Zwangere man kijkt uit naar bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    AMSTERDAM - Scott Moore is 's werelds tweede man die een kind op de wereld gaat zetten. In februari verwachten hij en zijn echtgenoot Thomas een zoontje.

Beide mannen uit het Amerikaanse Californië zijn geboren als vrouw maar lieten zich ombouwen tot man. Scott (30) had tot nu toe geen geld voor een geslachtsveranderende operatie. Maar daardoor is hij wel in verwachting geraakt. Scott is geïnsemineerd met het sperma van een vriend.

Hij verheugt zich erg op de komst van hun zoon, die ze 'Miles' gaan noemen. "We weten dat sommige mensen kritisch op ons zijn maar zelf zijn we heel gelukkig en we schamen ons niet", zo liet hij de Daily Mail weten.
    De twee konden legaal als man en vrouw trouwen in Amerika omdat Scott volgens zijn geboorteakte nog van het vrouwelijke geslacht is. Het stel heeft al twee kinderen, Gregg (12) en Logan (10), uit een eerdere relatie van Thomas met zijn ex-vrouw.

De zaak heeft gelijkenis met die van Thomas Beatie, die de internationale krantenkoppen haalde toen hij in 2008 als eerste man het leven schonk aan een dochter.

Scott heette bij zijn geboorte Jessica. Toen hij elf jaar was realiseerde hij zich dat hij in het verkeerde lichaam was geboren. "Toen ik het mijn familie vertelde dachten ze dat ik gek was geworden. Op een gegeven moment hadden ze door dat ik heel serieus was. Toen ik zestien werd begon ik, met de steun van mijn familie, met mannelijke hormoonpreparaten."

Zijn ouders betaalden de operatie om Scott zijn 36DDD-borsten te laten verwijderen. Maar geld voor een operatie om het mannelijke geslacht te verkrijgen was er nog niet.
    Thomas heette bij zijn geboorte Laura. Hij heeft vorig jaar een complete geslachtveranderende operatie ondergaan.

Scott en Thomas zijn sinds 2007 samen.

2. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Mooie naam! zo heet mijn zoon ook! ;)

3. Aura

Aura Niet meer actief

Prachtig toch :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Cool:D als zij gelukkig zijn is het goed toch?

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het eigenlijk nogal vreemd dat 'hij' dan wel zwanger wil worden. Wanneer je je zo verkeerd voelt in een vrouwenlichaam, en je dus om laat bouwen.. 'past' een zwangerschap dan opeens wel in dit plaatje?

6. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Als je niet beter weet zou je denken dat het gewoon een bierbuik is, past ook wel bij hoe hij er uitziet.

7. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik vind het echt ziek...
    En vind er niks moois aan.

8. Aura

Aura Niet meer actief

Hoezo ziek?
    Iedereen heeft toch de recht op een kind?
    Denk dat het voor zo'n stel heel moeilijk wordt om te adopteren of iets dergelijks en als je graag kinderen wil moet je er ook wel iets voor overhebben.....
    Hoop echt dat alles goed met hun gaat en dat ze weinig last zullen hebben van mensen die denken te kunnen oordelen.

9. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik vind het eigenlijk gewoon zielig voor het kind.
    Het kunnen best liefdevolle ouders worden maar op den duur zal het voor het kind moeilijk worden denk ik.
    Ga maar eens aan je vrienden later vertellen hoe dat zit?
    Mijn vaders waren eerst mama's??
    Lijkt me erg moeilijk voor het kindje.

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Waarom vind je het ziek? Omdat het niet binnen de norm past? Vind dat wel een pittige uitspraak van je.

Als zij hierdoor gelukkig zijn, waarom moeten andere mensen dan altijd zo hard oordelen?

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha vind het wel mooi dat hun zo toch 'zelf' en kind kunnen krijgen ;) maar indd t ziet er niet uit en t lijkt net n bierbuik ;)

12. Aura

Aura Niet meer actief

Denk niet dat het kind er dan ook maar iets van merkt.....
    Ken zat kinderen met 2 moeders of 2 vaders of 1 moeder of 1 vader......gaat allemaal gewoon prima....en als je er zelf moeilijk over doet...tja dan zal de rest ook moeilijk doen.....Maar een kind is zo open en neutraal die kijkt niet eens naar die dingen als ze maar van hem of haar houden.....

Ik ken zelf iemand die van geslacht is verwisseld en kan je vertellen is echt geen van vandaag op morgen verhaal....daar gaat heel veel bloed, zweet en tranen aan vooraf en heb hier dan ook heel veel respect voor.
    Als je ziet waar zo iemand doorheen moet en dan vervolgens nog door een ander ziek genoemd worden?
    Nee sorry...dat gaat mij echt veeeel te ver.

13. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Helemaal mee eens!

14. niets zo mooi als een zwangere man :$:D

15. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik vindt het ook niet kunnen.
    Niet omdat het niet binne de norm past, maar omdat het tegen de natuur is.
    Ben af en toe echt bang waar het in deze wereld naar toe gaat,
    Het kan niet gekker.
    Had dan vrouw gebleven als je kinderen wil baren, dat is ons voorrecht.

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoezo zou het moeilijk zijn voor een kind ? ik denk dat het niets moeilijker is als een kindje die 2 vaders heeft of gewoon 2 moeders, of mogen homo's en lesbienes ook geen kindjes krijgen ?

ieder huisje heeft zijn kruisje, en als een kindje liefde aandacht onderdak en eten krijgt is er niets aan de hand toch, het maakt niets uit van wie of wat die liefde komt,

17. Aura

Aura Niet meer actief

Ben bang voor mensen zoals jou....ipv voor dat soort mensen :S....
    Kan hier zo slecht tegen.....

18. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Tegen wie heb je dat Aura??

19. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Nou van mij hoef je niet bang te zijn hoor.
    Ik vind het onnatuurlijk dat een vrouw zich laat ombouwen tot een man en dan vervolgens een kind gaat baren.
    Waarom bleef je dan niet gewoon een vrouw.
    Ik heb op zich niks tegen homo's of lesbiennes maar dit is dan toch dubbel??
    En het zal best zo kunnen zijn dat het kind liefdevol opgevoed wordt daar twijfel ik niet over maar ik denk dat het voor het kind later moeilijk wordt.
    Aangezien kinderen onder elkaar erg hard kunnen zijn.

Deel Deze Pagina