Ik heb m ook veel buiten gebruikt, of ik nam m mee als we op visite gingen. Ik zou niet zonder m'n extra boxkleed kunnen 😁 Vervelend bobbie, dat is zeker niet prettig
Leuke kaartjes! Wij gaan voor een Oudhollands kaartje, met strikje en naam. 😉 Hier heb ik al tijden dagelijks een wat groter inlegkruisje in...😊
Oud-Hollandse kaartjes zijn toch ook super leuk! Wel grappig dat iedereen een andere smaak heeft wat betreft de kaartjes. Ik ben me wat aan het verdiepen in draagdoeken, lastig hoor om daar een goede keus in te maken.
Hier is een winkeltje wat vandaag op alles 2e artikel 1 euro had. Ook de nieuwe collectie van z8 en noppies. Ik heb even flink ingeslagen dus haha. Hoe gaat het met jullie navels? Volgens mij duurt het niet lang meer voor de mijne gaat 'ploppen' de zwangerschaps piercing zat ook niet meer lekker dus die heb ik eruit gevist nu.
Ik ga denk ik voor de katoenen draagdoek, die is minder warm. Hier helemaal niet lekker. Ik slaap bijna niet s nachts. Hierdoor raak ik enorm verzwakt en afgemat. Kan in het begin van de ochtend ff niks, zo slap ben ik dan. Word er ook misselijk van. Heb daarnaast heel veel last van krampen in de kuit, voet en hand. Vk gebeld en ze gaf als tips dat ik magnesium voor de kramp moest gaan slikken en ook moest proberen overdag meer te drinken. En daarnaast zorgen voor een inspannende activiteit als zwangerschapssport/zwemmen/wandelen/yoga etc in de avond, zodat ik daarna hopelijk beter (in)slaap. Ik hoop maar dat het helpt. Manlief wil eigenlijk dat ik naar de dokter ga maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Voor je het weet zit je in de medische molen en moet je naar de gyn in het ziekenhuis. Liever asjeblieft niet!!!!
Wat balen zeg veldmuis. Idd eerst proberen de adviezen van de vk op te volgen. Mocht dat ook echt op niets uithalen kan je altijd nog naar de dokter toch? Pas goed op jezelf xx
Love, kom je er al een beetje uit met de draagdoeken? Anne wat een geluk! Heb je leuke dingen gescoord? (Foto! Hihi) Mijn navel is nog niet geplopt maar denk ook niet dat t nog lang duurt, hij staat al helemaal strak. Veldmuisje wat balen hebben ze je bloed al eens onderzocht? Snap dat je niet naar de arts wilt maar misschien kunnen ze je wel heel goed helpen? Heb t met je te doen meis, dikke knuf K moet zeggen dat de halve dagen werken me ontzettend goed doen. Neem smiddags echt rust en de harde buiken zijn al veel minder. Vandaag de 3D echo gehad, ik ben verliefd, zit helemaal op een wolk. Wat een ervaring! De navelstreng zat voor zijn gezichtje maar hij draaie vrijwel meteen waardoor we heerlijk naar hem hebben kunnen kijken. Hij probeerde te duimen 😍 echt genoten! Zujn afmetingen waren wel beetje raar, klein bovenbeentje, dikke buik en nog groter hoofd. Zijn hoofd liep bijna een week voor terwijl zijn bovenbeentje achter liep paar dagen. T zegt niet zoveel toch?
Als dingen verklaarbaar zijn (bijv dat slapeloosheid en kramp erbij kunnen horen) voel ik niet zoveel voor een medische doorlichting. Hebk met de vorige meegemaakt met alle overbodige en overbezorgde gevolgen van dien. Dat houd ik graag buiten de deur. Heb net ff melatonine gehaald. Is wat discutabel tijdens zwangerschap maar altijd beter dan een echt slaapmedicijn
Snap ik, volg vooral je gevoel ☺️ Melatonine is weinig over bekend geloof ik tijdens de zwanger schap, welke heb je haald? Wij hebben t ook, van die mini pilletjes, je mag er normaal 10 maar met deze grote kun je er bijv. Ook 3 nemen, misschien is dat al genoeg! Ik gebruik t nu niet meer maar voor mijn zwangerschap wel.
Mooie foto vaya, die afmetingen zeggen niks hoor 😉 Elk kind groeit anders, ik geloof dat er een maximale afwijking van 2 weken mag zijn. Oew... 2de artikel 1 euro is Leuk shoppen Anne! Veldmuisje, ik zou ook de adviezen van de vk opvolgen. Huisarts kan altijd nog he 😉 Ik ben er nog niet helemaal uit qua draagdoek, maar ik ga denk ik voor de vipcarrier. Ik ben nl van plan niet langer dan 3 maanden te dragen. Ik doe het echt voor de ontwikkeling van de heupjes.
