Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Riverr, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hey meiden!

Er moest een nieuwe aangemaakt worden dus bij deze!

2. Within

Within Niet meer actief

Wow stelletje spammers zijn wij :p

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja niet normaal ik had helemaal niet door dat we al zo ver waren ;)

4. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Haha wow dat zijn inderdaad al veel berichten!

Hoe is het vandaag met jullie?

5. Within

Within Niet meer actief

Ik ga zo naar de VK, lekker naar ons mannetje spieken ^^ En alles van afgelopen week even bespreken :)

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Woehoe, we zijn goed bezig! :D

Hier gaat het goed! Vliezen niet gebroken in Groningen, vriend is afgestudeerd, dus ons meisje mag komen! Heb veel krampen vandaag, dus de voorbereiding gaat door :)

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Nou anzza we kunnen elkaar weer de hand geven ik heb echt erge menstruatiepijn.. Erger dan gister..

Gelukkig zijn je vliezen niet gebroken in Groningen ;)

Within veel plezier met t spieken naar je kleintje!

8. Within

Within Niet meer actief

Dat scheelt weer dat ze niet gebroken zijn daar ^^ Nu maar afwachten wanneer ze dan wel komt

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Spannend zo hè, riverr! :)

Within, succes bij de vk!

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Nou best wel, ik begin echt te denken nou kom maar door met die weeen. Vind dit best irritant, gevoel komt helemaal vanuit m'n benen en rug..

11. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Succes within! Ben benieuwd wat ze zullen zeggen. En lekker voor de laatste keer kijken. Raar idee?

Haha gelukkig anzza! Zou een grote sensatie geweest zijn als je vliezen daar zouden breken :D

Riverr: blergh verveled zeg. Snap dat je hoopt op de weeën.

Hier is het vandaag wat rustig. Had stiekem gehoopt dat het door zou zetten.
    Had vandaag alleen maar de drang om schoon te maken! Het hele huis is weer lekker schoon!
    Morgenmiddag een afspraak bij de gyn. Vind het toch wel spannend omdat ze het protocol hebben om met 37 weken in te leiden als je een hoge bloeddruk hebt. En omdat de bloeddruk hier nogal schommelt en dan opeens heel hoog kan zijn. Wie weet. Brrr :p krijg er echt de kriebels van.

12. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hebben jullie ook van die rommelende darmen erbij? Af en toe van die dikke krampen, en lang niet elke keer dat ik ook echt moet.
    Maar ik hoop hier ook echt dat het gaat doorzetten, en niet pas over twee a drie weken :p

Maar polka, voor jou ook spannend dus! Ben benieuwd :)

13. Within

Within Niet meer actief

Ben ik weer :D Mannetje groeit goed en ligt al laag, dus trots op hem! En na alles van de afgelopen 2 weken nu eindelijk een beetje rust, volgende week vrijdag weer terug naar de VK en dan gaan ze met het ziekenhuis bellen voor eventueel inleiden, mocht er lichamelijk/geestelijk nog niks veranderd zijn.

14. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Riverr, hoe gaat het? Las dat je naar de vk moest, wat zei die van die krampen? M'n moeder zei het goed in de gaten te houden, want het kon maar zo echt gaan beginnen..nou, ik hoop het!

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    River, Anzza en Polkadotje!!! Wie begint als eerste???? Want het klinkt allemaal aardig op voorwerk en kan zo maar omzetten in het echte werk!!!!

Anzza gelukkig geen gebroken vliezen!! Zou wel hilarisch als gênant tegelijkertijd zijn geweest. Maar gelukkig is het je bespaard gebleven.....

Within helemaal top hoe het gaat met je mannetje!!

Ik moest trouwens wel even zoeken naar ons nieuwe deel 2!!! Maar ik heb jullie gevonden!!

16. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Nou, het mag van mij echt beginnen! Die voorhoofdsholteontsteking veroorzaakt zo'n nare stekende pijn, die zoutoplossing werkt echt niet, en na de bevalling mag ik pas iets anders :)

Hoe is het met jou claudia?

17. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja het bekende riedeltje bij de vk, het is voorwerk, kan zo maar omslaan in het echte werk. Ze heeft niet inwendig gevoeld want dat doen ze nu nog niet. Hoeft van mij ook niet want dat zegt denk ik toch weinig, iemand op de mei Facebook had geloof ik ook al de boel verstreken maar is ook nog niet bevallen.

'Pijn' was overdag aardig weg maar begint nu weer te komen. Fabeltje dat seks de bevalling opwekt want vriend had vandaag mazzel en er is nog niks gebeurd. Haha grapje hoor, ik had gewoon zelf zin ;)

Maar goed, de vk was lekker politiek correct, kleine ligt echt heel laag, het kan gezien de menstruatiepijn snel beginnen maar het kan ook nog wel weken duren. Heb je dus niks aan haha nee ik weet wel dat ze daar niks zinnigs over kunnen zeggen. Ik wil inmiddels heel graag dat hij komt want ben mega nieuwsgierig maar verder ben ik er nog steeds niet zo mee bezig.

@ anzza bij jou snap ik t, voorhoofdsholte ontsteking kan echt hels zijn.. En je kan niks nemen.. Rommelt t vandaag nog lekker verder?

@ within gelukkig was alles weer goed en gaan ze bellen voor evntueel inleiden. Zal een hoop rust geven.

@ polka rommelt t bij jou nog lekker?

@ Claudia hoe gaat het met jou?

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hè jammer, had stiekem gehoopt dat jou vk iets zou zeggen wat me heel blij zou maken..haha! Het blijft hier lekker aan de gang. Meestal zakt het in de avond af, nu is het nog steeds behoorlijk kramperig! Gek genoeg voel ik er in de nacht ook niet heel van? Maar ja, ik hoop dat het toch een beetje doorzet...en niet nog drie weken duurt..

Maar ja. Lekker dat het bij jou weer goed was!

19. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Nou dat hoop ik ook hoor haha als dit nog zo 4 weken doorgaat.. Nee liever niet ;)

20. Within

Within Niet meer actief

Upje ^^

Vannacht weer lekker voorwerk gehad, en nu weer harde buiken. Ooit zal het toch een keertje doorzetten...

Nemen jullie borsten trouwens ook opeens een groeispurt weer?

Deel Deze Pagina