Is hier wel een topic met mensen uit provincie Utrecht maar daar zijn de kindjes al geboren, ben benieuwd hoeveel zwangeren er hier in de buurt zijn Zal zelf de aftrap geven; ben 24, dit wordt de eerste en kom uit Lopik Ben benieuwd hoeveel meer er hier zijn!
Kijk bijna om de hoek, hoe heet je? Je bent al een paar weekjes verder dan ik ha ik jaloers wou dat ik ookal wist wat ik mag verwachten
24, eerste kindje en ik woon in eemnes, randje van de provincie dus ^^ Vianen, leuk! Heb ik ook 7 jaar gewoond
Hier nog eentje kom uit Woudenberg, ben 27 jaar en inmiddels ruim 16 weken zwanger van de eerste Hoe vergaat de zwangerschap bij jullie tot zover?
Trouwens ik zie bij iedereen van die leuke Banner, hoe krijg ik er ook zo eentje onder mijn naam? Weet iemand dat?
Bovenaan vind je het kopje banners. Daar een leuke maken en de code die je krijgt in je handtekening plakken in je profiel.
Als ik die Banner maak en de code kopieer en plak bij mijn handtekening krijg ik steeds dat t een ongeldig bestand is :-s
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/409026-meest-gestelde-vragen-lees-eerst-voordat-hier-vraag-stelt.html
Tot nu niet veel te klagen heb erger gezien bij collegas dus valt me reuze mee! Anderen veel misselijk geweest?
Van week 7 tot week 13 heb ik best last van misselijkheid gehad. Gelukkig hoefde ik niet veel over te geven maar fijn is anders . Heb ook wel last gehad van vermoeidheid, jullie ook? Ben ook benieuwd of en wanneer jullie begonnen te groeien. Heb eigenlijk vanaf week 15 pas een beetje een buikje, maar pas nog prima in mijn eigen kleren. Vanaf gister sta ik ook weer op mijn startgewicht, zal mij benieuwen hoe hard de teller nu op zal lopen @within, jij bent al wat verder, heb je je zoontje ook al goed gevoel? (Of andere misschien ook al?)
In het begin ben ik ook erg misselijk geweest, en vooral heel erg moe!! Ja, ik voel hem al wel. Maar nog niet regelmatig
Ohja echt? Leuk! Heb je de 20w echo eigenlijk al gehad? Dan kunnen ze toch ook zien waar de placenta ligt? Bij mijn zus voelde ze de kleine (door de ligging van de placenta) pas in week 23/24. Nou dat lijkt me niks haha! ben echt wel benieuwd hoe het voelt, wat voel jij precies?
Het voelt alsof je gekieteld word van binnenuit, en later worden her een soort plopjes. Beter kan ik het niet beschrijven in het begin zal je denken dat het je darmen zijn. De 20 weken echo heb ik gehad, de placenta ligt bij mij aan de achterkant, maar wel vlakbij de uitgang zeg maar. Dus dat houden ze in de gaten.
ghahah plopjes leuke omschrijving.. ik heb het idee dat ik al wel wat voel maar weet niet 100% zeker dat het de kleine is.. Bij mij zei ze (als ik het goed begrepen heb) met de nekplooimeting - 12 weken- dat de placenta rechtsvoorligt en ik aan die kant dus waarcshijnlijk niks zal voelen. Nog ff wachten op 30-1 dan hebben we nwe echo!
Nou plopjes, kom maar op! haha ik kan ook niet wachten. Heb sinds vorige week wel een paar keer gehad dat ik wat druk voelde rond dezelfde plek. Maarja, of dat Uk is... Jij hebt de spannende 20w. echo dus al gehad within, hoe lang nam het bij jou in beslag en was alles gelijk zichtbaar? MaMa, ik heb ook de nekplooimeting gehad, maar toen is er alleen niets gezegd over de ligging van de placenta. Mogelijk hoor ik daar bij de pretecho (voor geslachtsbepaling) halverwege januari meer over. Kan niet wachten tot ik weer even kan gluren!! Staat op 30 januari bij jou de 20w echo gepland?