Hierbij een foto. 2 boxpakjes, 2 shirtjes en een broekje. Ohja, en nog 8 paar sokjes hahahaha.. Mama is zelf sokken verslaafd, dus baby ook automatisch 😂 Wat een prachtige echo Vaya! Mag je beretrots op zijn. ❤️
Ah Vaya wat een mooie echo foto Hier hebben ze niet gemeten met die echo, maar zou me er niet gelijk al te veel zorgen over maken als ik jou was. Het stelt vast niks voor. Anne leuke kleertjes gekocht Leuk ook dat laddertje. Gisteren had ik een hele drukke dag op het werk, en het was mij nog niet opgevallen dat de baby echt veel bewoog. Gisteravond extra vroeg in bed gaan liggen, ook een beetje in de hoop dat wat te voelen. Weinig helaas, en vanochtend het zelfde. Dus ik maakte mij behoorlijk zorgen. Maar gelukkig in de loop van de ochtend en in de middag weer genoeg beweging gevoeld. Schrok er wel even van. Verder hier eindelijk aan het haken van een dekentje begonnen. Ben ik nog wel even mee bezig verwacht ik. En ik heb vandaag een nieuwe auto gekocht! Eindelijk, zit al een jaar te denken over een nieuwe auto. Een 5-deurs, en met een flinke kofferbak. Volgende week mag ik hem ophalen.
Dank jullie wel! Ik ben zo in de wolken. De afmetingen maken me niet zoveel uit, kan net groeispurtje zijn geweest. Leuke kleertjes Anne! Heel herkenbaar Bobbie! Moet wel zeggen dat ik met de echo ook zag dat hij bewoog en ik niks voelde. Ik heb ook wel eens dat mijn buik beweegt en ik het ook niet voel. Dit geeft me wel wat rust. Maar heel fijn dat zij het weer heeft ingehaald. Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Leuke kleertjes anne! Gefeliciteerd met je nieuwe auto Bobbie, schrikken he als ze even niks van zich laat horen (voelen). Veldmuisje, hoe gaat het met jou? Hier een zwaar weekendje gehad, veel pijn en weinig slaap. Ga morgen de vk even bellen om mijn afspraak te vervroegen. Ik begin het nu fysiek erg zwaar te vinden, weet nu ook niet zo goed wat ik tegen de harde buiken kan doen. De gedachte dat dit nog 12/14 weken kan gaan duren maakt mij ook niet bepaald vrolijk.
Vaya en Love, bedankt En het even niet voelen is vreselijk. Gelukkig was ze gisteren erg actief, en vanochtend ook al weer even gevoeld. Op dat soort momenten zou ik echt willen dat ik gewoon de tijd vooruit kon spoelen, naar het moment dat ze er is. Love, wat naar dat het niet lekker gaat Hopelijk kan de vk wat voor je doen. Hier komt het eind van de zolder verbouwing eindelijk in zicht! Het was een behoorlijke klus. Alles er uit, nieuwe ondervloer, nieuwe isolatie, nieuwe elektra, een wandje met een deur zodat er een extra kamer is. Nu is vriend flink op weg met de gipsplaten tegen de muur, als dat af is behangen en de vloer nog. Als het goed is gaat we komend weekend wel alvast de babykamer meubels halen, dan kunnen we binnenkort aan het kamertje beginnen.
Ach Love wat balen dat het niet lekker gaat. Hoop dat de VK je een beetje kan helpen. Kun je nog op een manier meer rust pakken? Wat fijn dat het eind in zicht is met de zolder Bobbie! is toch wel lekker als het straks klaar is Gister had ik een hele goede dag, tot ik dacht ik doe nog even snel het huis schoonmaken, stofzuigen en dweilen... na 35 minuten was het klaar en kon ik plat, huis is nog niet af vanmiddag nog maar wat proberen. ik merk ook wel dat het wat zwaarder wordt, conditie is 0.0 schoenen aantrekken is een ramp, en ik voel overal voetjes XD
Bobbie proficiat met je nieuwe auto. En wat fijn dat jullie zolder bijna klaar is nu!! Kun je eindelijk lekker gaan rommelen in het kamertje. Love, wat balen zeg... Ik hoop ook dat de vk de gouden tip heeft, kan me voorstellen dat je dit niet lang volhoud zo. Ik vind het vooral zwaarder worden in de zin van de moeheid. Klusjes in huis probeer ik nu ook te doseren, vandaag dit en morgen dat. Anders word het teveel. Ga zo het baby kamertje opruimen. Heb ontzettend veel spul gekregen, maar ook heel veel wat ik echt niet mooi vind. Collega's komen met dozen vol spul aanzetten... Ga eens even goed selecteren dus! Ohja, en het onweert hier nu en dat vind ik vreselijk eng grrrr
Meer rust gaat echt niet lukken met een rondlopende dreumes. Al moet ik wel zeggen dat ik ontzettend veel rust neem, smorgens slaap ik uit tot 8uur/half 9. Tussen 1 en 4 lig ik samen met dochter op bed en savonds na 20 uur kom ik niet meer van de bank. Tussendoor probeer ik ook zoveel mogelijk te liggen, dan heb ik het minst last van de harde buiken. Nog meer rust zou bedrust betekenen, daar zit ik ook niet echt op te wachten. Oe, ik haat onweer. Hier is het gelukkig droog en heerlijk weer ☀️