Goodmorning! Ik heb volgens mij een nette buik voor 6 mndn heel erg rond en draag erg naar voren hihi in mn album kun je een foto zien van 26 wkn (vorige week). Ik ben 2 weken geleden gaan zwangerschapzwemmen ook vanwege de warmte om een beetje af te koelen. Was heerlijk maar was gelijk de laatste x want zomerstop tot 2 september. Jammer!! Verder doe ik nog niks en ben ook. Iet echt op zoek merk ik, wil het wel telkens maar komt niks van hihi. Maar ja opzich nog steeds bewegeing genoeg door het werk en thuis in het huishouden dus... Nee hoor ik ben ook heel moe vooral in het weekend merk ik dat ik de zaterdag en zo dag en zo dag tegenwoordig echt niet meer vooruit te branden ben. Vandaag nog dagke vrij dus echt even wat aan het huishouden doen. Fijne week! Liefs xx
Hallo dames, hier nog een as mama uit regio Utrecht. Ik woon vlak onder Utrecht. Ben nu ruim 34 wkn zwanger van een meisje en inmiddels lekker met verlof.
He Jane leuk dat je mee komt kletsen! Gefeliciteerd nog! Hou jij het een beetje vol met die hitte? Jij mag je immers onder hoogzwanger rekenen. Gelukkig is het nu weer even iets koeler. Lekker genieten van je verlof heerlijk lijkt mij dat, kan ook niet wachten hihi.
Nu gaat het wel maar met de hitte van afgelopen dagen pfoei niet fijn. Gelukkig airco in slaapkamer dus dat is wel fijn. Maar of je nu 34 weken bent of 27 weken, die warmte is voor alle zwangere zwaar denk ik. Ik heb nu dan officieel verlof maar loop vanaf week 16 al in ziektewet. Ik werk bij de ns als hoofdconductrice en dat werd te zwaar dus toen kantoorwerk gedaan. Vanaf 29 wkn volledig thuis ivm te veel harde buiken en moet het rustig aan doen. Maar verder gaat het goed, meisje is aan de kleine kant maar verder goed.
Als ik het zo hoor is je zwangerschap niet geheel vlekkeloos verlopen. Nou gelukkig dan maar dat het verder goed gaat met de kleine meid. Ik heb gelukkig geen echte klachten klachten gehad, wel wat van de bekende kwaaltjes maar allemaal in lichte mate dus te doen. Moet je nog veel in huis doen of is alles nu klaar? Dan kan je echt lekker genieten! Ik bewaar het wasgoed voor mijn verlof denk ik, lijkt me heerlijk om al die kleine kleertjes dan te wassen en strijken en alvast te dagdromen over die kleine. Zal ook wel vreemd zijn daarna denk ik om die buik weer kwijt te zijn. Begin er net een beetje aan te wennen hihi!
Behalve mijn bed en mijn ziekenhuistasje is alles klaar, foto's van kamertje staan in mijn album Nee de zwangerschap is idd niet geheel vlekkeloos maar heb het er absoluut voor over, ik ben zwanger via IVF en dit was onze enigste cryo dus echt wonderlijk. Ja mijn buik zal ik missen, nou ja de bewegingen dan. En jij bent ook al klaar met kamertje?
Jeetje Jane das zeker een wonder!! Wat fijn voor jullie. Nee hoor hier ga ik volgende week beginnen met het kamertje. Eerst ga ik een interne verhuizing houden de baby komt op mijn kamer en ik ga naar het kamertje waar nu nog een paar dagen mn broertje in zit. Maandag worden de meubeltjes geleverd maar die moeten nog even wachten tot alles lekker opgefrist is. Het klinkt zo een beetje ingewikkeld maar mn vriend en ik wonen niet samen en hebben een beetje moeilijke relatie. Zijn wel 3 jaar samen en eigenlijk ongepland zwanger geraakt. Maar allebei geen seconde getwijfeld dat we het willen houden. We zijn niet echt de jongste meer zeg maar. Hij is 34 en ik 31. We woonden nog niet samen omdat we ver uit elkaar wonen en ik tot afgelopen juli nog studeerde. Inmiddels ben ik afgestudeerd in juni. Zoals het er nu uitziet komt hij over een maandje hier wonen en gaan we in het nwe jaar kijken voor een woning samen. En mn broertje (26) woonde nog bij mij in huis maar moest nu natuurlijk snel wat anders zoeken. Zo hihi dat verklaart een beetje de rare situatie hier.
Hahaha mooie kamer Jane!! Wij hebben precies dezelfde ledikantje! Ik heb de hele set genomen in meegroei variant. En volgens mij zag ik ook een mutsy evo staan als ik mij niet vergis?? Die heb ik ook besteld en komt eind september maar dan zwart frame en bright bleu. Als mn klaar is verwacht eind aug. Dan plaats ik ook de foto's geef dan wel een seintje!! Hihi leuk!
Klinkt idd wat lastig, maar dat komt vast goed Klopt we hebben ook de evo alles gekocht bij de babydump, fijne zaak vind ik. Ik ben trouwens 32 dus we vallen in dezelfde leeftijdsgroep. Ga je in het zhuis bevallen of lekker thuis?
