Oh love wast vervelend!! Hoe voel je je nu? T is oom vies warm anne! Waar ik heel lekker vind als ik t te heet heb is een koude natte doek in mijn nek, misschien helpt dat. Ik had ook een mindere dag 😁 ben steeds zooooo vroeg wakker. Ook hadden we gedoe met de opvang. T kon niet op onze aangevraagde dagen, was even stressen maar nu 2 andere dagen kunnen regelen. Heb ook de hele dag harde buiken gehad. Maani houd je ons op de hoogte? Je hoort gewoon bij ons groepje 😘😘 zolang het voor jou maar goed voelt.
Hier nog steeds erg moe, zo dochter op bed en ik ook. Vandaag controle gehad, baarmoeder was extreem gegroeid. Harde buiken zijn zorgelijk, voor nu nog geen actie maar wel het dringende advies laagdrempelig te bellen als ze pijnlijker worden. Ze had helaas geen tips meer om ze te voorkomen/verminderen. Nog even doorbikkelen dus
Love veel sterkte er mee Het klinkt echt niet fijn allemaal. En meer dan 50 harde buiken op een dag, jeetje. Echt niet normaal. Beetje jammer dat er niks aan gedaan kan worden. En Maani, wat lief dat je laat weten hoe het gaat. En wat ontzettend sneu dat het de vorige keer weer fout is gegaan Ik hoop voor je dat het gauw weer raak is, en alles goed blijft gaa. Wat een weer he Vreselijk, ik hou er helemaal niet van. Dat benauwde plak weer. Vandaag officieel 30 weken! Wat gaat de tijd toch snel. En ik heb mijzelf vandaag op het werk er op betrapt toch een beetje al aan het aftellen te zijn. Nog 2 weken werken, 2 weken vakantie en 2 weken werken. Het begint nu wel wat zwaarder te worden. Helaas op de dagen dat ik werk behoorlijk wat rugpijn en last van mijn ribben. Verder jeukt alles ook! Insmeren heeft weinig nut. En om af te sluiten met iets leuks Wij hebben zaterdag de babykamer meubels gekocht! Eindelijk. Ze staan nog steeds in de doos, maar ach..
Leuk, leuk Bobbie! ben erg benieuwd naar jullie kamertje. Ons meisje is al helemaal ingedaald en ligt ook al vast in het bekken (vandaar dat waggelen 😅 ). Het indalen heeft waarschijnlijk ook veel harde buiken veroorzaakt, hopelijk wordt dat nu iets minder. De pijnlijke harde buiken zijn echt oefen weeën volgens de vk, omdat ze toch echt duidelijk een piek vertonen. Als het erger wordt dan gaat ze toucheren om te kijken of het iets doet of niet. Dat durfde ze nu niet aan, omdat ze bang was nog meer harde buiken/oefenweeen op te wekken.
hmm het klinkt allemaal wel logisch, wel jammer dat het daarmee niet opgelost is. Laten we blijven hopen dat het minder wordt! Ooh Bobbie ik ben ook benieuwd naar je kamertje!! super leuk!
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Juni 08: Bobbie groeiecho + controle 08: Anne vk controle 14: Vaya controle vk 15: Veldmuisje vk controle 22: Love placenta lokalisatie echo 30: Love vk controle juli 08: Bobbie groeiecho ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hey meiden! Kom even vertellen dat ik net een echo heb gehad, en alles was goed!!! ben 7 weken en 3 weken zwanger. Nergens last van en dat baarde me zorgen maar alles gaat dus goed!!! dikke knuffel voor jullie allemaal. En vooral heel veel sterkte met de warmte!
