zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gehandicaptenzorg ;)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o ja, wel zwaar lijkt me en vooral nachtdiensten!

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, leuk zwemmen :D. Hier alles goed. Eigenlijk nog nergens last van :D. Alleen zijn mn borsten gevoeliger als ik tegen de zijkanten druk. En net eerste ervaring opgedaan dat ik een pizzabroodje uit de oven niet lekker vind terwijl ik die normaal heerlijk vind :(. Heb hem maar aan mn vader gegeven met de smoes dat ik vol zat.

@Pandora, gehandicapten zorg is inderdaad een zwaarberoep. Denk je wel aan jezelf.

Ik moet mezelf nog helemaal oriënteren wat ik allemaal leuk vind. Ach nog een paar maanden de tijd :D.
    Vrijdag eerst maar eens naar de verloskundige bellen om een afspraak te maken.

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, hahahaha wat zonde van je pizzabroodje...had hem liever aan mij gegeven :p hahahaha zo ben weer nuttig geweest dus morgen nog even bikkelen en dan is alles weer spik en span :D. Hebben jullie het al verteld aan je svader dan?

@Adora, meisy waar ben je....had jij niet een echo binnenkort of laatst gehad????????????????

@Pandora, succes met werken straks of nu al!

@all, ik ga nu lekker slapen ben moe van een nuttige dag ;)

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ jadore...goed bezig geweest meis :D

Ik ben om 16.00 begonnen en ben er nu nog tot morgenvroeg 11.00. Ben helemaal gebroken, heel mn lijf doet zeer :( pijn bij mn stuitje...straalt door naar mn benen en trekt in mn rug...ik kan wel janken :(
    pffff ik ben weer lekker aan het klagen, wil helemaal niet zo klagen steeds :) maar voel me gewoon echt niet fijn nu
    ben blij als ik morgen thuis ben en onder een warme douche kan gaan staan

jij lekker slapen meis ;)

@ alleentje...wat herkenbaar dingen die je ineens niet meer lekker vind :D normaal vreet ik wat zakken chips leeg....maar vind ik nu helemaal niet lekker meer...ik hou normaal helemaal niet van zoete troep...en eet nu aan zoete troep alles wat los en vast zit :D

6. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Goeiemorgen dames,
    En pandora nog lekker gewerkt?
    Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan samen met mijn man. Het is nu wel echt hoor. Heb gister mn eerste 'uitval' tegen mn man gehad :). Hij schrok zich rot van mijn reactie. Ikke eigenlijk ook wel.
    We willen het van het weekend gaan vertellen aan mijn ouders en zijn vader. Verder proberen we het nog even stil te houden maar we gaan volgend weekend met een groepje vrienden op vakantie dus ben benieuwd of dat ook gaat lukken.

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou, ik ben kapot...probeer nu ook vanalles te regelen voor mijn volgende nacht!
    Ik trek het nu op dit moment lichamelijk even niet om 3 nachten in een week te draaien :)
    maar ik kan niemand bereiken! ik wil in eerste instantie proberen mn nacht te ruilen, omdat ik er heel erg tegenop zie om aan te geven dat het me nu niet lukt, ik ben bang dat ze me een zeur vinden :)

@ Alleentje...mooie test meis :D:D:D geniet er lekker van

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, wauwwwie mooie test joh! Leuk vertellen vh weekend weten jullie al hoe of gewoon met je mond :p:D?
    O dat herken ik helaas maar al te goed sterker nog ik heb het extreem ik ben echt geen lieverdje laatste weken voor hem :( maar ja ik kan er ook echt niets aan doen helaas.

