Goedemorgen dames! Geen zorgen veldmuisje, hier ook een klein buikje en de baby groeit goed. Overal waar je voelt zit baby 😁 Bij mijn dochter heb ik me ook veel zorgen gemaakt en 8 groeiecho's gehad, bevallen van een heel gemiddeld kindje van 6,5 pond. Ik slaap de afgelopen dagen heel vast, maar voel me totaal niet uitgeslapen. Ik wordt 's morgens ook wakker met hele zware benen. Moet echt even opstarten, voel me net een bejaarde 😅
Tja... als ik zeg zwanger te zijn, is de eerste reactie vaak... oh nog niet zo ver zeker. Ja, al dertig weken... en vervolgens stuiteren ze van ongeloof van hun stoel . Ik ben dan ook een beetje heel erg benieuwd naar reactie verloskundige morgen. Ook al weten ze het dat het bij de eerste ook zo was en houden ze er rekening mee.
Ja vooral doen Cilla! gezellig! Anne is die van Chilly verder ook neutraal, dus niet zo zeep achtig? Wow jou buik is echt prachtig! hele mooie foto ook! Fijn dat je weekendje leuk was! Ik zal er vanmiddag 1 maken Ja die bewegingen zijn echt heel leuk Bobbie, heel herkenbaar! het voelt echt als een mini mensje wat beweegt in plaats van kriebeltjes. Veldmuisje, wat rottig dat je zo slap bent, hoop dat die drukpunten je misschien een beetje helpen. Snap ook wel dat een klein buikje je beetje zenuwachtig maakt, zou ik misschien ook wel hebben, maar ja jij en Love zijn ook gewoon mega slank hihi komt vast goed meis. Ik slaap ook met mijn voedingskussen maar soms kan ik dat ding wel wurgen haha Gister heb ik de VK nog gebeld in de middag, had echt om de haverklap harde buiken, zelfs toen ik op bed lag. Ik was echt even bang dat ze om gingen naar weeen. VK gaf aan dat het waarschijnlijk komt omdat de kleine weer aan t groeien is maar nu in de breedte. Ik kan weer bijna niks, ja in de ochtend beetje werken gaat nog net maar daarna is het klaar. En mijn vriendje is zo lief, die zorgt zo goed voor me maar ik wil gewoon mijn huis kunnen soppen enzo. vanmiddag weer controle en vanavond weer cursus, hopelijk red ik het haha ik had gedroomd over mijn mannetje, ik was een hele slechte moeder die hem in de gangkast liet slapen haha
Whahaha, leuk he die dromen 😅 (Niet) Ik heb ook al veel extreme dingen gedroomd, baby vergeten mee te nemen, dag lang geen voeding gehad, onder de dekens beland en noem maar op 😁 Hoort er allemaal bij. Heb je een warm kruikje gebruikt tijdens de harde buiken? Kan soms wat verlichting geven of even een warme douche 😉 Veldmuisje, ik hoop dat de vk wat van je zorgen weg kan nemen. Eventueel vragen om een groeiecho, gewoon even ter bevestiging dat met de baby alles goed gaat.
hahaha ja ik moest er wel een beetje om lachen, dromen doen rare dingen. geen warm kruikje nog, moet ik echt even kopen. Warme douche helpt wel! alleen daarna het afdrogen zorgt weer voor harde buiken.
@ Love... het gekke is dat ik liever geen groeiecho's wil. (tegens trijdig hè...)... Maar ik heb daar zulke slechte ervaringen mee, dat ik die liever gewoon niet doe. Tjah... Hee.. wat anders.. Ik zit aan deze draagdoek te denken. Wat vinden jullie ervan? ByKay Woven Wrap Deluxe Mint Green | Buikdragers | Baby-Dump Hij is mooier te zien op deze site: Bykay Woven Draagdoek | Babypark Volgens mij zijn dit toch dezelfde? Alleen bij Babydump is tie tenminste op voorraad (maat5)
Dat zijn inderdaad dezelfde, ziet er goed uit! Ik snap je gevoel wat groeiecho's betreft, soms geeft het meer onzekerheid dan zekerheid. Probeer op je moedergevoel te vertrouwen, als het goed voelt zit het meestal ook wel goed 😉 Vanmorgen even een poging gedaan de bovenverdieping te soppen ( nesteldrang 😅 ) niet echt een groot succes, ondanks m'n kleine buikje zit de baby goed in de weg. Fijn met haar kontje tegen m'n ribben.
