Ik keek net even naar de andere groep (16-31aug) en daar gaat het al in de 80 pagina's. ... Ook al drie miskramen, verdrietig!
Zo, daar zijn we weer Heb eens even goed de moeite genomen om alles terug te lezen en te reageren. Hoop dat ik niemand ben vergeten (verder staat er nog een bericht in afgesloten club) @anne, hoe is het met de verkoudheid? Had de ui nog geholpen? En het stappen? was het gezellig geweest. Toen ik het las, werd ik al moe haha. Heb je nog last gehad van bruinverlies? Kan me helemaal indenken dat je daarvan schrikt, ook al klinkt het verhaal van de vk logisch. Zou me er ook niet heel erg gerust door voelen. En hoe je het aan je schoonzusje moet vertellen....pfff...zitten jullie wel eens op skype? anders zou je misschien daarmee iets kunnen doen. Dan zie je ook haar reactie, wat me dan wel weer leuk lijkt. @love, balen dat tijdens de kerst ook bij jou de misselijkheid is toegeslagen. @veldmuisje, hoe was jou kerst bij je familie zonder manlief. Grote geheim nog voor je kunnen houden? Verder herken ik me heel goed in hoe jij je voelt. @vaya, ook vandaag nog een kerstdiner? Snap ik, dat we je daarna kunnen wegrollen whaha. Kun je mij na twee dagen al. @Maani, zó spannend dat nu de eerste echo's komen. Kan niet wachten tot jullie geweest zijn. Zelf mag ik woensdag, dus tel echt hartstikke hard mee af @ cilla, wat een super leuk idee om het zo aan de kindjes te vertellen. @ bobbie, wat leuk dat je ouders in tranen geroerd waren. Is natuurlijk ook wel heeeeeel leuk nieuws. Snap ook best dat je het nieuws bij je schoonouders nog even achterwege hebt gelaten. Heb je al een idee wanneer jullie het nu willen gaan vertellen? Gefeliciteerd ook met jullie jubileum en eet smakelijk Hier heb ik me door de kerstdagen heen gewurmd. Voel me helemaal niet zo heel erg lekker. Hoef (op een enkele keer na) nog niet over te geven, maar ben echt zó misselijk. Nauwelijks honger en vooral wel heel erg vermoeid. Helaas zijn de nachten hier echt zo'n enorm drama waardoor ik ook het gevoel niet heb ergens bij te kunnen komen. Ik word midden in de nacht wakker (misselijk) en kan daarna gewoon maar weer moeizaam slapen. Lig dan soms gewoon 1,5 uur ofzo wakker. Irritant!! En als ik dan weer verder slaap is het zo'n drie kwartier tot een uur en weer wakker. Iemand tips????? Nu een paar dagen vrij geweest maar moet toch dinsdag weer werken. Vraag me af hoe ik die dagen door ga komen....
Pff...die miskramen zijn inderdaad erg verdrietig. Dat gaan wij hier hopelijk niet mee maken. Daar gaan we gewoon voor! Verder ben ik wel blij dat de groep hier goed te overzien is. Dan kan ik het tenminste bijhouden haha.
Ha tweetje... Volgens mij ging het bij de familie gisteren wel goed. Ik voelde me dan wel niet heel lekker en erg moe, maar heb redelijk goed mee kunnen doen en helpen. Ikzelf heb onlangs gembercapsules bij De Tuinen gekocht voor de misselijkheid en heb het idee dat het wel wat helpt. Ook heb ik valeriaan van De Tuinen voor het slapen en dat geeft ook wel even rust. Ideetje? Vandaag nog met korting te bestellen via webshop
Hoi Tweetje, De verkoudheid gaat gelukkig iets beter, ik slaap in ieder geval beter, alleen hoest ik nu, wat wel wat pijn geeft in m'n onderbuik. Geen bruinverlies meer gespot, mooi houden zo! Het is lastig om m'n schoonzusje op Skype te krijgen, aangezien haar internet daar niet super goed is, en ze zeg maar bijna nooit online is omdat het daar zo 'gaaf' is. Veel apres skiën en werken hahaha, maakt snel vrienden dus ik heel druk altijd. @bobbie, hoop dat je een fijne avond hebt gehad met je vriend, proficiat met je 5 jarig jubileum! Ik ben echt een enorme chagrijnige bal vandaag, dat is echt het minst fijne aan zwanger zijn. Kan om een scheet al boos worden.