@Pandora, mennnn wat begrijp ik goed wat je bedoelt!!!! Ik bedoel je bent gewoon kapot bek af futloos en noem t maar op en dan niet een beetje neeeeeeeee echt zo erg dat je bijna niets meer kan doen dus echtn extreem, althans dat heb ik en aangezien je dat aan de buitenkant niet kan zien begrijpen mensen die het niet kennen gewoon niet :(

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    je beschrijft het precies goed! Mn dienst is opgelost, man wat ben ik blij!
    was me allemaal aan het verontschuldigen t.o.v. mijn collega, dat ik me net zo'n zeur voel, en nu alleen maar klaag, en dat het overkomt dat ik te lam ben om te werken....maar ik klaag normaal nooit en voel me nu gewoon echt verrot :)
    tijdens mijn vakantie nog niet 1 dag iets leuks kunnen doen zo beroerd, en dan zou ik nu naast een gewone dagdienst 3 van zo'n belachelijke lange diensten kunnen draaien?
    Ben aan de medicatie gegaan om redelijk in staat te zijn te werken, maar dan wil ik door mn werk niet zo afgebroken worden dat ik thuis niet eens meer in staat ben mn honden uit te laten
    wil er nu voorlopig max. 2 draaien
    liefst 1, maar dat kan door mijn groot contract niet altijd anders

collega'tje begreep me wel, maar ben van sommige de reactie "ach meid, het hoort erbij" wel een beetje beu

sorry voor mn ego post :)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Heel begrijpelijk sommige mensen denken dan meteen dat je je zwangerschap niet waardeerd of niet blij bent gezegend te zijn dat je uberhaubt zwanger kan raken en meteen alsof je slecht mens bent, een zeikerd een aansteller en waar ik nog het meeste een hekel aan heb is als sommige vrouwen die dan toevallig niets te klagen hadden meteen zeggen dat een zwangerschap en bevalling niets voorstelt GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR wauw daar kan ik nou echt pissig over worden en dan die opmerking van ach doe gewoon dit of dat grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je weet er niets van dus houd je kop ik zeg het je alleen zodat je het weet en kan niks met je eventuele bemoeizuchtige "tips" om me alleen maar te kleineren pffff rot op hahahahahahaha zo en dat noem ik nog eens hormonen kan me er zo kwaad om maken dat ik weer zo ellendig voel en nu heb ik ook nog eens een aversie tegen mijn man door die rot hormonen nou ik kan je vertellen dat het mijn hele leven momenteel niet veel leuker maakt en ik zelfs een hekel aan mezelf krijg zowat hahahahaha

Zo even lekker klagen mag ook hoor!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    je hoeft nou ook weer niet in alles op me te lijken hoor :D:p:D:p:)

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    a nee meen je dat nou hahahahahaha heb jij dat ook? Ik ben er best verdrietig van :( waar heb jij last van dan, dacht echt dat ik de enigste was eerst hahaha

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #173 Pandora, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
    euh, ik heb bijv.geen zin om hem een kus te geven en te knuffelen, hem net geen woord tegen 'm gezegd, hij allemaal lief doen, lieve dingen zeggen en ik gewoon niet reageren :) Hij kwam thuis uit zn werk en ik was na 5 minuten zn kop dus al weer beu :) ik irriteer me aan de manier hoe hij zit, hoest, loopt en in mijn ogen alles in slow motion doet
    kan zo nog wel even doorgaan :):):)
    ik ben op het moment gewoon niet zo lief tegen hem....en dat maakt me ook verdrietig :(
    verdient 'ie eigenlijk helemaal niet....hij is mn alles!!!!!!!!
    Normaal knuffelen we wat af...ik kan ook helemaal niet zonder hem, maar op dit moment heb ik ff een afknapper ofzo :):):)
    en jij?????

