zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jadore...mooie nieuwe banner meis :D

en nu ga ik echt boodschappen doen ( geeeeeeeeeeeen zinnnnnnnn ) :D

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, hahahaha dat zou wat zijn! Ik denk niet dat het zoooo erg is hoor, als je dat ding maar niet te veel gebruikt! Dus als je 1x per week of 2 weken een keertje klein minuutje doet is dat niet zo erg, maar ga je elke dag en dan ook nog heel lang dan denk ik dat het niet zo heel goed is. Wat ik er vooral leuk aan vind is dat ik vrienden en fam even het hartje kan laten horen, de mijne heeft ook geen oordopjes nodig dus iedereen kan het tegelijk horen :D Ik vind het wel leuk en verkoop hem straks weer, ik heb er zelf 45 incl verzendkosten voor betaald dat moet ik er denk toch wel weer uit zien te krijgen denk ik!

Zo even een nieuwe banner, want die andere kreeg ik niet meer voor elkaar.

@Alleentje, thanks meis! Ik kreeg zo eind 5 weken heel erg last van misselijkheid en overgeven daarvoor had ik bijna nergens last van! Maar bij iedereen is het zo anders, toevallig lijken de zwangerschappen van Pandora en mij heel erg op elkaar maar jij kan net zo goed nergens last van krijgen! Zou wel erg fijn zijn hoor! Heb je het al verteld aan iemand?

Wil je je gevens nog op het lijstje zetten, als je niet weet hoe het moet kan ik het ook doen voor je hoor ;)

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    had op marktplaats gekeken en bij de meeste zitten ze maar 5 euro onder de nieuw prijs ;) dus dat moet wel te doen zijn

en nu gaat ze echt

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    En nog is ze niet weg :p hahahahhaa he maar over die van mij maar 5 euro verschil?

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ze is al weer terug :D:D:D....ben alleen de helft vergeten ( kan de laatste weken niet meer zoveel onthouden ) :) dus moet zo nog een keer terug ( of ik ga mn vriend bellen dat 'ie nog ff langs de winkel moet als 'ie afgewerkt is :D

ik had gekeken naar de angelsound...en daarvoor vragen ze hier in de omgeving maar ongeveer 5 euro verschil met de nieuwprijs ;)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lekker hoor, ik moet nog zooooon hoop doen, doordat ik zo ziek ben loop ik zo achter met alles echt om te huilen, maar ga vandaag wel even eea doen, voel me eindelijk beetje goed!

O ok. ik heb geen angelsound maar die link die ik paar berichten terug stuurde die heb ik zo'n wit met blauwe pocket fetal dopller zo'n proffesionele maar zag als dat iemand er 80/90 voor vroeg en al biedingen van 60/65 had dus dan kan ik er zelfs nog winst op maken :D

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    da's helemaal mooi als je er winst op kunt maken ;)

herkenbaar hoor het niet veel doen in huis...ik moet zeggen dat zwanger zijn wel goed is om van mijn "alles moet netjes zijn, niks mag scheef staan en dwangmatige opruim drift" af te komen....kan ik er vast aan wennen dat straks mn huis toch vaker op zn kop staat dan dat ik zou willen :D

by the way....zat je foto's te kijken....mooie poes hebben jullie zeg ( en leuke lamp op je slaapkamer, hier hangt bijna dezelfde alleen een andere kleur :D )

8. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    En al klaar met poetsen :D?
    Zat net met mn moeder thee te drinken. Vraagt ze uit het niets, moet jij niet ongesteld worden? Jeetje ik wist niet hoe ik moest reageren, ik zei maar dat ik het wist want ik ben altijd zo onregelmatig. Volgens mij heeft ze het door :(. Ik heb mn man beloofd om het nog even stil te houden tot we iets meer zekerheid hebben. Het voelt allemaal nog zo pril.... word er erg onzeker door moet ik zeggen terwijl ik juist helemaal niet onzeker ben. Zijn dat de hormonen al haha.

