wat zijn we rustig hier dames Hier vandaag 12 weken, hoera!! Blijft op een of andere manier toch een termijn waar ge erg naartoe leeft in begin he!! Hier gaat zwangerschap verder redelijk rustig, vandaag wat rondgekeken voor positiekleren, maar nog niet echt wat gevonden...wilde kijken of er wat leuks voor de feestdagen bijhing, maar viel me tegen...ga het voorlopig maar eerst ff doen met wat ik nog heb van de vorige keer...
Iedereen gelukkig nu voorbij de 12 weken! Ik ben nu 19+1 dag.. Nog even en dan de 20 weken echo @positiekleding. Ik heb pas wat gekocht bij de prenatal, maar pas ook nog bijna al mijn gewone broeken! Begin ook echt sinds vorige week pas een buikje te krijgen...
@lovepeet: hoera, leuk he, iedere keer dat er weer een week voorbij is @kruidnootje: hoe was de echo?? @Elina: volgens mij alleen kruidnootje nog niet...maar dat is idd ook zo lang niet meer Leuk bijna de 20 weken echo, willen jullie weten wat het geslacht zal worden? Hier bij de eerste ook pas rond de 20 weken aan de positiekleding, merk nu al dat mijn broeken wel al minder lekker gaan zitten, denk dat ik er morgen toch maar weer 1 uit de kast haal...zit qua gewicht anders nog op zelfde als voor de zwangerschap terwijl ik bij de vorige al snel 3 tot 4 was bijgekomen...toch gek he hoe dat bij een 2de zo anders kan zijn!! Gaan jullie gewoon naar de VK trouwens op via het ZH?? Ik loop nu nog bij de VK maar moet wel int ziekenhuis bevallen omdat de vorige met een Ks is geboren, maakt me verder niet uit hoor want thuis bevallen is toch niet mijn ding... Net manlief naar de winkel gestuurd voor ginger ale, had ik erg trek in en was net op!! Hij zat al in zijn pyama op de bank, maar toch omgekleed, lief he
Ik heb net posi getest dacht dat deze ronde niks zou worden lag met mijn zoontje in het zh toen ik dacht dat mijn ei was nu was die dus eerder (ongemerkt). Ik ben zwanger van mijn 2e kindje woon nu nog in spijkenisse maar eind deze maand in Rotterdam
gefeliciteerd! @vaneke.. ja we willen heel graag het geslacht weten, kunnen we wat gerichter spulletjes gaan kopen @vk..ik ben gewoon op controle bij de vk, wil overigens wel in het zh bevallen! vind ik een wat veiliger idee.. @kruidnootje.. hoe was de echo?
Hallo dames!! Jullie nog een beetje actief hier eigenlijk, hier drukke dagen dus even wat minder actief, voornamelijk lezen en alleen hier en daar wat reageren fijne jaarwisseling in elk geval!
Hallo dames!! Dacht kom hier ook weer eens kijken, maar wel erg rustig hier!! Hier gisteren net de 20 weken echo gehad, alles zag er prima uit, gelukkig alle metingen goed en geen afwijkingen kunnen zien. Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen enkele zijn, maar toch lijkt het nu allemaal in orde. Ben wel benieuwd hoe het bij jullie gaat nog?? Geloof dat iedereen hier nu de 20 weken voorbij is toch?? Groetjes Kristel
Hallo meiden Misschien door een ieuw lid dat het weer wat boven komt, ik ben 12+6 weken zwanger van onze tweede uk eerst is van juli 2011. Wegens bloedverlies loop ik bij de gyn en heb al 6 echo's gehad maar waar het bloed vandaan komt geen idee. Kom op meiden weer gezellig kletsen hier
Hey Mama van Shaun, Gefeliciteerd ook met u zwangerschap!! fijn al die grens van 12 weken toch al voorbij, ik begrijp ook de 2de toch?. Na de 12 weken echo heb ik het idee dat het echt met een sneltreinvaart hier gaat!! Vervelend dat bloedverlies, wel fijn dat ge dan extra op controle zijt!! Want met de echo's wel alles in orde dan?? Benieuwd of hier weer wat meer leven in de brouwerij komt?? groetjes Kristel
Ja bijna 14 weken nu en de tweede ja heb al een zoontje. Ik heb nu al 8 echo's gehad hihi ik zie het ook als een voordeel