Nee, de zwangerschap valt me behoorlijk zwaar helaas. Maar we bikkelen nog even door, als het weer wat mooi blijft zijn die laatste 10 weekjes zo om 😁
Hoi meiden met mij weer, val even in Tijd gaat snel he, k ben bijna 34 weken.. Het wordt zwaarder dus geniet extra nu. Met mij gaat het gelukkig goed. Best zwaar met een peuter erbij maar nog effe geduld. Fijn dat alles goed gaat met jullie? Love, idd gelijk bellen bij harde buiken, succes allemaaal
Het duurt nog wel even voordat de meubels in elkaar gaan vrees ik Hopelijk over 2-3 weken, tijdens onze vakantie. Maar voor wie benieuwd is, het is deze serie: SUNDVIK Babybedje - IKEA bedje, kast en commode. Love Mooi dat ze al ingedaald is, hopelijk worden de harde buiken minder nu ja. Zou wel fijn zijn als de laatste 10 weken toch wat beter zouden gaan. Cilla Gefeliciteerd! Heel leuk voor jullie,zal duimen dat het goed blijft gaan dit keer Hier verder vandaag de groeiecho gehad dus. Was allemaal goed, alleen het hoofdje liep wat dagen achter. Maar dat was niks om ons zorgen over te maken volgens vk. Ook ons meisje ligt al redelijk diep, en was wat moeilijk op de echo te krijgen. Ook omdat ze lekker actief was De 28e heb ik weer controle. Moet vanaf nu ook elke keer urine inleveren, om evt vergiftiging op te sporen.
Hier nog steeds wat minder. Slapen is af en toe echt goed, maar meestal een halve nacht en vervolgens tobben met kramp, misselijkheid, maagzuur en soms heel ffies wegzakken. Kapot ben ik dan overdag. Valt niet mee, maar we houden moed. Ik heb zo over de dag verspreid best nog wel wat momenten dat ik even lekker kan werken, me even niet naar voel en daar klamp ik me dan maar aan vast. Zaterdag ff aan de gang in babykamer en daarna langzaamaan lekker in huis schoonmaken. Cilla gefeliciteerd en Maani, sterkte. Je mag altijd langskomen!
Balen veldmuisje dat het nog niet echt super gaat. Bobbie, fijn dat de echo goed was! Toch weer een hele geruststelling. Leuke meubeltjes ook, ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Roosje, wat leuk dat je even van je laat horen. 34 weken alweer, wat gaat het snel zeg. Succes met de laatste loodjes! Anne, hoe was jou controle?
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Juni 14: Vaya controle vk 15: Veldmuisje vk controle 22: Love placenta lokalisatie echo 28: Bobbie vk controle 30: Love vk controle juli 08: Bobbie groeiecho ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Bobbie mooie serie zo! is bij ons ook een optie die omdat de babykamer klein is en dan is zo'n kleine commode wel fijn! alleen moet ik even kijken hoe die er in het echt uit ziet. die opstaande randen van de commode past de baby daar nog tussen als ie iets groter is??
Jaaa fijn Cilla dat alles goed was! Een hele geruststelling 😍! Fijn om wat van je te horen roosje, succes met de laatste loodjes! Bobbie wat een mooi kamertje zeg, ben benieuwd naar het eindresultaat van jullie kamertje. Gisteren dus controle gehad. Was heel tevreden met m'n gewicht. Maar 1kg aangekomen sinds 6 weken geleden, waarschijnlijk omdat er geen vocht meer in m'n bovenbuik zit. Zit nu op +11kg. Had echt gedacht dat t veeeeel meer was! Maar mijn Hb... Tja, die was 6.6. Niet zo super hoog dus ik moet weer aan de floradix drankjes. 20 juni opnieuw controle en dan meten ze ook m'n Hb weer, als ie niet gestegen is krijg ik tabletten. 28 juni staat er een groeiecho gepland omdat meneer tijdens de 4D echo toch flink wat voor liep. Ik ga nu lekker tot zondag een paar daagjes weg met m'n moeder. Genietennnn Xxxx
Volgens mij kun je met deze commode je baby voor je verschonen ipv opzij. Correct me if i'm wrong. Hoe voel je je Cilla? Komt het besef een beetje dat het nu toch nog gelukt is? Fijn weekend anne! Lekker gaan genieten
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Juni 14: Vaya controle vk 15: Veldmuisje vk controle 20: Anne vk controle 22: Love placenta lokalisatie echo 28: Anne groeiecho 28: Bobbie vk controle 30: Love vk controle juli 08: Bobbie groeiecho ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.