hebben jullie gisteravond Paul de Leeuw gezien? Rafaëla zong een nieuw nummer over haar zwangerschap, hele mooie tekst, zeker als je zwanger bent Net was ik ook even folders uit de brievenbus aan het doorlezen, ligt er een folder bij van de hornbach met een zwangere vrouw op de voorpagina die in de tuin aan het werk is zonder handschoenen en zo!! erg raar hoor....
Het nummer heet; Voor eeuwig, en altijd. Heb even gegoogled en toch gevonden Liefs Sinnamon PS: nu even snel downloaden, hihi
nee, het is niet dat nummer dat ik bedoel. Als het goed is dan kun je straks op de site van Paul de Leeuw de uitzendig van maandag terug zien. Het nummer noemde ze "jouw ogen" en was een stuk langzamer, echt een aanrader om naar te luisteren!
nee heb het nummer niet gehoord.... had het wel willen horen, denk dat ik even kijk of ik het op de comp kan vinden. groetjes babs
Volgens mij heeft Rafaella haar nieuwe nummer ook gezongen bij life en cooking, ik vond het erg mooi. Ze werd zelf een beetje emotioneel tijdens het zingen. Groetjes Senna
ik heb even voor jullie gezocht, je moet op mooi weer de leeuw pagina zijn en dan de afterparty terug kijken van 22 april. Het nummer gaat over het wonder in mijn buik.., het is zo'n mooie tekst, jullie moeten echt even proberen dat nummer te zoeken, het is dus niet dat snelle nummer dat over haar zwangerschap gaat, succes met zoeken
Het nummer die ze speciaal heeft gezongen voor haar ongeboren kindje heet: JOUW OGEN die is de songtekst ervan waar en kwetsbaar en onbedekt de lakens voelde warm en zacht toen het mysterie werd verwekt het grote wonder van die nacht en het heeft een blijk gekregen waar het heilig is, waar het warm en veilig is er zit een wonder in mijn buik 't is voor de wereld nog te klein het jonge leven dat ontluikt het laat ons zelfs herboren zijn maar het mag nog even groeien waar het heilig is waar het warm en veilig is zo ongered, volkomen naakt door geen handen aangeraakt onbezorgd en ongered toch volledig voorbestemd als een onmisbaar deel van alles wat leeft wat zou het mooi zijn als het jou ogen heeft wat zou het mooi zijn als het jou ogeeeeeennnnn heeeeeeeeeeeeeeft
gister RTL boulevard gezien, en ja we weten nu wel dat ze dus niet meer kan optreden, maar haar nieuwe nummer zal: "houten hart" worden, samen gezongen met paul de leeuw !! ze vond het trouwens echt heeeeeeeeeeeeeel erg dat ze niet meer kon optreden enzo, ze heeft het gevoel dat ze een 1 dagsvlieg wordt, maar de mensern van bloulevard wisten te zeggen, dat ze daarvoor te leuk is
Nieuw nummer?? Behoorlijk cover zal je bedoelen..... Het origineel van mijn houten hart is volgens mij van de Poema's. (maar ook daar kan ik me in vergissen hoor...)
ja...ach... ik weet niet... waarschijnlijk hebben ze ervoor gekozen omdat het z'n succes was tijdens idols?? i dunno !!!