde zit en met jou ook alles in orde is!

Jadore
    wooow echt 40 uur? Meestal gaat n tweede sneller! Hier eerste keer 18,5uur. 24 is gemiddeld bij n eerste. Je mag je verhaal ook mailen als je wilt? Dan pb ik m'n email? Of bijv via Hyves als je dat hebt?
    Hoe is t met je verder? En met je mannetje? Jij geeft bv hè? Lukt het?

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hier gaat het echt super....heb alleen nog geen zp tijd :$ bezoek vraagt namelijk meer aandacht dan mn kind:$

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wel leuk al dat bezoek:D. Bij mij kwam er maar weinig! Hopelijk nu meer, maar denk t niet;).

Fijn dat alles verder goed met je gaat!

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wel veel last can mn hechtingen en bekken die een flinke klap heeben gekregen...en vandaag van stuwing aaaaaaaauuuuuuwwwwwe
    maar lichamelijk gaat het elke dag beter
    en ben zoooooo enorm trots op mn 2 mannen hier;)

Deel Deze Pagina