Hoi meiden, Het lijkt me gezellig om als nuchtere Drentse mama's gezellig te kletsen over de zwangerschap. Wie bied zich aan Ik zal mezelf eerst voorstellen. Mijn naam is Anja, ik ben 24 jaar oud en nu zwanger van ons 2de kindje
Ook ik ben erbij! Ben Danielle, 21 jaar en zwanger van ons eerste kindje samen. Mijn vriend heeft al een dochtertje.
gezellig wat spannend zeg, dus je bent al "stief"mama.. een naar woord is het eigenlijk, haha. hoe oud is het dochtertje van je vriend?
Ik heb al goed kunnen oefenen haha. Ben al bij mijn vriend vanaf haar geboorte, ze is nu 2 en een half. Hij en de moeder van zijn dochtertje zijn nooit samen geweest. Dit maakt het wel iets makkelijker gelukkig. Schat van een meiske is het! Hoe oud is jou eerste kindje? En hoelang ben je nu in verwachting? Ga je in het ziekenhuis bevallen of thuis?
haha dat scheelt idd... Het is idd een stuk makkelijke als ze nooit echt samen zijn geweest. Onze Niels is nu 10 maandjes en ben net 4 weekjes in verwachting, nog erg kort haha. Ik moet in het ziekenhuis bevallen, ik word namenlijk ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. en jij???
Vervelend zwangerschapsdiabetes, moet je erg letten op wat je eet of niet? Ik wil heel graag in het ziekenhuis bevallen, vind ik toch een fijner idee. Dus ga 26 Maart naar de voorlichtingsavond. Mijn vriend heeft op de C0 afdeling gewerkt daar, dus die kent de mensen daar wel. Lekker vlak achter elkaar de kindjes, super! Zelf wonen we in een appartement dus niet genoeg ruimte om 2 vlak achter elkaar te nemen, vind het wel super leuk. Zit je in Assen bij het ziekenhuis of ergens anders?
@lufdelefie, ik moet idd opletten met wat ik eet. Niet te veel suikers en koolhydraten. Op zich is het ziekenhuis wel fijn, zat zelf in Emmen bij mijn vorige zwangerschap, maar dit keer ga ik naar Hardenberg, hoor ik toch betere verhalen over, vooral omtrent de diabtes enz. Ik woon in Odoorn, wel een eindje verder, maar dat is niet zo heel erg @rica, oooh jemig, je naam komt me zo bekend voor... hellup... oooh wacht eens, het mama's uit Drenthe topic, toen idd onder een andere naam, hahaha. wat leuk zeg, jij ook weer zwanger zie ik, en lopen nog aardig gelijk ook. Alles goed met je?
Nee anja fout hihi heel kort het 12-12-12 nod topic.. jij had toen toch ook mk gehad ? volgens mij was jij toen overtijd toch ? naja hwt is niet 12-12 geworden maar wel zwanger
oooh ja is ook zo. ik heb op 12 november een miskraam gehad en zou rond 12 december weer ongi moeten worden, dat heeft helaas 7 week geduurd totaal, 3 januari pas ongi geworden. En die ronde wel zwanger, gelukkig, haha.. wel met hulp hoor ovutestjes en tempraturen, maar dat maakt niet uit, zwanger is zwanger