Zo 80 pagina's 😨 Dan ben ik toch wel blij met zo'n klein groepje hoor! Wel erg jammer van de miskramen, ik hoop heel erg dat dat ons allemaal bespaard blijft. Misselijkheid is vanavond iets afgenomen (dankzij wat glazen cola 😁 ) als ik er maar voor zorg dat m'n maag niet leeg is gaat het prima. Wij twijfelen of we schoonzus en zwager wat eerder moeten vertellen dat we zwanger zijn. Zij kunnen niet op de normale manier zwanger worden en zijn nu al sinds begin '13 bezig voor een tweede dmv ICSI. Ze hebben helaas nog maar 1 poging over. In die 3 jaar dat ze bezig zijn, zijn wij nu voor de 2de keer zwanger en dat vind ik best moeilijk.
Dat is inderdaad supermoeilijk Love. De broer van mijn man kan wsl geen kinderen krijgen en bij de eerste zijn we apart bij hen langs geweest ipv het in de grote groep te vertellen. Nadeel was wel dat ze daardoor al dachten dat we dat gingen vertellen
@love, fijn dat je de misselijkheid iets onder controle hebt. Ik weet niet hoe de band is met je zwager en schoonzus, maar ik zou denk ik wel een "mooi" moment zoeken om hun alleen te vertellen over de zwangerschap, zonder andere erbij. Zij zullen vast en zeker voor jullie heel blij zijn, als je ook gewoon eerlijk bent dat het jullie moeite kost om te vertellen. Denk dat als je daar open over bent, je hun ook de kans geeft om open te reageren. Een moment met een lach en een traan wellicht, maar vertellen moet je het uiteindelijk toch. @anne, inderdaad houden zo 👍🏽 Weet niet of je schoonzus ooit belt en dat je bijv op dat moment voorstelt om proberen keer te Skypen? En anders is dat kaartje ook wel echt heel leuk hoor. Alleen zo jammer dat je haar reactie niet kunt zien😉. Enne chagrijnig.....dat herkent me man vooral ook. Haha ik vind dat het best mee valt, maar hij denkt daar anders over
Ze gaan erg blij voor ons zijn, dat weet ik wel zeker. Maar ik blijf het wel moeilijk vinden om het te vertellen. Als we het met 12 weken zouden vertellen dan zitten zijn midden in de laatste terugplaatsing dus die timing vind ik nou niet echt geweldig. Moeilijk, moeilijk, moeilijk 😔
Haha over die inmiddels bijna 90 pagina's hihi Het is wel gezellig hoor en goed te doen! Weet je wat t is, niet iedereen kletst even veel mee natuurlijk.de ene wat meer dan de ander. je reageert ook niet helemaal op alles. Dat hoeft ook niet. Daar zou ik ook de tijd niet voor hebben.🙈 Anne houdt ons daar in de grote groep ook nog regelmatig gezelschap 👍
@tweetje87 Wat betreft je misselijkheid ... Ikzelf heb onlangs gembercapsules bij De Tuinen gekocht voor de misselijkheid en heb het idee dat het wel wat helpt. Ook heb ik valeriaan van De Tuinen voor het slapen en dat geeft ook wel even rust. Ideetje?
Haha klopt Maani, ik klets overal mee, en inderdaad, ik reageer ook niet overal op. Dat word me teveel. Succes met de eerste echo vandaag!!
goede morgen meiden, vandaag weer aan het werk, onwijs slecht geslapen vanacht. alleen maar dromen en woelen. Ik werd moeier wakker dan ik ging slapen haha. Ben op het moment heel druk met van alles waardoor heel actief meekletsen er niet in zit. Maar probeer hier wel geregeld te posten vandaag de eerste echo's! ben nerveus voor jullie! zo spannend!
Net geweest en alles was goed. Ze konden nu nog geen exacte tijdsbepaling geven en gaan nu dus van 6+1 uit. Over 2,5 week heb ik in het zkh intake (14 januari). Daarna mag ik kiezen of ik daar blijf of dat ik naar de verloskundige op het dorp ga. En dus voor alle duidelijkheid... het is één kindje en het hartje klopte al! Zo mooi!!!! 😍😍
Ik heb steeds pijn in mijn onderbuik, bijna continu aanwezig nu al 2-3 dagen. Zou dat al bandenpijn kunnen zijn? Ik ben zon mega groentje met zwanger zijn...... Maak me om iedere scheet al zorgen
Geweldig veldmuisje!!!! Wat goed!! Dit maakt t ineens zoveel echter he! Oww ik ben zo benieuwd! Ik mag pas om 18.00uur haha