Hoi dames, Mss is deze vraag ook al 100x voorbij gekomen.. Maar vandaag bij de echo zei de vk dat ik nu al veel vruchtwater heb, ze ging zelfs even kijken of het er niet twee waren.. maar deze kleine kan lekker rondzwemmen dus! Nu vroeg ik er verder niet naar, maar is het goed of niet goed als je veel vruchtwater hebt
Ik had ook erg veel vruchtwater! Volgens mij kan je beter te veel hebben als te weinig Tijdens de bevalling kwam er wel een hele vloedgolf naar buiten hahaha
Ik had ook veel vruchtwater, teveel maar in combi met een niet goed gevuld maagje meerdere keren ben ik naar Maastricht gemoeten. Gelukkig geen oorzaak gevonden en de kleine is gezond en wel geboren. Als ze zich zorgen had gemaakt om de hoeveelheid had ze je wel doorgestuurd. Dus zou me geen zorgen maken.
Hier was dat idem, maar zo vroeg had ik dat nog niet gehoord. Hier had mijn dochter een afwijking, waardoor ze niet zo goed kon slikken. Mijn buik was vooral op het einde huge. Was ook de vraag hoe het ging houden, maar tis gelukt tot de inleiding met 38 weken.
hier het zelfde, ook zelfde afwijking, we wisten het alleen pas bij de geboorte. ons zoontje bleef niet zitten tot de inleiding maar werd geboren met 36 weken, ik had bijna 6 liter vruchtwater, zo vroeg had ik er ook nog niet van gehoord, maar misschien vroege diabetes ? weet niet of dat kan.