Zwangere man kijkt uit naar bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

hahahahahha never mind...nu ga ik je gewoon laten....

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Sommige geven geen mening sommige oordelen ..

En jij geloofd dat verhaal van god en de man en vrouw en bladiebladie maar er zijn ook mensen waaronder ik die daar absoluut niet in geloven .. God ligt dus zoals jij beweert nu heerlijk op zijn wolk te kijken hoe wij het allemaal doen ? .. Lekkere god dan ...

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
    En word nu een kwestie van mijn mening is de juiste, en wat jij denkt klopt niet.

Als je wilt dat je eigen mening gerespecteerd word, respecteer die dan ook van een ander. Door hier tich berichtjes vol met frustratie te typen, gaat een mening echt niet veranderen.

En wat ik hier zelf van vind? Vind dit ook nogal een rare zaak. En 'gebruik' maken van hetgeen je nog hebt. Vind ik in deze situatie niet toepasbaar. Een kind baren behoord tot de vrouw, en niet tot de man. Wij zijn gekomen zoals wij zijn gekomen.

Gewoon een mening van iemand die er in deze kwestie, niet toe doet.

Groetjes.

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het 1 grote publiciteits-shit.
    Geen geld om je helemaal verder te laten omtoveren maar wel geld om zwanger te worden?
    Want zoals ik het begreep was er geen geld voor het zaakje daar benee? Maar hoe is hij/zij/het dan geinsimineerd? Dat kost ook geld of heb ik erover heen gelezen en is er een vriend/kennis geweest die heeft geholpen? Dus thuis insiminatie?

Ik vind het echt erg voor het kindje want die zal altijd in de spotlights blijven staan, net als octomum haar kinderen.
    Maar zolang de kindjes met liefde opgevoed worden en aan geen 1 kant iets te kort komt, het is nu niet meer terug te draaien.
    Ik zal dit iig noooooit promoten, vind dit zo onnatuurlijk verder!

5. het staat eigenlijk niet los hier van
    Want zij die in god geloven, geloven in Adam en Eva
    En dat zijn toch echt man en vrouw, en geen 2 mannen of vrouwen...;)

Maar over het smerig en vies vinden, of veroordelen...
    doen we dit niet allemaal ??
    Pas was een topic geopend over een man met een oorbel
    Nou de veroordelingen waren niet mis..
    met een ooring wordt je niet serieus genomen, en wordt je afgewezen bij een sollicitatie
    Want een ooring is asociaal
    Dat zijn toch ook veroordelingen
    En mijn mening is dat een ooringetje bij een man toch een hele gewone zaak is.

En alleen omdat het hier een zwangere man/vrouw betreft, die dan nog een baarmoeder heeft en nog heel graag een kindje wil moeten we inneens ruimdenkend zijn...kom op zeg

Ik vind het boven mijn ruimdenkende grens

6. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Sorry, maar hier raak ik de draad dus echt even kwijt...:(:(:(

7. Aura

Aura Niet meer actief

me2 .....snap niks van je post op mij Ninien sorry...zou je willen uitleggen wat je bedoeld?

8. Ik heb nu het hele stukje even erbij gepakt
    voor degene die in god geloven, die kunnen het niet los hiervan zien

Die geloven in adam en eva, dus 2 mannen of twee vrouwen of een zwangere man, past niet in hun geloof
    Dus die kijken hier tegenaan vanuit hun geloof...

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wow met stomme verbazing heb ik verschillende reacties gelezen in dit Topic...

Ik snap best dat sommige mensen het niet snappen en/of het zelf nooit zou zouden doen, maar ieder mens is anders!
    Laat deze dan ook in hun waarde, dat wil je toch zelf ook?

En het feit dat er wordt gerept met God, dat maakt mij misselijk! Want zolang er niks is bewezen dat deze echt bestaat, is dat nog steeds geen feit en kan dus geen sterk argument vormen voor hoe de wereld in elkaar hoort te zitten...
    En er zijn wel degelijk dieren met meer hersenen dan sommige mensen, zoals door iemand werd beweerd...
    En zijn we niet vergeten , dat door de mens alles kapot gaat?? Nou lekkere creatie dan maar! Omdat er altijd personen zijn die denken dat ze alles beter denken te weten dan een ander....
    Maar dit topic ging niet over geloof...

