Zwangere Meiden In Utrecht

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Simmy, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En bibi, was je nog op tijd?

Zo word dus weer heet de komende dagen, pff wordt nog wat vrees ik.
    Binnen blijven en airco aan..

2. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    ja wordt heel warm. Dan is slapen wel moeilijk...morgen BBQ. Ik eet alleen brood en salades, ben bang dat ik ziek word van rauw vlees. Of ben ik nou overbezorgd? Haha
    wat gaan jullie doen vandaag?

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee hoor, maar zolang het goed gaar is kan je het rustig eten.
    Wij hebben laatst bbq gehad bij zwager ook lekker vlees gehad geen probleem.

Gelukkig hebben we airco op de slaapkamer dus die wordt nie zo warm, enige is dat ukje mij wakker houd samen met het maagzuur.
    En uiteraard de toiletbezoeken..

Vandaag rustig aan doen, moeten vanmiddag even naar het zhuis en vanavond doen we de wekelijkse boodschappen en voor de rest helemaal niks doen.

En wat staat er bij jou op de planning?

4. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    wat heerlijk zeg, airco! Straks met een vriendinnetje even naar de stad en vanavond eindelijk de babykamer kopen. Veel zin in. Ben je ook onder controle in t AZN of ga je daar alleen bevallen? Ik vind t Super leuk dat de baby zo veel beweegt. Het wordt elke week duidelijker. Daardoor maak ik me ook eigenlijk nooit meer zorgen. Wat wel vervelend is is rode hond en mazelen. We hebben af gesproken dat als we ook echt besmette patiënten gaan krijgen dat de zwangeren andere werkgaan doen ookal zijn we ingeënt.

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb de controle's bij alnatal, volgende week voor de eerste keer bij de gyn en daarvoor gewoon bij de vk van alnatal.

Hier begint het bewegen van de kleine af en toe echt pijnlijk te worden maar ja nog ff en dan mag ze komen, zal het wel missen.

Tsja en die rode hond en mazelen, ik hou wijselijk mijn mond hoe ik over niet enten denk maar goed.
    Lijkt mij voor jou idd lastig omdat je al sneller in aanraking komt hiermee.

6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ha dames, hier een vertraagde reactie. Vandaag al vroeg weer moeten beginnen met werken was gister nog op tijd gelukkig. Ben kapot vandaag Twee late diensten en dan weer vroeg, warme dag veel lopen en slechter slapen door alle toilet bezoeken pfffff. Uiteraard heeft het feit dat dit de laatste week voor mijn vakantie is er ook dubbel en dwars mee te maken. Morgen lekker laatste dagje, nu heb ik alleen een deel van mijn maandagavond opgeofferd omdat 2 cliënten gaan verhuizen naar een zelfstandiger woonvorm en last minute is er toch een soort afscheid gepland dus ga er toch even heen. Krijg die uren wel weer terug ergens. Bij mij trouwens alleen op zolder op ons kantoor airco maar al die trappen zie ik nie zitten. Thuis niet en de hele dag zon op mn slaap en woonkamer dus hier ook bloedje heet.

Goeie tip van het ZH voor mij is het volgens allemaal even ver vanuit Overvecht 15-30 min. rijden. Voor het Diak moet ik namelijk door de stad Voor het WKZ is het via snelweg ook 15-20 min. rijden en AZN is 25-30 min ongeveer. Dus wat mij betreft het overwegen waard.

Vandaag berichtje gekregen hoe laat ze de babykamer komen leveren jippie!! Moet dus nog een hoop een gaan doen de komende weken maar zo leuk heb er echt zin in om die kamer af te hebben!

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen dames.

Bibi, misschien is het een idee om bij de Zhuizen te gaan kijken met een rondleiding?
    Dan kan je misschien een betere keuze maken.
    Straks word het wiegje geleverd en dan heb ik alles in huis :)

8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hi Jane is idd ook een idee maar tegenwoordig hebben de meeste wel een 360 foto van de kamers op de site en kan veel lezen. Ga liever af op de er ervaringen van mensen die er al bevallen zijn. Dus ik ga nog eens goed navragen in mn omgeving en goed op de sites kijken.

Pfffff wat is het warm zeg!! En de dag lijkt ook lang :( maar ik ben dan ook echt aan het aftellen.

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Antonius is voor mij het meest praktische.
    Wiegje is binnen en is in elkaar gezet en opgemaakt.
    Ik ben er klaar voor :) alhoewel ze toch nog even moet blijven zitten..

Het is echt heet vandaag, ga de deur ook echt niet uit, zo ff een verfrissende douche nemen om af te koelen denk ik.

10. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Lijkt me heerlijk Jane verfrissende douche doe ik zo ook ff.

Verder ff bijkomen en langzaam genieten van mn vakantie :) jeejj!!

11. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    hey meiden. Ik ben hier even niet geweest maar dit moet ik kwijt. Gister zijn mijn vliezen gebroken met24 weken. Ik log nu in t ziekenhuis, doodsbang dat ik ga bevallen...

12. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Jeetje Simmy,
    Dat is schrikken!! Ik kan me zeker voorstellen dat je doodsbang bent. Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat of als je gewoon even van je af wil schrijven!

Sterkte en dikke knuffel.

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Simmy heel veel sterkte!

14. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    We zijn ons kindje verloren. Vandaag word ik ingeleid en zal ik bevallen van ons zoontje.

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Jemig meis, woorden schieten te kort.
    Ontzettend veel sterkte!

16. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @Simmy. Wat vreselijk nieuws:(:(:(:(:(. Heel veel sterkte de komende tijd...

17. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ohw nee!! :(:( Heel veel sterkte Simmy...

Deel Deze Pagina