Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hoe is het met je harde buiken afgelopen love? Ben benieuwd waar de teller op is geëindigd!
    Ik heb gisteren mijn buikomvang eens gemeten, 108cm.
    Mijn vader zijn omvang is 98cm. Dus ik ben officieel dikker dan hem hahahahaha.
    Hoe zit het met jullie omvang?
    Ik ben begonnen met 88cm.

Ik ga vandaag naar de flying dutch in Eindhoven!

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Omvang van m'n buik heb ik niet gemeten 😁 Ik ben bij 50 harde buiken opgehouden met tellen (rond 1900 uur) frustrerend. Gisteren wel de hele dag menstruatiekrampen gehad dus het kan ook door het indalen gekomen zijn dat de harde buiken nu zo extreem zijn.
    Vanmorgen de babywinkels leeg geshopt 😃 Ik heb nu bijna alles in huis.

3. Love1990

Wiegje staat klaar 😃

image.jpg

4. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Jeetje love, zoveel harde buiken kan echt niet goed zijn.
    Ben erg benieuwd wat je vk ervan zegt..

Wat een schattig wiegje ❤️! Ik hou ervan.
    Ga morgen naar loods5 in Amersfoort kijken voor de laatste decoratiespulletjes voor de babykamer.

Maar nu eerst..... Even lekker relaxen in de tuin met mijn 0.0 Faber rode wijntje, echt een aanrader!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      0
  5. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden!

Jeetje love wat een aantal...
    Wat een onwijs schattig wiegje! Heb je nog veel nodig of ben je nu aardig compleet? En wat heb je allemaal gekocht?

Wat een heerlijke foto Anne! Ziet er erg relaxt uit! Mijn buikomvang zal ik eens meten, heb echt geen idee.
    Veel plezier bij loods 5!

Gister hebben we (naja ik niet) de babykamer verder afgemaakt, de box staat en de tripp trap zit in elkaar. We hoeven nu nog wat laatste kleine dingetjes te doen en dan zijn we helemaal klaar. Maar technisch gezien kan onze kleine frummel komen.
    Behalve dat we alles nog moeten wassen.
    Ik wil ook nog voor dat de kleine er is het hele huis onder handen hebben genomen... Maar dat is een weken plan want ik kan niet zoveel, gelukkig komt mijn mams helpen.
    ben wel helemaal blij met het kamertje, hij is zo vrolijk geworden! Helemaal hoe wij zijn, geen typische babykamer.

Oja hebben jullie een droger?en zo nee missen jullie hem? Die van ons was stuk dus die hebben we weggedaan, we gebruikten hem eigenlijk nooit en twijfelen nu om een nieuwe te kopen, we hebben weinig plek in de badkamer en zonder droger is het veel beter in te richten.

6. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier geen droger maar boven een kamer met een droogrek en waslijnen. En buiten een droogmolen. Ik vind dat mijn was er echt beter door blijft en omdat ik hem nooit gehad heb, mis ik hem dus niet.

Hier blijf ik slapjes. Echt slap en moe. Zo frustrerend. Mijn moeder komt gelukkig as zaterdag een dagje lekker helpen. En later komt mijn schoonzusje nog twee jeer een aantal dagen bij elkaar. En zij kan goed hard werken 😉. Ook gaat mijn vader, man en een aantal neven nog wat schilderen in huis, in juli, als ze vakantie hebben. Het komt dus allemaal wel.goed maar ik zie er soms zo tegenop. Wil nml het huis ook helemaal spik en span hebben

7. Love1990

Droger heb ik wel maar gebruik m alleen voor de handdoeken en het beddengoed.

Ik ben bijna compleet, gisteren de laatste kleding gekocht. Dekentje/hydrofielen/Dooky en omslagdoek gekocht. Moet alleen nog een draagdoek, en rompertjes en dan heb ik het geloof ik allemaal wel. Oja ook nog een pak melkvoeding.

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hier ook een droger, maar ik gebruik m eigenlijk ook alleen voor de handdoeken en het beddengoed.
    In de zomer hang ik alles buiten.

Wanneer moeten we eigenlijk beginnen met het wassen van de babykleertjes? Ik heb echt geeeen idee namelijk.

Goed geslaagd bij loods5!
    Vloerkleed, wasmand, een schapenkop van kidsdepot voor aan de muur (zon schattige stoffe), 2 mandjes, een plaid en een lief knuffeltje.

