Ja het is toch beginnende bekken instabiliteit. Moet nu goed oefeningen doen, en dan maandag terug naar de fysio. Hoop dat het minder word..
Super Cilla! Wanneer mag je weer? Ik doe rustig aan, mag van manlief niks meer doen 😁 Beetje overbezorgd. Harde buiken zijn goed te doen vandaag.
Dat is idd nog spannend Cilla, maar in iedergeval super fijn dat alles goed was met beebje. Ik snap wel dat je niks mag doen van manlief love, ging je morgen de vk bellen? Slaap lekker allemaal!
Ga zo de vk bellen 😁 Gisteravond en vannacht weer veel pijn gehad. Ben wel erg benieuwd wat ze gaan zeggen.
Ja anders ik wel. Misschien even een CTG laten maken om te kijken hoe het met de activiteit zit van de harde buiken..
Goedzo love! Ben benieuwd wat ze zeggen! Anne wat balen dat t beginnende bekkeninstabiliteit is! Hopelijk kan de fisio je er doorheen helpen. Cilla, yes een goede echo! Gefeliciteerd meis! Hopelijk houd die vleesboom zich even rustig! Mijn eerste dagje verlof hihi, heerlijk! Wat een rust! Moet wel tegen mezelf blijven zeggen daar ik nu niet ineens weer alles kan 😁 volgende week heef VL ook lekker vrij, willen de laatste dingen in huis halen, hebben nog een dikke prenatal bon dus kunnen die mooi gebruiken.
Cilla super fijn, een goede echo! Anne wat shit van je bekken Hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen. Vaya Geniet van je verlof Ik moet nog 4 weekjes (waarvan na vandaag 2 weken vakantie ingaan, dus eigenlijk nog 2 weken werken), de tijd gaat zo snel! Love ik ben benieuwd wat de vk voor je heeft kunnen doen. Hier gaat het, op wat vermoeidheid en rugpijn na, eigenlijk nog steeds goed. Gisteren laatste les zwangerschapsyoga gehad (had een klein pakket van 5 lessen). Maandag lekker op vakantie, even een paar daagjes met z'n tweetjes, voor de huisdieren komt er gelukkig iemand in huis. Waarschijnlijk voorlopig de laatste keer samen haha
Vk heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Lengte Baarmoeder is gemeten, die was 3,3cm. Prima waarde volgens de gyn. Lig nu aan de ctg en krijg straks nog een groei echo en mn urine wordt nog gecontroleerd.
Lekker Bobbie dat je nog even op vakantie gaat! Lekker nog even genieten! Jeetje love toch naar t ziekenhuis, gelukkige is je baarmoedermond nog niet verstreken verder. Hoe lang moet je aan de ctg?
We zijn helemaal goedgekeurd! Groeiecho was ook goed. Als de pijn erger wordt dan moet ik weer langskomen
Gelukkig wel, al is het wel jammer dat er geen oorzaak is. Je kunt er nu helemaal niks aan doen. Door de inwendige onderzoeken zijn de harde buiken vandaag wel weer erg pijnlijk helaas.
Oh wel een opluchting dat het allemaal goed is, Love. Maar inderdaad ook beetje frustrerend dat er nu weinig aan gedaan kan worden. Doorbijten dus
Blij om te lezen dat er niks ernstigs aan de hand is love. Al is het idd wel erg klote dat er geen oorzaak gevonden is. Erg frustrerend. Fijn dat beebje het in ieder geval goed doet! Fijne vakantie maandag Bobbie, geniet er lekker van met z'n 2tjes!
Hoi allemaal, Een wat verlate reactie. Afgelopen woensdag ben ik bij de vk geweest. Ik zag er flink tegenop, zeker na hoe ik me afgelopen tijd voelde en dat ik natuurlijk door het slechte slapen ook was afgevallen. Maar nee, alles was goed! Met zowel mij als het kindje. Baarmoeder ligt gewoon nog steeds op schema en dat telt, niet die kleine buik. Over drie weken terugkomen, maandag 4 juli om precies te zijn. Gisteren bruiloft broertje. Wij waren ceremoniemeesters. Het was een fijne en leuke dag en alles ging goed en gesmeerd, maar ooh, wat was ik bij tijden beroerd. Onder de kerkdienst ook even geslapen, maar ik had veel hoofdpijn die dag en was ook regelmatig flink naar, slap en duizelig. Ondanks dat wel genoten. Tja.. je weet het van te voren. Aan het einde kon ik gewoon niet meer zitten, alles deed zeer, rug, billen... liggen was het prettigst. Half 1 konden wij (als laatsten, want ja... ceremoniemeesters) weg. Eenmaal thuis (half 2), snel uitgekleed en in bed. In het begin nog niet zo best geslapen, moest er veel uit voor de WC en kreeg op een gegeven moment een flinke maagzuuraanval. Gelukkig wilde manlief snel wat maagzout oplossen in lauw water en na een paar slokjes zakte dat. En vervolgens lekker in slaap gevallen en een paar uurtjes geslapen. Vandaag uiteraard wel brak. Maar ja, dat hoort erbij....