Joehoe, wij hebben ut ook geflikt! En nog wel in de 3e ronde! Zou me bijna een beetje schuldig voelen tegenover de meiden die al zo lang bezig zijn.... Maar goed, jammer genoeg is niet alles eerlijk verdeeld... Even een vraagje aan alle zwangeren; wanneer gaan jullie alle "dozen" aanvragen? Je weet wel; van etos, kruidvat, die kado-dozen?
Ik heb het bijna gelijk gedaan. Hier heb je een overzichtje van alle dozen: http://www.mybb.nl/ Enne, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Fijn voor je dat het zo snel mocht lukken! Ik heb gewacht met aanvragen van de dozen tot na de 12 weken echo.
He kabouter klus toch he gefeliciteerd he, hoop je snel te kunnen volgen geniet maar lekker van die roze wolk jennie72
Ik hoop het echt wel zou een keer leuk zijn hoor, wel leuk voor jou. Heb je topics altijd gevolgd. Maa rik hoop er niet teveel op anders is het weer een teleurstelling weet je. En dat wil ik niet van de keer. Genieten je jennie72
Tja, wat dat betreft mag ik van geluk spreken dat mij veel teleurstelling bespaard is gebleven; in de 3e ronde raak! Je hoopt het stiekum natuurlijk iedere maand wel, maar deze maand had ik zoiets van "als het dit keer niet raak is, geeft niks, gaan we op vakantie lekker samen borrelen!" Maar nu moet manlief dus in zijn eentje gaan borrelen, haha