Zwangere man kijkt uit naar bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik respecteer hun mening wel maar snap het gewoon niet .. Ik snap gewoon niet dat je het iemand misgunt om zwanger te raken '' Ze wilde toch man zijn dan moet ze niet zwanger worden '' '' Ze hebben wel geld om een kindje te krijgen maar ze hebben geen geld om gehele geslachtsverandering te doen ''
    dat zijn van die uitspraken dan denk ik kom op zeg dat zeg je toch niet ?

maar goed laat maar, wil niemand mijn mening opdringen ... Vind gewoon dat sommige achterlijk reageren ..

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wauw! was het maar zo dat ik wel zwanger kon worden als ik omgebouwd was hihi ;)
    Geintje hoor..

3. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Als chantal vindt dat sommige achterlijk reageren wat doe jij dan?
    Als ik iets vind hoef je niet gelijk te reageren dat ik in de stenentijd woon of iets dergelijks.

Maar ach sommige mensen trekken dingen wel iets te veel aan.
    Dat zie je wel in je andere berichten!

4. chantal1984

hahahahaha ...

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk wel dat de omgeving van het kindje het er moeilijk mee gaat hebben.. niet eens zozeer het kind zelf.. dat vind ik zo sneu.. Dat kindje wordt er straks op beoordeeld..

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Laten we elkaar niet zo aanvallen.. pfff...
    Lezen is ook vaak al een hele kunst, het is niet Chantal's bedoeling om aan te vallen! Dat weet ik zeker,ze heeft een uitgesproken mening, en wil gewoon weten waarom iemand zo denkt.
    En als jullie vinden dat ze te fel is of iets dergelijks reageer en dan ook gewoon niet op. (das wel zo makkelijk en voorkomt een boel irritaties!)

7. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland

Helemaal mee eens, dat denk ik ook. Ik ben zelf ook altijd benieuwd hoe iemand ergens bij komt, heb zelf ook vaak wel een duidelijke mening en moet dan uitkijken dat de reactie niet als een aanval op de persoon overkomt. Zeker als je dingen opschrijft op een forum en niet rechtstreeks zegt, kunnen dingen ook wel anders overkomen en kun je niet gelijk bijstellen als blijkt dat het verkeerd aankomt. Ik probeer woorde als belachelijk, vies en onsmakelijk (behalve als het gaat over neuspeuteren in het openbaar ofzo;)) dan altijd even snel uit de reactie te verwijderen voor ik hem plaats:D. Ik vind het wel heel interessant om te zien hoe de één een volstrekt tegenovergestelde mening heeft als de ander.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoezo zwangere man ??
    Tis net als die ene persoon een vrouw :S

"hij" heeft toch een vagina en een baarmoeder, tis niet met een pikkie geboren. Dus in mijn ogen gewoon een vrouw die zwanger is, met een mannelijk uiterlijk. Zolang het nog een vagina en baarmoeder heeft en op papier vrouw is. Is het gewoon een vrouw PUNT. Snap het hele artikel niet dat dit de 2e man is die zwanger is. Gewoon een bullshit artikel dus.

En ja het ziet er wel raar uit een persoon met baardgroei en een mannelijk uiterlijk die een baby in de buik heeft. Maar het is een vrouw, dus niets onnatuurlijks aan.

Ik gun ze alle geluk van de wereld. Dat zij/hij een goede bevalling mag hebben. En dat de media hun niet zo gaan stalken zoals bij die andere "man", al ben ik wel benieuwd wanneer die andere "man" nu uitgerekend is van de tweede.

9. Writer

Writer Niet meer actief

ikdus mee eens

schrok me rot toen ik hoorde van zwangre man , wereld nieuws , bleek gewoon een vrouw te zijn met baarmoeder en vagina ;),dat je jezelf laat ombouwen betekent het niet voor mij dat iemand van geslacht veranderd ,zolang je een baarmoeder,eicel hebt ben je gewoon een vrouw
    was het echt een man die ook man geboren was ,dan zou voor mij een wereld nieuws zijn

ik vind het trouwen ook geen gezicht ,zou denk ik zeker veel moeite hebben als hun kind was/ mij mening:)

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik vind het fijn voor die mannen!
    heeft hij er uiteindelijk toch nog profijt van dat hij eerst in het verkeerde lichaam is geboren. lijkt me dat dat een moeilijke tijd voor hem is geweest.