Babydump is idd een fijne zaak ja. Heb je de doos van de babydump ook gehaald? Die is leuk ook met handige spullen en geen reclame! Heb em zelfs 2 x gehaald. Ik wil graag in het ZH bevallen teveel Gedoe om alles thuis te regelen en wil al die troep nie hihi. En jij thuis of zh je had wel de tas voor het zh klaarstaan maar is die voor nood of ook echt voor de bevalling?
Ja de doos heb ik ook gehaald, vond het de leukste moet ik zeggen. Ik heb medische indicatie dus moet in het zhuis bevallen. Loop sinds vorige week ook onder controle bij de gyn. Komt nu allemaal wel dichtbij moet ik zeggen, nog 2,5 week en dan "mag" ze komen.
Goeie morgen dames. Jane, leuk dat je er bij gekomen bent en wat een Super mooi kamertje heb je gemaakt! Heb ook echt wel zin om er aan te beginnen. Morgen ga ik met m'n vriend nog een keer op pad om een kamertje uit te zoeken. Bibi,dat zwangerschaps zwemmen lijkt me wel wat. In welk zwembad heb je dat gedaan?
Ohja Bibi, ik heb je buikfoto's gezien. Prachtig! Ik ben nu 22 weken en mensen die ik lang niet gezien heb en die t niet weten die kijken wel,maar vragen niks....haha
Bedankt Simmy! Haha Simmy ja heel herkenbaar die fase! Zelfs tot 24-25 wkn durfden ze het bij mij niet te vragen! Zwemmen heb ik in Overvecht gedaan bij de kwakel maar die heeft nu dus tot 2 sept zomerstop. Het is wel heel relaxed hoor en stelt niet veel eigenlijk maar me die buik in het water alleen al is lekker. Beetje rond dobberen. Jane die van babydump vond ik ook de leukste zo erg zelfs dat ik er nog 1 heb gehaald hihi! Ohw ja volgens mij had je dat al gezegd van die medische indicatie hihi ik ben echt zeef! Van de week stond ik in de supermarkt en wilde mn boodschappen afrekenen met de pin. Moest ik toch echt ff nadenken over mn pincode!! Net controle gehad bij de VK en alles keurig! Moet nog wel naar het WKZ om bloed te prikken omdat ik daar ga bevallen waarschijnlijk. Maar ik twijfel nog heb gehoord dat ze in het WKZ niet zo leuk zijn en helemaal niet voor de vaders. Hebben jullie er iets over gehoord?? Ohw wel leuk trouwens mn VK doet eigenlijk geen groei echo's maar wel op versoek van de client zeg maar dus bij deze!! Hihi nog. 1 x spieken naar de kleine heerlijk! Ik ga strax maar weer aan t werk nog een avond dienst. En dan nog twee dagen werken en 2 wkn vrij heerlijk ben er wel beetje aan toe! Fijne dag!
Ik beval in het Antonius, Nieuwegein. Super geregeld daar, ook voor de papa's die mogen ook gewoon blijven slapen als je moet blijven. Ook kennen ze geen vaste bezoek tijden, papa en andere mogen altijd komen. Eten word ook geregeld (alleen warm niet). Na de bevalling krijg je ook je eigen kamer dus niet met andere vrouwen. Weet niet hoever het rijden is maar zeker een aanrader. Verlossuite: Alnatal - Onze verlossuite Kraamsuite: Alnatal - Onze kraamsuite
Ik werk op de OK bij de anesthesie, dus als je een ruggen prik of in t ergste geval een keizersnede nodig hebt dan is er een kansje dat je mij tegen komt...En toen ik nog verpleegkundige was heb ik op de kraamafdeling gewerkt. Maar dat is al lang geleden. Wat voor werk doen jullie? Wat ik ook gek, en misschien ook niet zo leuk vind is dat sommige mensen die horen dat wij een jongetje krijgen zeggen: Oh een jongetje...nou dat is niet zo leuk. Ik zou no way een jongetje willen daar kan je niks mee en is ook niet schattig. Ik voel me op zo'n moment steeds Super stom en lullig en dan weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik ben juist heel blij met mijn jongens-baby. Bibi heb jij dat ook wel eens gehad? En Jane, jij krijgt natuurlijk een meisje Leuk!
Wij werken beide bij de NS. Jongetje zou ook absoluut welkom zijn geweest, lijkt me ook hartstikke leuk. Ik kan mij goed voorstellen dat dat soort opmerkingen niet leuk zijn, ik vind het al absurd dat iemand zo'n opmerking maakt. Mensen kunnen gewoon idiote opmerkingen maken helaas. Word er ook af en toe gek van, vooral die "goed bedoelde" opmerkingen. Of van die lolbroeken "ik weet wat jij gedaan hebt".. Tsja dan gooi ik ze mijn IVF traject maar even voor de voeten en vrag of ze het dan nog steeds weten... Ja hier een klein meisje, lekker roze shoppen, ook geweldig zo'n klein prinsesje, maar nogmaals een jochie was ook welkom.
He meiden ik werk in nieuwegein vlakbij t ZH. Ik doe woonbegeleiding voor beschermd wonen in de psychiatrie. Simmy wat een rare opmerking van die mensen! Ik heb dat nog niet gehad nee. En ik ben ook heel blij met mn jochie, had daar zfs stiekem de voorkeur voor dus.... Ik ga nu maar snel naar werk iets te laat vertrokken hihi!