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    toen ik net wist dat ik zwanger was zat mijn moeder me ook steeds heel raar aan te kijken....toen we een paar dagen later vertelde dat ik zwanger was zei ze "dat wist ik allang dat kon ik aan je zien" :(:(:(:(

enne alleentje...ja dat zijn je hormonen al....al hadden wij het wel al binnen een week tegen iedereen verteld ;)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    potverdorrie hele tekst weg door Chloe dr grijpgragehandjes :(

@Pandora, hahaha dat je moeder het al kon zien aan je zeg. Thanks :D we hadden een nieuw matras dus ik moest even een foto van ons bed met nieuwe overtrek enzo plaatsen :D hihi. Welke lamp bedoel je de zilver hanglamp of die op t nachtkastje?

@Alleentje, heel normaal hoor denk dat het ook een deel "verstand" is, al hoewel wij het ook meteen hebben gezegd, ik kan slecht "liegen" en geen zin in smoesjes te verzinnen plus daarbij waren we gewoon veel te blij en als het niet goed zou gaan tja dan zou ik het de meeste toch wel verteld hebben.

Zo net superrrr veel gedaan echt een hoop was weg gestreken en opgeruimd pfff als ik morgen weer zo goed ben dan zal ik mijn achterstand aardig inhalen ;)

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik bedoel je hanglamp :D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o hahaha hebben jullie hem in bronze of goud dan? Vind het wel mooi een takkenbos, wel strak maar wel sfeervol nog ;)

13. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, en hoe voel je je vandaag? Gaat het lukken om de achterstand weg te werken?

@Pandora, fijn die hormonen :D.

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoi hoi, ben al weer even niet hier geweest:p Ben de laatste dagen niet veel thuis geweest, schoonbroer heeft winkel geopend en daar houden zijn vrouw en ik voortaan thee-uurtje(s) hahahaha:p
    Maarre hier erg zenuwachtig, nog 2 daagjes en dan word hopelijk ons huis goed verkocht en dan gaan we zien of ik een meisje of een jongen in mijn buikie heb:D
    Verder heb ik waarschijnlijk zwangerschapIschias, ma dat ga ik vrijdag even navragen en dan waarschijnlijk Fysio ofzo. Oja en in maart ga ik 3weken naar Turkije:D Mijn schoonzusje gaat trouwen en ik ben ook uitgenodigd:D DUs nog gauw even 3 weekjes vakantie voor de bevalling:p Voor Mikail de 1e x vliegen dus ben benieuwd hoe die het gaat vinden.
    Verders voel ik de beeb steeds vaker en beter, ik heb hem/haar laatst ook van de buitenkant gevoeld:D

Mooie echo Jadore!!!:D Echt al een mensje he!:D

Oja ik denk dat je me toch verkeerd hebt begrepen laatst hihi, ik ben dus 16juni uitgerekent:p Maar hier in de lijst staat er 18juni:p Hoe kan ik dat eigenlijk kopieren zodat ik die kleuren ook meteen heb? Want als ik hem kopier en hier neer plak dan zet ie het in het zwart:p
    En gezellig weer een nieuwe zwangere hihi, waarschijnlijk ben jij ongeveer netzover als mijn zus:p Nog gefeliciteerd en ooh wat moeilijk he om niks te zeggen hahaha, mijn moeder wist het dezelfde dag nog:p

Bisoussss xxxxx

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hey Adorable, leuk weer eens iets van je te lezen...gezellig lekker theeleuten met je schoonzus ;)

@ Jadore...wij hebben de brons kleurige, vind het inderdaad ook heel mooi zo'n takkenbos ;)
    Die lamp op Chloe haar kamer is ook erg vet....ik heb voor een meidenkamer hier ook zoiets in gedachten :p en dat behangetje GAAAAAAFFFFFF is van PIP toch.....vind ik voor een meidenkamer ook super gaaf, alleen geloof dat mn vriend dat helemaal niks vind

ik voelde me gisterenavond ineens zo raar...begon helemaal te zweten en trillen en moest gewoon op de grond gaan zitten.
    Dit had ik eergisteren ook al, toen ik thuis kwam uit de nachtdienst, maar toen dacht ik dat het gewoon kwam doordat ik zo moe was.
    Ik heb dus een beetje het vermoeden dat mn HB te laag is ofzo, kan het anders niet verklaren :( 10 feb wordt er pas bloed geprikt, maar als het deze week nog een keer voorkomt, dan vraag ik de HA even mn HB te prikken

16. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adorable, lekker nog een paar weekjes op vakantie en bruiloften zijn altijd leuk :). Vervelend dat je misschien zwangerschapsIschias hebt.

