Hoi, Ik ben nu bijna 5 weken zwanger maar heb nergens last van, ben niet misselijk, geen zere borsten, niet extreem moe, ruik niet beter enz. klopt dit? of zijn er meer meiden die dit hebben? Ik ga dan zo twijfelen, heb de test (op de foto CB digitaal) wel 100x bekeken of er echt wel zwanger stond. Ik hoop zo dat alles oke is.
HEY Meid. Dat kan allemaal nog wel komen meid! Het wel of niet hebben van symptomen zegt niets over de verloop van de zwangerschap. De eerste keer had ik heel veel kwalen en dat werd een mk. De tweede keer veel minder en zie hier ! Gefeliciteerd en geniet er lekker van!
je er druk om maken heeft geen zin en geniet er gewoon van dat je nog nergens last van hebt en hopelijk blijft dat ook zo! Ik werd met 6 weken misselijk en het kan allemaal nog komen. In ieder geval super gefeliciteerd!
Hey, heb ik ook gehad hoor! lekker afkloppen dat je niet misselijk bent enzo. Bij mij ging ik me pas echt zwanger voelen toen mijn buik een beetje ging groeien, had ik het begin dus ook nergens last van, niet druk om maken!
Oh met 5 weken had ik ook echt nergens last van. En wat vond ik dat vervelend! Totdat ik met 6,5 week in het ziekenhuis kwam te liggen vanwege uitdroging door extreem veel overgeven. Toen piepte ik wel anders Dus het kan nog komen hoor!
Lekker joh! Van genieten en zoals Merle al zegt... het kan omslaan... dus geniet er nu van. Je kan voor de lol nog een keertje een goedkoop testje tussendoor doen.. is ook weer leuk! Maar er is niets aan de hand hoor! Je bent gewoon 'one of the lucky few!'
Probeer er juist van te genieten, het kan zo ook in eens veranderen en dan ben je minder blij! Iedereen heeft een andere zwangerschap, en de een heeft dus ook meer kwaaltjes dan de ander!
hoi worteltje 2009 ik ben precies evenlang(kort) als jou zwanger en ik heb ook nog nergens last van. geen misselijkheid, vermoeidheid etc. Alleen zijn mijn borsten iets gevoelliger, maar ik voel dus ook nog helemaal niets. Misschien dat het nog komt bij ons, ik weet het niet. groetjes
Ik had in't begin ook geen symptomen. Pas rond een week of 7-8 begon ik héél moe te worden, last van mn darmen en heel prikkelbaar. Nu is de vermoeidheid wat weg en heb ik 10000x plassen/dag in de plaats gekregen! Dus ik denk dat ik gelukkig mag zijn dat ik niet misselijk ed ben geweest. Geen zorgen!
Wees blij dat je nergens last van hebt, want het is geen pretje hoor! En daarbij, zoals al gezegd wordt: het kan zo nog komen. Bij mij kwam het pas bij 8 weken en toen ook ineens goed! Jeetje, wat was ik misselijk, wat heb ik staan kotsen! Inmiddels is het ietsje beter, maar nog steeds veel kwalen... ik kan ze inmiddels missen als kiespijn hoor!
Hoi Worteltje, Ik ben ook bijna net zover als jij en ik heb ook echt werkelijk nergens last van. Behalve vaker naar het toilet gaan en in het begin rond mijn menstruatie dagen super moe. Maar de vermoeidheid is iets weggezakt sinds ik Etos Zwanger Zijn pillen gebruik i.p.v. Foliumzuur. Grt Vanilia
ik heb vanaf het begin helemaal nergens last van gehad het is bij iedereen anders, me collega is 4 maanden lang ziek geweest en me andere collega is maar even misselijk geweest
Lekker van genieten! Bij mijn eerste heb ik de hele zwangerschap nauwelijks klachten gehad, en zeker de eerste periode niet. Dus geniet er lekker van, misschien ben je één van de mazzelaars.
Hi, Begrijp je reactie. IK ben nu 10 weken zwanger en heb, op vermoeidheid na en borsten die een cupmaat zijn gegroeid, geen symptomen. Niet misselijk, niet overgeven, niks van dat alles. Aan de ene kant denk ik dat ik erg blij mag zijn. Aan de andere kant maak ik me ook wel zorgen dat het allemaal wel goed gaat. GElukkig hebben we as dinsdag de 2e echo. Kan niet wachten, hopelijk is alles goed en ben ik weer meer gerustgesteld. Sterkte en geniet van je zwangerschap! Groetjes, Corrine