Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat goed van je dochter love! Echt knap! Volhouden deze trend!

Ik slaap gelukkig nog steeds heerlijk 's nachts, alleen het in slaap komen is wat lastiger, dan is meneer ook altijd lekker actief haha..
    Op naar een half dagje werken nu

2. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Wat goed van haar Love :) Mag je inderdaad trots op zijn.

3. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh Love wat goed van haar!

Hier ook een onrustge nacht, werd wakker zwemmend in het zweet en zonder dekens lag ik te bevriezen. Vanmiddag nog maar even een middag dutje doen.

Anne je hebt een pbtje terug :)

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Zweten doe ik ook al een aantal nachten, zal wel door de warmte komen.
    Vanmorgen even een eindje gefietst met dochter, helaas wel weer veel harde buiken dus dat zit er voorlopig niet meer in helaas.

5. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh dat is jammer love, toch te veel prikkels dan van het fietsen.

Ik heb nog een buikfototje gemaakt, ik groei de pan uit voor mijn gevoel, beweeg natuurlijk ook minder :D

Dit was met 26+2

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      0
  6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    En deze met 28+3 krijg hem niet gedraaid :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      0
  7. Love1990

Groeit lekker door vaya 😉 Mooi buikje!

8. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Haha ja he, gevoel dat ik ontplof 😂 Mijn moeder zei al, kan heel goed komen doordat ik meer rust heb 😊

9. Love1990

Dat hoor je wel vaker idd, waar rust al niet goed voor is. je baby groeit nu ook zo'n 200 gram per week dus dan gaat het ook erg snel 😊

10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb juist het gevoel dat ik op dit moment niet enorm hard groei ofzo. Maar de buitenwereld zegt wel dat ik 'met de dag' groei hahaha..

Hebben jullie ook zon ontzettend slecht weer gehad vanavond?
    Rond 1900 naar m'n ouders gegaan, die hadden het hele huis blank staan. Ben daar net pas van terug pfffff

11. Love1990

Hier heeft het welgeteld 2 minuutjes geregend, was eigenlijk geen regen te noemen. Kon de druppen tellen 😅

Ik vond het vannacht wel ontzettend warm, kon moeilijk in slaap komen. Vandaag "moet" ik een logboekje bijhouden van mijn harde buiken, hoevaak en hoe pijnlijk ze zijn.

12. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    wow 200 gram per week is best veel! nou laat die vetjes maar komen op kleine uk!

Anne, wat vervelend dat het huis blank stond :O lijkt me verschrikkelijk! hier ook maar een paar spetters.

Succes met bijhouden Love, misschien wel goed om er eens bewust op te letten hoeveel harde buiken je nou eigenlijk hebt! Zijn ze bij jou ook echt pijnlijk?

13. Love1990

Ja de vk zei al dat je je soms niet eens meer bewust bent van de harde buiken omdat je er aan gewend raakt. Overdag zijn de harde buiken niet pijnlijk, s avonds en s nachts wel.

200 gram is ook veel 😁 Maar om over 10 weken enigszins bij de 3/3,5 kilo uit te komen zullen de kleintjes nog veel moeten groeien.

14. Love1990

12.30 en al 28 harde buiken verder 😨 Waarvan 7 pijnlijke. Ik schrik nou toch wel een beetje van het aantal, en dan heb ik vandaag nog niet eens wat gedaan.

15. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    😱 zoooo dat is echt veel. Wanneer is t bij jou t ergst? In de ochtend of middag of nacht

16. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Jeetje Love, dat lijkt mij ook niet goed :$

Vaya mooi buikje al :) Groeit goed

Anne, wat erg voor je ouders. Zag op het nieuws vanochtend ook plaatsen waar het water ontzettend hoog stond. Redelijk is de buurt nog ook. Ben blij dat wij er geen last van hebben, lijkt me vreselijk.

Hier gaat het redelijk goed :) Buik begint wel echt in de weg te zitten nu. De hond is niet zo groot, en aanlijnen is (net als veters strikken bijvoorbeeld) niet prettig. Dus probeer hem nu maar aan te leren dat ie even op een verhoging moet staan voor het aanlijnen.
    Begin ook wel vaker last te krijgen van maagzuur. Maar gelukkig niet erg genoeg om er voor aan de rennies oid te gaan.

17. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh bobbie wat herkenbaar! zowel van de hond als het maagzuur.

Ik heb een mini chihuahua en soms kan ik haar gewoon niet oppakken... nu kan ze geen traplopen dus moet ik haar wel tillen. Mijn vriend geeft haar vaak aan en ze springt nu een beetje omhoog.

Ik heb na 3 uur smiddags tot het avond eten ook onwijs last van mijn maag. Heel vervelend, ik kreeg als tip vanille vla! dat helpt soms wel een beetje maar ga toch maar rennies halen :)

morgen weer met de babykamer verder en de box enzo in elkaar zetten :D

18. Love1990

Oh maagzuur is zo vervelend, bij de oudste kreeg ik er rond 38 weken last van. Hopelijk duurt het nu ook nog even voordat dat kwaaltje langs komt.

Met mijn mini buikje heb ik gelukkig geen last van bukken e.d. Gisteren zonder problemen m'n teennagels gelakt 😁
    Buikje groeit wel iets maar gaan niet super snel meer

image.jpg

19. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Een betere en fijnere tip (qua evt schadelijkheid middel) is dit... ruime theelepel bicarbonaat (zuiveringszout) oplossen in lauw water en langzaam opdrinken. Zo weg en helemaal natuurlijk.

20. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Me too. Ben laatste dagen zelfs afgevallen door dat slechte slapen

Deel Deze Pagina