Als een kind liefde krijgt in de beste vorm, maakt het mij geen donder uit wie hem/haar opvoedt!

10. Aura

Aura Niet meer actief

Dat is dan toch gewoon discriminatie of ligt dat nu aan mij? Alleen omdat het van jullie god niet mag?
    Snap het nogsteeds niet.....sorry...

Heb ook een vriendin die heel erg christelijk is en mijn zusje is lesbisch...ze heeft 1x een opmerking gemaakt dat ''god haar wel zou vergeven'' toen heb ik heel duidelijk gemaakt dat god haar niks te vergeven heeft.....
    bedoel je het op deze manier? Dat je het vanuit je geloof niet vind kunnen ofzo?

11. danip

danip Niet meer actief

Hoezo generaliserend? :(

Ik geloof dat Adam en Eva de eerste mensen waren i.v.m. dat zij zich moesten voortplanten en dat zou niet lukken als adam en evert de eerste mensen waren geweest. Dat heeft niks te maken met niet kunnen accepteren dat er ook mensen zijn die op hetzelfde geslacht vallen. Ik geloof ook, en ik heb er dus juist helemaal niks tegen, ook niet vanuit mijn geloof bekeken. Sommige Christenen zullen het zo vanuit hun geloof bekijken dat het niet mag enz (wijs mij eens waar dat in de bijbel nou echt staat) maar 80% van de Christenen die ik ken heeft er helemaal geen moeite mee.

12. Ik kom uit een redelijk gelovig dorp en als er iets is wat afwijkt, dan haalt men die bijbel er gelijk bij
    Dus vandaar uit heb ik dat stukje geschreven, ben zelf helemaal niet gelovig en ik kijk hier ook niet vanuit mij geloof tegenaan.

Dus het stukje wat ik heb geschreven, dat heb ik gedaan met wat mijn bevindingen zijn met betrekking tot mensen die gelovig zijn.

Dus niet mijn mening ;)

13. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben bang dat dit toch niet een hele reële weergave is van hoe 'gelovige mensen in het algemeen' denken. Ik woon ook in een omgeving waar veel mensen bij een Christelijke kerk horen (gelovig is wel algemeen Moslims, Joden, Boehdisten, allemaal gelovig), maar de link met Adam en Eva heb ik nog nooit gehoord. Wel Sodom en Gomorra, waar ik geloof niet dat het echt zinvol is voor de discussie om dat allemaal uit de doeken te doen.

14. Dat was ook zeker niet mijn bedoeling...;)

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb ooit zo'n vriendin gehad die op de begravenis zei van mijn opa die plotseling was overleden zonder oorzaak '' Meid hij is nu bij God, het was Gods wil om hem weg bij je te halen ''
    Heb dr een klap in dr smoel gegeven waar je u tegen zegt ... Snap niet dat mensen zoiets kunnen zeggen ...

Maar goed, vind god wel egoistische, als je dan mensen op aarde zet in een verkeerd lichaam dan moet hij er ook open voor staan dat deze mensen zich willen veranderen...

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb, net als een aantal anderen een reactie op het onderwerp gegeven dat ik het niet begrijp en het raar vind en anderen snappen mijn reactie niet. Prima! Maar waarom moet dat zo op de persoon gespeeld worden? Er wordt meteen geroepen naar aanleiding van mijn mening dat ik niet ruimdenkend ben en dat mijn mening nergens op slaat. Dat doe ik toch ook niet bij degene die er wel positief tegenover staat. Jammer weer hoor.

En over geloof wordt volgens mij hier op het forum niet gediscussieerd. Daat gaat het hier ook niet over.

17. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    ik vind het geen gezicht

18. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Het mag er dan niet fantastisch mooi uitzien, maar ik gun deze mensen het geluk!
    Het is 2010!

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Sorry hoor Chantal, wil me helemaal niet met dit hele verhaal bemoeien. Maar iemands mening respecteren is ook een kunst, of je het daar nu mee eens bent of niet.....Je kunt nu eenmaal jou gedachten over dit niet opdringen aan een ander, hoe hard je je best daar ook voor doet!

20. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ja het is af en toe niet eens meer leuk om je mening te geven hierzo.
    Het lijkt wel of hun de gene zijn die zich hebben om laten bouwen en dan zwanger zijn.
    Zo vel reageren ze;).

Deel Deze Pagina