Oh heerlijk om lekker te rommelen met de babyspulletjes Anne, ook al vind je de helft niet leuk Hmm Love, dat is inderdaad lastig, je neemt echt veel rust. heb je de VK al gebeld?
Pfff ja, dan lig je dus inderdaad al meer dan de helft van de dag plat. Hoop echt dat er goede adviezen zijn van de vk.
Vandaag hebben ze geen spreekuur, en echt spoed is het ook niet want ik loop er al weken mee en ben er mee bekend. Morgenochtend zal ik even een afspraak maken.
Hoi Hoi! Hier heb ik weer twee redelijke nachten gehad mede dankzij de melatonine. Ik ben wel om de ca. twee uur wakker voor een plasje, maar heb het idee dat ik dat zo suf doe (vanwege het tabletje) dat ik meteen weer inslaap en daar niet zoveel negatiefs van merk. Het kan natuurlijk ook zijn dat alles beter is dan dat het eerst was. Want toen sliep ik bijna een week bijna de hele nacht niet. Ik voel me ook gelijk een stuk beter. Hopelijk houdt dit aan.
Wat fijn veldmuisje dat het slapen weer wat beter gaat. Dan voel je je gelijk een ander mens! Hopelijk blijft het zo goed gaan.
Ja hoop ik ook. Ben er wel wat door afgevallen (logisch ook) en ik hoop dat ik ook op dat gebied snel weer wat op krachten ben. Ik at wel redelijk genoeg, maar als weinig tot niet slaapt, raak je dat ook snel weer kwijt
goede morgen meiden! Hoop dat je je afspraak kan verzetten Love, zou fijn zijn als je eerder terecht kan. Wat fijn dat je 2 redelijke nachten hebt gehad! hopelijk zet je deze trend een beetje door en kun je lekker slapen! Logisch dat je wat was afgevallen, komt er vanzelf weer bij als je weer wat meer slaap hebt ik dacht dat mijn buik een beetje stil stond qua groei maar ik heb nu toch wel het idee dat ik weer ben gegroeid haha
Goedemorgen! Logisch veldmuisje, ik hoop dat je snel weer op krachten bent. Ik ben trots op ons meisje! Gistermiddag cold turkey de speen weg gelaten, gisteren bij haar middagslaapje wel wat gehuild maar gisteravond en vannacht helemaal niet!
Super! Zo hebben wij het ook gedaan. Gezegd dat de speen voor kleine baby's is en dat hij nu groot is. Speen in de bovenste la (kon hij niet bij) en inderdaad twee nachten huilen geloof ik en daarna ging het!
Wat goed dat hij maar 2 nachten gehuild heeft veldmuisje! Ik had ook een groter drama verwacht, maar we zijn er nog niet 😅 Eerst vandaag maar weer afwachten. Volgende week dinsdag een afspraak weten te regelen bij de vk!
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Juni 07: Love vk controle 08: Bobbie groeiecho + controle 08: Anne vk controle 14: Vaya controle vk 15: Veldmuisje vk controle 23: Love placenta lokalisatie echo juli 08: Bobbie groeiecho ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
oh ja nu je het zegt... hoop dat er niks aan de hand is en ze het gewoon heel druk heeft Oh wij zitten zo te klooien met de tekst op het geboorte kaartje... weet gewoon neit welke we moeten. gister vond ik deze leuk ''Om een lang verhaal kort te maken, ik ben er!'' haha
Hahaha ja leuke tekst Vaya! Hou ik van! Hoop ook dat alles goed gaat met Claudia, en dat ze het gewoon te druk heeft om te reageren ofzo. Ik ben druk bezig geweest vandaag. Babykamer opnieuw geverfd. Eindelijk niks meer te zien van de geraakte leiding een maand geleden. Heb het wel bloedje heet nu. Loop het liefst in m'n ondergoed n rondje buiten hahaha
Vaya, had jij een kortingscode voor centerparcs of landal? Wij willen in november graag een midweekje weg met de kleine. Een beetje korting zou op zijn plaats zijn hihi
Goedemorgen dames! Dag 2 zonder speen is ook een feit, dochter vraagt er niet eens meer om 😃 Ben zo trots op haar! Ons beebje heeft me bijna de hele nacht wakker gehouden, ze was erg veel aan het schoppen. Het was vannacht ook nog eens ontzettend warm.