en wat je zei over dat sommige mensen dan denken dat je je zwangerschap niet waardeert, en het net is of je er niet blij mee bent, dat gevoel heb ik ook...gisteren zei mn collega nadat ik vertelde dat ik zo beroerd was "tja, je wilde toch zelf zwanger worden" :(
    Ja en dat maakt me ook erg gelukkig....maar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is als je de hele dag zo beroerd bent, en jezelf nog slechter voelt dan een oud vot!
    als het nou gewoon een beetje ochtendmisselijkheid was geweest ( even een uurtje kotsen en klaar ) dan was ik de allerlaatste geweest die je zou hebben horen klagen
    maar helaas ben ik gewoon de hele dag geen stuiver waard
    zie regelmatig zwangere meiden die bruisen van energie en niet kapot te krijgen zijn...nou, als ik mn huis heb gestofzuigd, de was aan de kant heb en boodschappen heb gedaan, moet ik gewoon al gaan liggen omdat ik anders omval van vermoeidheid
    soms ben ik nog te moe dat ik onder de douche ga staan :)
    zo ken ik mezelf helemaal niet...en als ik dan ff zeg dat ik daar van baal zie je mensen meteen denken "sjonge jonge begint dat gezeur nou al, dat wordt nog wat als ze 7 maanden zwanger is"

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou ik kan je zeggen dat in mijn vorige zwangerschap op mijn BI na (maar dat is heel ander soort pijn) ik de eerste 3 maanden het zwaartste vond hoor! En ik herken het helemaal, er zit elke dag als ik wakker word net zoveel energie in mijn lichaam als een goedkope bijna lege batterij en als ik dan alleen al mijn meisje verzorg en mezelf dan is het al op!!! Daarom liep ik zo achter met alles, nu voel ik me precies 3 dagen beter en heb ik ook meteen alles ingehaald, en nee ik voel me nog steeds niet top, maar ik kan nu zeggen dat het te doen is en dan krijg ik dat emotionele gedoe pfff.

Ik moest zo lachen om wat jij schreef hahahahahha ga helemaal stuk hier whahahahahahaha precies zoals jij omschrijft heb ik ook....he is mijn vader niet een keer wezen "daten" met jouw moeder ofzo :p hahahahahaha even serieus vind het echt heel bizar hoe erg onze zwangerschappen op elkaar lijken! Heb jij btw ook het idee dat je een meid krijgt?
    Maar wat ik naar mijn man heb, ik word gewoon heel snel boos als hij op een bepaalde manier kijkt denk ik OMG wat een hoofd kijk eens normaal whahahahahahahahaahaha en dan indd als hij me wilt kussen wil ik hem gewoon het liefst 6 meter verder weg duwen en als hij dan bv zegt ik hou van je......pffff dan moet ik dus ik hou ook van jou zeggen....nou dat gaat met pijn en moeite whahahahahhahahaha als hij in slaap valt op de bank dan denk ik sjonge jonge en waar heb jij een reden voor om lekker te pitten op de bank whahahahahahahahahahahhaa enz enz enz erg he maar ja kan er echt niets aandoen en ik ben echt heel erg gek op hem, maar ja nu door die hormonen gewoon even niet zo :p

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahahahahaha ik PIS IN MN BROEK...ik zou het geschreven kunnen hebben :D en van dat slapen...whaaaaaaaaaaaaa mn haren gaan er recht overeind van op mn kop staan :$ laatst lag 'ie tot 14.30 op zn nest...zit ie me daarna al een uur aan te gapen op de bank, en toen ik dus net bezig was met het laatste wat ik nog moest doen in huis vraagt ie heel schaapachtig...'zal ik ff helpen?' ja eikel, nou hoeft het al niet meer ben al klaar, en jij zult nu wel lekker fit zijn met je uitslapen en op je luie reet zitten!!!!!!!!!!!!
    en dan daarna nog vragen...ben je moe...whaaaaa WTF :$
    ik was dus ook blij dat ie andere plannen had dan mij een beetje in de weg zitten vanavond :) misschien dat ik morgen wel zin heb om van 'm te houden :D

enne jaaaaaaaaaaaa....ik denk ook dat ik een meisje krijg...ben ook een echte meisjesmama :D

ik had b.t.w vanmiddag bij gezondheid al een vraag gesteld over BI...want ik ga kapot van de pijn :(

hey dat zou wat zijn als mijn vader een keer met jouw moeder is wezen daten :D het is bijna onmogelijk een tweede exemplaar van mij op de wereld te zetten...dus het moet haast wel :p