Ja balen zeg veldmuis. Snap dat je het huis babyklaar wilt hebben. Fijn dat jullie allemaal zoveel hulp hebben ❤️

Onze wieg hangt nu eindelijk op onze slaapkamer. Ik ben verliefd

9. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Wassen. ... rond de 35/36 w is vroeg zat. Desnoods leg je alles al netjes in stapeltjes in je kast en was je elke keer een etappe. Je zet gewoon de strijkplank in de babykamer en je zo heb je het zo voor elkaar. Eerst zorgen dat de babykamer opgeruimd is en dan de finishing touch

10. Love1990

35/36 weken is inderdaad vroeg zat maar bij de eerste ben ik rond 33/34 weken al begonnen 😁

11. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden!

goed om te lezen dat geen van jullie de droger echt nodig heeft :) misschien redden we het dan ook wel zonder.

Veldmuisje, wat vervelend dat je nog zo slap bent :( wel fijn dat je veel hulp krijgt straks van de familie.

Leuk al die spullen Love en Anne! lekker als het dan bijna allemaal compleet is!

Wij hebben gister nog het wiegje opgehaald, hij is wel heel erg ouderwets met stof enzo... moet er een beetje aan wennen haha :D

ik ga denk ik beginnen met wassen als ik met verlof ga, moet wel wat te doen hebben haha

12. Love1990

Ik begin met 34/35 weken met wassen, net voor de bouwvak. Als manlief dan vrij is ga ik lekker een aantal weken niks doen, hopelijk is het heerlijk weer.
    Zou mooi zijn als dit meisje ook besluit om iets eerder dan de uitgerekende datum te komen, dan kan manlief aansluitend aan zijn vakantie nog 1 a 2 weekjes vrij nemen. Dan is hij toch lekker 5 weekjes thuis 😃

13. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Hi meiden, ik kom even inbreken 😘

Wat goed om te lezen dat t allemaal goed gaat en de beepjes t goed doen!! Jullie zitten alweer rond de 30 weken! Wauw de tijd is werkelijk voorbij gevlogen zeg!!

Hiero vandaag 1dpo weer en na inmiddels 4 miskramen met pauzes er tussen en onderzoeken waar helaas nul komma nul is uit gekomen, gaan we deze ronde een keer door zonder pauze.
    Laten we hopen dat t nu welletjes is geweest met het mis gaan!

Ik ben ondanks alles deze ronde zeer positief en als ik jullie verhalen lees, word ik alleen maar enthousiaster! ☺️

Dames, geniet nog even van het laatste trimester! En een hele dikke kus!

Liefs, Maani

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat heerlijk love als je mannetje 5 weekjes thuis kasn zijn!

Maani wat fijn weer van je te horen! Wat verdrietig dat je weer een miskraam hebt gehad. Wel heel knap dat je met goede moed de draad weer oppakt! Het is je zo gegund! Dikke knuffel meis! Ik blijf voor je duimen dat het snel raak is met een heerlijk plakkertje! 😘😘

15. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Dankjewel lieverd! 💋

16. Love1990

Spannend maani, we hadden al even contact gehad. Mijn duimen draaien nog steeds voor je meid!

Manlief heeft standaard 4 weken zomervakantie/bouwvak, heerlijk! Nu een weekje (of 2) extra.

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat fijn om wat van je te horen Maani!
    Ik vind het ook super om te lezen hoe je de draad oppakt, ook ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden van een plakkertje!
    Het is je ontzettend gegund, knuffel!

Mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur, gelukkig kan hij de laatste 3 weken van de zwangerschap 'rondom huis' rijden. En als er dan iets is kan hij meteen naar huis.
    Het ligt aan de periode van wanneer de beeb geboren word of hij aansluitend vakantie kan opnemen. Zomervakantie heeft ie dus nog niet gepland, dat zien we dan.

Bedankt voor de tips van het wassen!
    Ik begin er over een week of 4 langzaamaan mee 😊

18. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Dankjewel voor de lieve reacties meiden!

Ik ben al benieuwd naar jullie bevallingsverhalen straks! :D

19. Love1990

Pfff, zware nacht achter de rug. Dochter heeft 3 uur lang non-stop gehuild en ik heb/had geen idee waarom. M'n uiterste redmiddel in de strijd gegooid en toch de speen gegeven maar die gooide ze weer net zo hard uit bed 😨🙈 al met al zo'n 3 uurtjes geslapen. De harde buiken zijn nu pijnlijker dan ze al waren, en nu ook ontzettende rugpijn en druk downunder. Gaat niet helemaal super dus

20. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Oh bah love.. Wanneer moest je naar de vk? Was dat vandaag?
    Dat je last nu meer is zal zeker komen door de onrustige nacht?

Ik heb het ook even zwaar. Maar dan vooral door de hitte. Voel me echt ontzettend sloom en moe. En dan moeten we de zomer nog door...

Deel Deze Pagina