En zijn er hier ook mensen die de nieuwe afleveringen van groeten uit de rimboe weer volgen? Ik heb gisteren weer gekeken en ben benieuwd hoe alles gaat verlopen...
Ja gisteren gekeken. Ik vind het echt een leuk programma. Ze hebben er wel weer de "typische" gezinnen voor uitgezocht he? Ik vond de familie Kazan nog het positiefst over alles. Over die samengestelde familie: Pffff... dat wordt nog wat zeg met die 4 puberende meiden. Zeker die ene meid: 100 meter gewandeld en al klagen.
ik heb hem gister gekeken en moet zeggen dat ik er nu al de kriebels van heb. die schrijf weer in de lip brrr en al die andere dingen, ik hoop dat ze er heel huids vandaan komen en dat gezin met die 4 meiden die hoduen het nog geen dag vol. ze doen normaal de deur niet eens open zonder make-up of de haren te hebben gedaan dus dat wordt nog wat
hier ook! heb weer gelachen! Die meiden, en dan vooral die van 15! pffff...je weet toch waar je aan begint denk ik dan! Leuk programma! kus miek
ik heb het tuurlijk ook gezien want mijn oudste dochter is vriendin met priscilla van het gemixte gezin hhahahahaha priscilla heeeft het er nu nog over dat het echt niet ;leuk was, maar ja als papa en stiefmama willen wat voor keus heb je dan...
Ik was niet van plan te kijken....maar een familie als Familie De Leeuw maken het toch wel erg verleidelijk hoor! Ik heb me sufgelachen! Astmatisch (niemand die daar niet rookt dacht ik ) al die tassen mee, die vreselijke make-up etc etc etc. Erg smakelijk! Die Kazanzoon die niks meenam kon ik ook wel erg waarderen! De Smet (familie).....dat arme joch krijgt nog heel wat te stellen ben ik bang...
Haha, ik lag helemaal in een deuk toen ze de familie Smet voorstelde en dan vooral die vader.... Toen hij in beeld kwam als scheidsrechter! Hij leek net zo'n rennende Paulus de boskabouter met die baard! Ik kwam niet meer bij! hahahaha En die moeder, ik zei: Dat is net zo'n Hilda! Heet ze ook nog Hilde! *giert het uit*
Ik vond ook geweldig! Vooral die meid die continu liep te puffen dat ze niet meer verder kon, volgens mij had ze wel 4 stappen gedaan. Misschien waren stevige wandelschoenen ook iets beter geweest dan crocs haha.
@ Mabelle je kan de uitzending nakijken op sbs6.nl aleen de 2de staat er nog niet op jammer genoeg...
Wij vonden het weer geweldige gezinnen haha. Vooral die puberende meiden, wat een hel! Haha. Daar zat ze in the middle of nergens met haar spiegeltje en make-up. Tsja, je weet nooit wat je tegen komt als je in de rimboe water gaat halen he? Ik vind (tot mijn verbazing) de Kazanfamilie erg leuk. Lekker positief, doen leuk mee echt hartstikke leuk. Ook de zoon die gewoon niets mee nam, super!
Wij kijken het ook elke week. Echt een geweldig programma! De familie Kazan vind ik toch het leukste. Tja de familie met de puberende meiden, haha, dat weet je toch van te voren ook dat die dat niet leuk vinden!