Gisteravond even flink geschrokken. Naast alle pijnlijke harde buiken heb ik gisteravond toch 1 echte wee (tenminste dat denk ik) gehad 😨 Die was behoorlijk pijnlijk en moest echt m'n bed uit om de wee weg te puffen. Gelukkig daarna geen last meer gehad.
Oh bah Love, dat is inderdaad wel heel erg schrikken Je hebt het natuurlijk allemaal al een keer meegemaakt, dus je weet wat je voelt.
Oh getsie love! Heb je de vk gebeld? Gelukkig is het bij 1 gebleven! Ik had gister weer controle, ik mag niet meer werken vandaag en morgen rond ik de laatste dingen af en dan vroegtijdig met verlof. Was wel even slikken maar achteraf bleek ik maandag harde buiken om de 2 à 3 minuten te hebben. Gelukkig is het wel afgezakt maar werken is gewoon klaar. Vind t zo lastig dat mijn hoofd alles wel wilt maar mijn lijf niet. Hoop dat ik nu wat meer rust krijg en ook met mijn mannetje nog beetje kan genieten van de laatste weekjes samen.
Nee, vk niet gebeld omdat het maar 1x was. als ze deze week vaker komen dan bel ik zeker! Wat vervelend vaya, dat je vroegtijdig met verlof moet. Natuurlijk is dat het beste voor jullie mannetje maar snap dat je hoofd nog van alles wil, toch maar proberen rustig aan te doen.
Pff, ik zit er even flink doorheen. Sinds gisteravond worden de harde buiken heftiger en heb ik flink zeurende pijn "down under". Morgen is manlief vrij, dus afgesproken dat ik dan de vk ga bellen. Vandaag helaas geen auto en oppas. Heb zo'n vermoeden dat ze me naar het ziekenhuis gaan sturen voor controle.
Hey balen Love, het ziet niet mee hé. Heel veel succes vandaag... en doe rustig aan. Laat je even weten wat de VLK zei? ik heb een echo om 10.15 ben zo zenuwachtig, geen oog dicht gedaan, helpen jullie duimen dat alles goed is? knuf
Cilla succes!! Je zit op dit moment waarschijnlijk net binnen, spannend! Love Succes morgen. Het houd maar niet op he
Het houdt inderdaad niet op, heb vanmorgen even een goed gehuild 😔 Gelukkig is ons meisje vandaag erg lief, en speelt veel alleen. Kan mama lekker op de bank liggen. Cilla, hoe was de echo?
Jeetje love wat balen. Snap dat je er doorheen zit. Kun je echt niet al eerder bellen? Stel dat t niet oke is kunnen ze nu misschien nog wat doen? Cilla hoe was het? Ik heb verlof! Heerlijk, ben er nu wel heel blij mee! Alleen het idee dat we nu echt bijna papa en mama worden is wel spannend!
Late reactie weer veel gebeurd hier zie ijzer @vaya, Chilly is helemaal niet zeepachtig. Neutraal spul. Ik heb het roze etiket. Toch wel fijn dat je nu met verlof bent. Zal je zeker goed doen, en je kleintje ook! Geniet ervan samen met je vriend ❤️ Inderdaad een gek idee dat het niet lang meer zal duren voor we ouders worden, wat spannend!! @love, jeetje meid.. Wat schrikken allemaal zeg. Ik zou denk ik ook de vk gewoon bellen. Er moet toch iets te regelen zijn? Ben heel benieuwd naar je echo Cilla, hopelijk is alles goed. Gisteren weer begonnen met werken na mijn vakantie, valt vies tegen. Heb ontzettend snel en veel last van mijn voeten. Ze zijn totaal niet dik oid, maar doen gewoon pijn. Kan geen schoenen verdragen. En mijn rechterbeen lijkt af en toe niet te willen, bekken misschien? Moet om half 4 even naar de fysio toe.
Ik ben niet zo van het bellen. Vandaag gaat het wel redelijk dus dan laat ik het maar weer. Ik heb ook nog niet het gevoel dat de harde buiken iets veroorzaken en ben er vrij rustig onder omdat ik het herken van mijn vorige zwangerschap. Morgen ochtend ga ik zeker bellen, puur voor de geruststelling (en ook die van mijn man) Heerlijk Vaya, verlof! Lekker gaan genieten van de laatste weekjes. Anne, succes bij de fysio. Hopelijk kan hij iets voor jou betekenen.