Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

♡ Augustus ♡

15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje
    19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje
    21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1)

♡ Afspraken ♡

Juni
    20: Anne vk controle
    22: Love placenta lokalisatie echo
    28: Anne groeiecho
    28: Bobbie vk controle
    30: Love vk controle

juli
    04: veldmuisje vk controle
    08: Bobbie groeiecho

☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

2. Love1990

Fijn veldmuisje! Toch wel lekker even die bevestiging dat de baby het goed doet!

3. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was bij de vk veldmuis. Ben je in ieder geval gerustgesteld. Is het bij jou nog om de 3 weken controle?
    Bij ons vanaf de 30 weken om de 2 weken controle, en vanaf de 36 weken iedere week.

Ik ben net thuis van het werk en ga nu lekker slapen.
    Het is aftellen geblazen!
    Ik hoef alleen nog maar aanstaande dinsdag en woensdag, & die week erna maandag en woensdag te werken. En dan lekker verlof!
    Kijk er zoooo naar uit, mijn bekken doen echt zeer, al werk ik maar diensten van 4 uur.... Morgen weer fysio.

Ben ook wel een beetje benieuwd naar mijn Hb morgen, als hij niet gestegen is krijg ik ijzer tabletten, nou is een bijwerking daarvan obstipatie.. Laat ik nou 2 zakjes movicolon gebruiken per dag om mijn ontlasting überhaupt op gang te houden...
    Lekker tegenstrijdig dus.
    Hopen maar dat de floradix zijn werk heeft gedaan 😁!

Fijne week meiden xx

4. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Omdat het blijkbaar zo goed gaat, mag ik elke keer langer wegblijven. Zelfs dit keer nog vier weken, had ik dat gewild (maar dat wilde ik zelf niet). Dus ze zullen het wel een beetje naar de persoon aanpassen. Ik verwacht dat het hierna wel om de 2 weken zal zijn en na wk 36 inderdaad elke week...

5. Love1990

Hier doen ze tot 33 weken controles om de 3 weken. Dan om de 2 weken en pas vanaf week 37 elke week/anderhalve week 😉 Als de zwangerschap goed verloopt is dat ook wel fijn, vooral de laatste weken vond ik het erg vermoeiend om er elke week voor controle te zitten.

Anne, wat een heerlijk vooruit zicht. Dan eindelijk verlof!

Hier is manlief vandaag thuis, gaan zo alle baby spullen van zolder halen 😁

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat fijn dat de controle goed was veldmuisje!

Anne ook lekker asn het aftellen! Had je een lage hb waarde? Hij mijn vk zei dat we nu het laagst zitten, mijn hb was gelukkig goed.

Bobbie! Fijne vakantie! Geniet er lekker van!

Love, feestdag met alle baby spullen hihi

Ik heb om de week nu controle, volgende keer in het ziekenhuis om daar kennis te maken.
    Zaterdag avond heeft onze kleine me echt helemaal beurs geschopt, wat een pijn! Gister ook echt meteen een slechte dag, gelukkig heeft rust goed geholpen en gaat het vandaag weer beter :)
    Ik kijk nuveel op bed naar one born every minute, lekker schreeuwen doen die vrouwen 😁 maar nu wil ik nog liever mijn mannetje vast houden hihi

7. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Geniet van het uitzoeken van de baby spulletjes love.

Het zal idd wel per praktijk en per zwangere verschillen wanneer je op controle moet.

Haha Vaya, schopt ie je zo hard ja? Ik voel eigenlijk alleen maar 'geschuif' ik mijn buik. Af en toe een lekkere trap, maar t is nog nooit pijnlijk geweest.
    Ja, mijn Hb was de vorige keer 6.6. Dat vond ze te laag. Hoe was jouw hb?

8. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Normaal niet hoor :) maar weet niet wat ie had haha
    Ik heb mijn hb even opgezocht, wat 7.5

9. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Oh 7.5 is idd heel netjes. Ik ben benieuwd straks. Ik mag om 17:40u.

10. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ja? Ik heb geen idee wat het hoort te zijn :)

Ik had een lijstje gemaakt voor alles wat nog een beetje gedaan moest worden. Kon vandaag mooi weer wat afvinken, met zon vieze daag als deze lekker binnen rommelen. We hebben enveloppen geschreven, de knoop doorgehakt voor de tekst op t geboorte kaartje, ik heb een fitnes bal besteld voor de bevalling, de muurstickers van woezel en pip zijn besteld en we hebben ideeën voor de fotoshoot van woensdag bekeken.

En nu zit ik alweer te lange dus ik ga weer lekker plat :)

11. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik ben het even kwijt van mijn vorige zwangerschap, maar is het standaard om nu weer je hb te moeten prikken? Heb er mijn praktijk nog niet over gehoord namelijk

12. Love1990

Rond 30 weken prikken ze je Hb nogmaals, dat zit hij op het laagste punt in je zwangerschap. Ik ben deze keer ook niet geprikt hoor veldmuisje, mijn Hb was de vorige zwangerschap goed, en ook deze zwangerschap prima met 12 weken.

13. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ja misschien daarom. Mijn hb was ook met 12 weken enorm hoog. Zal het nu ook wel niet hoeven. Hihi scheelt weer eigen risico😉

14. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Nou, ze hebben m'n Hb deze keer dus niet gemeten. Binnen 2 weken zou er nog weinig tot geen verschil zijn vertelde ze.
    Schijnt dat floradix een aantal weken later zichtbaar word in je bloed.
    Ik heb op 11 juli de thuiscontrole staan.
    Dan gaat ze wel mijn Hb over meten.
    Alles was verder prima. Hij ligt nog steeds met z'n koppie beneden. Maar nog niet ingedaald ofzo.

15. Love1990

Fijn anne, hij ligt er in ieder geval klaar voor. Ingedaald is ook niet alles hoor, ik heb al weken het idee dat ik met een voetbal tussen mn benen loop. En ondanks mn kleine buikje begin ik nu echt te waggelen

Scheelt idd eigen risico veldmuisje, hier waren ze het vergeten mee te laten prikken met de 27 weken controle. Dus maar besloten het zo te laten, mijn ijzer voorraad was in februari ook goed.

16. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hahaha ja dat geloof ik dat dat voelt als een voetbal 😂.. En je moet nog ff!

Ik heb me toch raar gedroomd moet er zelf om lachen.
    Ik moest ingeleid worden op 6 augustus, en ik was er boos om omdat dan precies de kermis begint. En ik moest en zou eerst poffertjes van de kermis hebben.... T is maar waar je aan denkt he 😂🙈

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie meiden?
    Het is eindelijk iets beter weer, in de schaduw vind ik het heerlijk nu.
    Zie wel op tegen morgen, benauwd heet.
    T is ook nooit goed in Nederland hé haha

18. Love1990

Hier een slechte nacht gehad 😔 Weinig kunnen slapen. Vanavond de placenta echo, ben erg benieuwd of hij nu wel goed ligt!
    Ik geloof dat ik morgen met dochterlief in het zwembad ga zitten 😁
    Goed water drinken dames, anders zijn we morgen net olifanten door al dat ophopende vocht 🙈

19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ja het is ook warm 's nachts vind ik.
    Ik slaap in principe heel goed. Tot dat ik rond 7 uur word gewekt door een vlieg die dan in mijn oor gaat zoemen... Waar die beesten steeds vandaan komen???
    Iedere avond voor het slapen gaan maak ik ze dood en gooi ik ze weg, en 's ochtends zijn ze er weer..

Word tijd dat mijn insecten horren geplaatst worden. Hoop deze of volgende week.

20. Love1990

Whaaa.... Ik ben helemaal flabbergasted 😨 Ons meisje ligt in stuit. Op zich niet zo vreemd maar volgens vk en gyn lag ze afgelopen weekend zo vast als een huis 🙈 Placenta was goed

Deel Deze Pagina