Ze heeft nog ruimte genoeg om te draaien, ze is er tenslotte ook gekomen de afgelopen 5 dagen 😅 Een tweede kind heeft sowieso meer ruimte volgens de echoscopist en kan zelfs de laatste weken nog wel draaien. Ik heb zo'n vermoeden dat ze afgelopen nacht dan gedraaid is, dat ik daarom een slechte nacht had. Had echt om het half uur harde buiken, en moest wel 7x m'n bed uit te plassen.
Gelukkig. Hier weet ik inmiddels dat baby nog steeds goed ligt aangezien verloskundige me even duidelijk heeft gemaakt wat al die bobbels in mijn buik voorstellen (dus hoofdje, billen en in ieder geval 1 voetje kan ik nu altijd wel vinden). Zo leuk!
Love, heb even een vraagje als mama-leek hahaha. Je meisje was al ingedaald toch? Kunnen ze dan alsnog draaien? Voor mijn gevoel zitten ze dan 'vast' tussen je bekken, of heb ik het helemaal mis? Ik heb ook echt vre-se-lijk geslapen vannacht zeg. Het was warm, er zat een mug blablablabla. En dan sliep ik eindelijk en dan schopte meneer me weer wakker hahaha.. Lekker rustig aan nu. Morgen gaan we een weekendje naar Noordwijk. Hopen op wat goed weer.. Vaya en Bobbie hoe gaat het met jullie?
Het is inderdaad "zeer onwaarschijnlijk" dat ze dan nog draaien. Daarom was ik ook zo verbaasd 😁 Hopelijk draait ze zelf ook weer goed, zit niet echt te wachten op een draaipoging. Veel plezier in Noordwijk Anne!
Dat kan ik inderdaad begrijpen. Huphup, terug draaien baby! Maar nu is ze dus niet meer ingedaald? Hebben jullie al vies weer gehad? Hier (nog) niet. Het is hier bloedheet, 32 graden en zwaar bewolkt.
Hey meiden! Ik dacht dat er geen nieuwe berichten waren, bleek mijn pagina niet te verversen 😁 Jeetje love, in stuit! Hopelijk draait ze nog! Hier ook een slechte nacht, ik heb nog nooit zoveel onweer en regen gehoord. Het gaat nu ook maar door... Gister een fotoshoot gehad, was super leuk. Vandaag naar de prenatal voor de laatste spulletjes, voetenzak, kruiken en. Verder was er van de cursus al een stel papa en mama geworden bij 35 weken. We waren allemaal van slag haha. Nu maar vast de tas klaar gaan maken 😁 Wat leuk dat je nu weet wat de bobbels zijn Veldmuisje! Wat kun je nu echt uitstulpingen voelen haha.
Ze ligt nu gelukkig niet ingedaald, anders wordt het wel erg moeilijk draaien. Buik is wel erg bewegelijk vandaag dus ik hoop dat ze druk aan het draaien is. Net m'n afspraak bij de vk even verzet naar het echo spreekuur, even een bevestiging van haar ligging volgende week. Hier heeft het vanmorgen iets geregend, verder inderdaad benauwd heet en zwaar bewolkt. Leuk vaya zo'n fotoshoot. En dan ook nog ff lekker shoppen! Hier na de check in het zkh ook de tas maar klaar gezet, voor het geval dat.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Juni 28: Love vk controle 28: Anne groeiecho 28: Bobbie vk controle juli 04: veldmuisje vk controle 08: Bobbie groeiecho ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Wil je mijn thuis controle vk op 11 juli nog toevoegen love? Ik lig even lekker plat. Ben naar mijn ouders gereden, daar is airco op de slaapkamer. Stuk comfortabeler! Wat leuk zeg Vaya, een fotoshoot! Hopelijk zijn de foto's helemaal geslaagd 😍 Oei met 35 weken al.. Ik zal idd ook eens rustig gaan beginnen met het pakken van de vluchtkoffer. Je weet immers maar nooit
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Juni 28: Love vk controle 28: Anne groeiecho 28: Bobbie vk controle juli 04: veldmuisje vk controle 08: Bobbie groeiecho 11: Anne thuis controle vk ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
nou hier heeft het afgelopen nacht gehoosd en echt heel erg geonweerd. Zoontje kwam even bij ons in bed. Zelf heb ik maar amper geslapen, je hoeft niet te vragen hoe ik me vandaag voeldoe . Vanavond maar goed op tijd de melatonine innemen, want het wordt weer een klamme, warme nacht. Hopelijk dit keer geen hoosbuien en onweer.
Hopelijk slaap je vannacht wat beter veldmuisje! Ik verlies de hele avond al stukjes slijmprop 😨 Ik weet dat het geen kwaad kan, maar echt geruststellend is het niet.
Hoop dat je fijn slaapt Veldmuisje! Je hebt t nodig he meis! 😘 Oh jee love, dat is wel raar, ook al zegt t niks kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. misschien morgen even bellen?
Nou helaas... ondanks de hoeveelheid melatonine was het over drieën 😢. Wanhopig kun je er van worden dan!
Veldmuisje wat balen 😞 Misschien stomme vraag maar drink je in de avond nog koffie of andere suikerhoudende dranken? Dat hielp bij mij heel erg, drink alleen nog maar groene thee of water in de avond. Love verlies je nog stukjes slijmprop? Gaat t verder wel goed? Ik was gister te moe om nog uitgebreid te reageren, we hebben wel lekker bij de prenatal geshopt, manlief vind het nooit zo leuk dus had ik hem het klusje gegeven: zoek een speeltje voor op de newbornset! Nou dat vond ie wel leuk haha Verder een voetenzak besteld, kruiken (die zijn ook duur ) en zakjes (waarvan er 1 kapot is...) doosje voor de billendoekjes en een bh van noppes voor mij (jeeejjjj eindelijk een B cup hihi). Moest maar 25 euro betalen hihi dankzij een dikke bon die ik voor mijn baby shower had gehad 😄 We zijn nu zoetjes aan alles al aasn het wassen, ik weet het, heel vroeg maar het is zoveel en dan is het maar klaar.
Leuk shoppen met zo'n bon Vaya! Zijn jullie nu helemaal klaar? Ik verlies nog steeds dikke stukjes slijm maar ze zijn niet zo groot meer als gisteren. Verder nog steeds hetzelfde, maar we zijn weer een weekje dichterbij de uitgerekende datum 😃 Ik heb de eerste spulletjes ook al in de was, vandaag mooi weer om te drogen!