Zwangere man?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fem, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, hoeveel mannen laten een sterilisatie niet ongedaan maken? Situaties veranderen...

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wat maken jullie je druk...het is zijn keus die hij gemaakt heeft met z'n vrouw. Het is toch mooi dat 1 vanhun toch hun kind kan dragen ipv een draagmoeder (with all respect). Claudia de Breij draagt toch ook het kind omdat haar vrouw wat ouder is en ze geen risico willen lopen....zulke beslissingen neem je samen en als het mogelijk is waarom niet? Het is niet zo dat ze er iemand mee schaden...tja een aantal van jullie vinden het ziek...ik vind het ziek om het niet te gunnen...zelfs niet op deze manier.

3. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Het heeft ook te maken met het feit dat ze het op deze manier doen! Waarom al die publiciteit? Als je het voor jezelf doet, hou het dan ook voor jezelf! Nu wordt dit kind een heel lange tijd constant in de gaten gehouden door de hele wereld! Lekke rom zo op te groeien! En de vergelijking met claudia de breij klopt natuurlijk niet! Dat is een vrouw alleen lesbisch!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het kan toch ook dat ze die publiciteit eigenlijk helemaal niet wouden maar dat het door andere mensen komen en dat ze er gewoon heel positief mee omgaan? tja je kan allerlei conclusies trekken zo maar wijweten er toch het fijne niet van.

5. is snoepen van 2 kanten verkeerd dan? volgens wie?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ieuwwwwww

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    http://www.youtube.com/watch?v=abu67tOt ... re=related

Op youtube kun je alles zien.
    Ok het was een vrouw dus, 'ze' kan het kind ook uiteindelijk baren. Dit is nou letterliijk van beide kanten profiteren. Toch vind ik het vreemd dat ze haar 'mannelijkheid' opzij zet en zwanger wordt omdat haar partner onvruchtbaar is. Adoptie of zelfs een draagmoeder had ook een optie kunnen zijn. Uiteindelijk is en blijft ze een vrouw ookal voelt ze zich een man.

Grt Vanilia

8. tja... als je als vrouw een man wilt zijn.. maar je laat de 'onderboel' voor wat het is.. dan vraag ik me een beetje de essentie van dat ombouwen om.
    ik heb het net ook op tv gezien.
    :confused:

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maar...wat zou jij doen als je partner onvruchtbaar blijkt?

Wij hebben ook zwaar aan de IVF gezeten..de wens kan groot zijn!

(oke, omgebouwd en wel is het natuurlijk wel anders maar op onvruchtbaarheid hadden ze wellicht niet gerekend?)

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

wat mijn heel erg tegen valt in jullie reacties is voor al dat julie het die mensen niet gunnen. en dat terwijl er hier op het forum waarschijlijk genoeg meiden zijn waar bij het ook niet lukt en die daar heel veel verdriet van hebben. en ik denk dat hun partner dat ook heeft. en als je dan een partner heb die nog niet helemaal omgebouwt is en daar door de mogelijkheid heeft om het kindje te dragen dan vind ik het super knap dat je dat doet want daar moet toch een hoop gezeur en gezijk aan voor af gaan en nu nog.
    het is een hele rare situeatie dat ben ik zeker met jullie eens maar ik gun het ze van harte.

gr sabrina

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeft denk ik niet met gunnen te maken hoor.
    Die situatie is ook echt abnormaal.

Een gezonde vrouw van 45 mag vaak geen IVF meer ondergaan...en zo iemand.....
    NOu ja, dat is een andere discussie maar ik denk dat die mensen wel rekenen op een hoop commentaar hoor.
    Niet dat dat een vrijbrief is....

Arme kind straks...ga dat maar eens uitleggen *zie je hem/haar al staan, al wijzend naar mapa*

12. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik gun het ze wel, daar gaat het ook niet om. Ik begrijp alleen niet zo goed dat je je 'gevangen' voelt als man in een vrouwen ichaam en hier alles aan doet om 100% man te worden door een operatie te ondergaan. Maar als blijkt dat je vouw geen kinderen kan krijgen wil jij wel zwanger worden als 'man'. Dit vind ik een rare denkwijze. Maar goed, de baby wens zal dan toch zwaarder wegen.
    Ik bedoel uiteindelijk beschouwt hij zich wel als man. Dus het is tegenstrijdig in mijn standpunt. Dat is meer wat ik bedoel.

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    wat ik me afvraag zijn al die hormonenbehandelingen wat hij ondergaan heeft om een man te worden, niet schadelijk voor de baby?

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja blijkbaar zijn die hormonen na een tijdje uit je lichaam, anders zou het zwanger worden waarschijnlijk ook niet gelukt zijn. Volgens mij zijn die hormonen ook wel iets dat je terug kan vinden met bloed onderzoek, dus dat zal vast wel onderzocht zijn.
    Dus het lijkt met dat het niet schadelijk is voor de baby, omdat anders het kindje er al niet had kunnen zitten. Maar het blijft natuurlijk altijd afwachten.

Ik heb zelf ook wel het gevoel dat er een soort 'misgunnen' is. Wat ik niet helemaal snap. Ik ben er ook van overtuigd dat voor hen de wens, zo zwaar weegt, dat dat de doorslag geeft, voor zo'n drastisch besluit.

En tja; wat is abnormaal en wat is normaal? Alles wat nog nooit voorgekomen is? 2 mannen die een gezin kunnen stichten? 2 vrouwen? Een man met 2 of meer gezinnen die prima naast elkaar leven? Een man met meerdere vrouwen? Een man en een vrouw die een kind krijgen dat toevallig in de vader gegroeid is in plaats van in de moeder? De norm verschuift altijd...
    Tja... maar oke, ik zou me als ik me in hun verplaats gewoon zo gelukkig voelen dat het dan op deze manier kan, na veel verdriet en (gezondheids)problemen... !
    Iedereen had in zo'n situatie kunnen zitten en dan kun je denk ik niet anders dan hartstikke blij zijn, dat je toch je eigen kindje kan krijgen!

15. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik misgun hun het geluk niet van een kind! Maar er zijn meerdere manieren om een kind te krijgen! Er zijn er genoeg die een papa en mama nodig hebben er geen een hebben! Ik snap ook niet dat je man bent geworden maar wel zwanger wil zijn! Dat hoort bij vrouw zijn! Het is denk ik meer een gewetens issue dat ik er mee heb! Maar als zetten ze er 20 op de wereld dat is hun beslissing!

16. joyce

joyce Bekend lid

ja maar hallo tok tok het is geen man
    en wat maakt het uit hoe '' hij zij '' eruit ziet
    uiteindelijk profiteert niemand ervan behalve hun zelf en degene die er meezitten en hun er mee lastig vallen hebben uiteindelijk zichzelf dus

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    'Het hoort niet' dat zei mijn moeder ook altijd als ze haar mening niet kon onderbouwen.
    Ik vind dat altijd heel vreemd klinken.

18. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ff ter verduidelijking het is officieel een man! Hij staat geregistreerd als man! En het heeft niets te maken met het hoort niet! Het kan in principe niet! Als man kan je geen kinderen krijgen, dus is mr beatie een vrouw! Status ook maar weer veranderen!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Al ben je het er niet mee eens...je verandert er niks aan ;)

20. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    dat klopt! Maar een beetje discussie is altijd gezond!

Deel Deze Pagina