@ Alleentje..........bereid je vriend maar vast voor, want zoals je al leest kan het nog veel erger dan jou uitbrander van vanmiddag :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahhahahahah ge-wel-dig ik hou het echt niet meer whahahahahahahahahaha echt he zo schaapachtig die look bedoelde ik whahahahahahha en dan indd nog vragen ook kill kill whahahaha en dat hij dan vraagt of hij je kan helpen als alles klaar is....hoe ruiken die mannen dat :p hahaha en indd misschien dat ik morgen wel weer zin heb om van hem te houden XDXDXDXD whahaha echt geweldig pffff arme mannen van ons, kan er nu gelukkig ook een beetje om lachen, het is eigenlijk best komisch! En dat als hij wat met zijn vrienden heeft gepland oooo heerlijk...laatst was hij met de kleine een keer weg zodat ik even kon uitslapen zo ik meteen tot 13.00 uur uitgeslapen en ik zit net 5 min beneden en ik hoor de deur ik dacht echt NEEEEEEEE he niet nu al whahahahahahahahahahahahahhaha hoe erggggg!

Ja ik denk ook echt weer een meisje, heerlijk tuttelen, maar een jongen lijkt me ook top hoor daar niet van maar goed ik heb al een meid dus dat kan ik me gewoon beter inbeelden en dat zou ik nog wel een keer willen hoor :D waar ik me aan irriteer is dat bijna iedereen denkt dat het een jongen wordt...althans ik heb gewoon zoiets van alsof een meisje minder is ofzo pffff dus daarom spreek ik ook vooral steeds over een meisje :D

@Adorable, succes morgen meis, de grote dag breekt bijna aan! Ben zo benieuwd naar alles en vooral of het echt een meisje is of toch een jongen, hoe laat heb je de afspraken?

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    laatst was ie ff weg...had ik 'm ff aan de telefoon want ik moest ff snel iets weten..zegt ie 'maar ik kom zo naar huis hoor'...mijn reactie was ook "aaaahhhh nou al" :$
    pas zei ik ook, de volgende keer word je maar lekker zelf zwanger...ik zeur, maar jij moet al naar de dokter als je een keer op het velletje van je balzak gaat zitten..dus laat mij gewoon ff lekker piepen..stomme piepert :x
    Inderdaad arme mannen...13 weken geleden moesten ze maar 4 keer in de week zorgen dat ze zin hadden in seks....en nu hebben ze een schaapachtige rotkop en houden we alleen van ze als we er zin in hebben :D:D:D lekker he, die hormonen!
    ik ben in ieder geval al blij te lezen dat ik dus niet alleen zo'n heks geworden ben :p

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahahahahahaha nee hoor ik nou mezelf een monster whahahahahahahahahahaha echt erg gewoon hahaha eerst bij ons soms wel eens dagen achter elkaar en nu heeft hij indd een schaapachtige rotkop WHAHHAHHAHAHAHA

Ben jij nou in de 2e of 3e ronde zwanger geraakt?

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    in de 3e :D en jij?

ik zat me net af te vragen of ik zo vast ga slapen, grote kans dat ik dan al slaap als ie thuis komt, of ik doe net alsof als ie de trap op loopt...hoef ik vandaag niet veel meer te praten....morgen weer een dag :D je zou haast denken dat we knallende ruzie hebben...maar dat is niet :D

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhahahhahahaha ik vind jouw humor ook zo geweldig! whahahahaha goed idee ik ook :p hahahahahahaha

Daar is die dan ons grote verschil :p ik in de 2e ronde.

Deel Deze Pagina