Ben ik wel benieuwd naar. Zijn er mensen hier die familie zijn van een bekende nederlander? Of is je buurman/vrouw bekend? Mijn vriend is goed bevriend met bekende streetskaters. In dat wereldje dus erg bekende nederlanders
wij hebben ook een kenis die een bekende nederlander is. en eentje die met veel bekende nl op gaat. dus zie wel eens een hoop mensen
Ik zelf niet.....mijn man wel. Die zit in de sport en kent ontmoet dus veel bekende sporters. Als ik soms met hem mee moet dan kom ik dus ook weleens bekende tegen en maak daar een praatje mee. He, zijn ook maar gewone mensen dien net als wij naar t toilet moeten 8)
Mijn overbuurvrouw presenteer editie nl volgens mij. Geen flauw idee hoe ze heet. Woon in een stad en ken mn buren niet Weet het niet precies, zal mn vriend eens vragen, die woont hier wat langer en die vertelde me dat
Mijn vriend trekt regelmatig op met Raymond v. Barneveld, Co stompé etc etc (veel darters iig) Mijn vriend beoefent de sport ook op een hoog niveau, dus het is niet raar voor mij om zo nu en dan met de dartvrouwen rond te hangen
Ik heb jaren terug op streetdance gezeten bij de ouders van Denise van de Vengaboys. Jody Bernal (zijn nicht is een vriendin van mij en zoiezo contact met zn mams). En met de moeder van Anouk van KUS (mijn dochter is een groot fan, toeval was toen de oma bij mij op de afdeling lag). Maar persoonlijk kennen is een groot woord, ik bdl er is wel sporadisch contact hoor maar geen allerbeste maatjes ofzo
Hahaha idd Elmo...zoiezo zou ik echt niks vertellen van welke dingen ik allemaal weet Maar dat zou ik ook niet over vrienden doen.
in mijn schoonfamilie zit een bner maar die hebben we nog nooit gesproken als ik hem voorbij zie komen op tv zeg ik wel altijd tegen mijn vriend heej kijk familie maar vind het eigenlijk niet echt een leuke vent zo op tv
Ik ken Raymond van Barneveld toen ik klein was, ik woonde in Den Haag en hij was nog gewoon postbode en amateur darter. Ik heb een vreselijke hekel aan hem.
ben zelf werkzaam geweest bij een ere-divisie club, dus ken nogal wat voetballers en hun vrouwen. en nee, ik ga niet zeggen welke, wil graag anoniem blijven en ga ook zeker niet uit de school klappen welke BN-ers dat dan zijn maar het is wel grappig als je door de stad loopt en je word door een voetballer begroet met: héé nienke en je maakt een kletspraatje terwijl je ziet dat voorbijgangers echt zo kijken van héé is dat niet.........? en vervolgens jou aanstaren met een blik van...... ken ik haar dan ook niet ergens van? (niet dus.... ben zelf nooit met m'n koppie op tv geweest) op de één of andere manier denken mensen vaak dat BN-ers ook alleen maar met BN-ers omgaan of praten
Dat is ook en kwal! Mijn vriend vindt dat ook....raymond dartte vroeger met mijn schoonvader, hij is nu gewoon heel raar geworden sinds hij bakken met geld heeft!
Ja sorry..... Hij dacht leuk te zijn om me uit te schelden met mijn haarkleur, terwijl hij mijn naam wist, dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Hij vond zichzelf toen ook al heel wat