11. chantal1984

@Towser en @ Tweemeisje : Dank u .. Toch nog mensen die me begrijpen en weten dat ik het allemaal niet aanvallend bedoel ;)

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het ook een beetje raar. Jaren en jaren heb je het gevoel dat je in het verkeerde lichaam zit, ja laat je borsten weghalen en wil een totale geslachtsverandering. Geen geld ervoor dus heb je je baarmoeder en je vagina enzo nog, raak je zwanger??

Als je je hele leven jezelf een man hebt gevoeld en je borsten weg hebt laten halen enz enz dan vind ik het echt raar om dan toch zwanger te raken. Ik misgun niemand een kindje en heb absoluut niks tegen homo's en lesbiennes. Maar dit vind ik gewoon raar, ik snap het niet. Als je geen vrouw wilt zijn dan wil je ook niet zwanger zijn, dat is namelijk het ultieme vrouw zijn.

Ik hoop dat het kindje erg gelukkig wordt, ik geloof ook wel dat deze 'vaders' goed voor het kindje zullen zorgen, daar niet van. Maar vind het toch wel erg raar.

Zal wel aan mij liggen.

13. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb het er met mijn man over gehad...en die zou dolgraag zwanger willen zijn ipv ik....het lijkt hem zo leuk om die kleine te voelen trappelen in zijn buik en dat hele proces zo intiem mee te maken...natuurlijk kan het neit want het is een vent.....
    Maar snap de moeilijkheid gewoon niet tussen man en vrouw, we zijn toch allemaal mensen.....

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben het eens met Ikdus en Ons Kleintje. Ik denk dat ze best in staat zullen zijn om hun kind een liefdevol thuis te geven (voor zover je dat kunt beoordelen als je de mensen niet kent, maar laten we het voordeel van de twijfel geven) en daar gaat het toch om? En het is toch in deze samenleving niet abnormaal meer om twee mama's of papa's te hebben, of twee mama's én twee papa's. Dus die kinderen zullen echt niet bij voorbaat al getraumatiseerd raken.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben het eens met Devy.. Belangrijkst is dat het kindje gelukkig word.. Geloof dat ik hier ook heb gelezen hoe moet het kindje later uitleggen dat het geen papa en mama heeft maar twee papa's... Zoveel stellen (lesbiennes of homo's) hebben samen een kindje, maar dan geadopteerd bijvoorbeeld.. Dat is onderhand wel 'normaal'.. Waarom zou hij/zij haar vrouwelijke kant niet gebruiken voor hun kinderwens.. Ik ga er even vanuit dat ze bijvoorbeeld zouden adopteren als ze wel een geslachtsverandering had laten doen.. Lekker laten gaan zou ik zeggen..

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    #176 loetje, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
    Het was geen aanval van mij, maar een constatering...Noem iemands mening gewoon niet achterlijk als die anders is als die van jou. En veroordeel iemand niet, als die in een ander straatje denkt dan jou. Dat wekt pas irritaties op. Je hoeft gerust niet naar ieders mond te praten, want ook Chantal haar mening telt. Maar het gaat om haar woordkeuze naar iemand toe die haar mening niet deelt, die komt niet zo gezellig over zegmaar;) Daarbij, ik heb niets tegen haar persoonlijk hoor, maar al lezende groeide gewoon mijn verbazing over het feit hoe zij iemand anders haar mening op elke manier baggataliseerd en kon het niet laten daar een opmerking over te maken. Dat staat toch ook vrij;)

Komt mss nog bij dat ik ook een totaal andere mening heb over het onderwerp van dit topic dan haar, dus mss voelde ik me ook wel enigszins aangesproken:)

Deel Deze Pagina