@Pandora, hoe voel je je nu? Anders moet je vragen of je eerder bloed kan laten prikken want dit is ook niet goed.

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    16 juni 2011: Adorable:2e kindje
    20 aug 2011: Pandora:1e kindje
    21 aug 2011: Jadore:2e kindje
    20 sept 2011: Adora: 3e kindje
    4 okt. 2011: Alleentje: 1e kindje

Afspraken:
    28 jan 20 wkn echo Adorable
    10 feb 12 weken en termijn echo in z'huis en 15 feb hartje luisteren bij VK Pandora
    rond 10 feb 12 wkn echo Jadore

Weten wat het wordt, mogen andere het ook weten:
    Jadore, Ja met 15 wkn en iedereen mag het weten :D
    Pandora, Ja met ongeveer 15 wkn en iedereen mag het weten :p
    Adorable, Jazekers! Nog eventjes wachten hihi, iedereen mag het weten!:D

@Adorable, hahaha neeeee ik begrijp/begreep je meteen. Ik heb het niet meer veranderd hoor na 1x op me kop te krijgen van jou heb ik niet aan je datum gezeten :p hahahahahaha denk dat iemand weer een oudere lijst had gepakt en je dus weer niet op de 16e maar de 18e staat anyway ik heb het weer veranderd en als je gewoon de tekst kopieert dan plakt heb je gewoon de kleuren erbij en als je er iets tussen wilt voegen dan neemt hij gewoon de kleur aan van de rest vh lijstje, maar ik wil het ook wel voor je doen hoor ;)

Wat spannend joh nog 2 dagen, hoe laat heb je de echo? En hoe laat hoor je wat over jullie woning?

Thanks ja ben echt super blij :D mijn mooie beeb :D manlief vond het wel erg sierlijk/vrouwelijk bewegen hahahahaha dus denkt dat het een meisje is :D spannend nog 5 weken en dan weten wij het ook.

@Alleentje, nou ik ben al druk bezig met eea dus als ik zo door ga wordt het weer een productieve dag :D heerlijk als straks alles weer schoon is en opgeruimd en ik weer eens tijd heb en me goed voel om wat leuks met mijn kleine meid te doen, mag ook wel weer een keer! Denk dat ik deze week ga zwemmen met dr :D hoe voel jij je?

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, nou meid ik zou het nu al melden bij je HA en/of VK, je kan niet voorzichtig genoeg zijn als je zwanger bent is mijn mening!Hopelijk gaat het snel beter lieverd!
    Ja van Pip studio :D ben ik helemaal weg van! Uhmm ik hou weer niet zo van die hele kinderachtige babykamers met beertjes en plaatjes hihihi dus vandaar Pip :D gelukkig bemoeit de mijne zich niet echt met de kamer, ik verzin het en koop het en hij maakt het :D. Als het weer een meid wordt weet ik niet of ik weer pip doe misschien wel belle rose is ook heel leuk!

Nou doe je rustig aan meid, wat niet gaat gaat niet!!!

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja pip is zooooooooo gaaf....ik ben helemaal pip en kitsch kitchen fan ;) ik werk in de gehandicapten zorg en op de dagbesteding maken ze veel dingen na...ik weet dus ook wel waar ik veel dingen ga kopen ;) ze hebbem in ieder geval ERRUG gave luiertassen in kitsch kitchen stijl..HEBBE HEBBE HEBBE :D
    ik ben ook helemaal niet van de kinderachtige baby kamers..dus vind het erg leuk om zo andere kamers te zien en ideetjes op te doen

Moet straks weer de nachtdienst draaien...zie er echt heel erg tegen op :)

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ook heel leuk, alleen vind ik soms wat goedkoper ogen dan pip, maar ook super leuk hoor! Lief en Belle Rose vind ik ook schattig! Eerst wil ik weten wat het wordt en dan pas ga ik er echt over nadenken. Jeetje kan me voorstellen, wat voor werk doe je ook alweer?

Deel Deze Pagina