Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was Bobbie, en love, balen dat dametje nog steeds in stuit ligt.. Idd wel fijn dat je volgende week een echo krijgt!

Ah Vaya, kleine baby.. Helemaal prima toch, als t maar gezond is.
    Vanavond groei echo gehad.
    Alles helemaal in orde. Z'n hoofdje lag gemiddeld nog n weekje voor, maar z'n buikje daarentegen ietsje achter.
    Had lekker lange beentjes.

Precies wat Vaya zegt: groot, klein whatever. We vinden m toch wel lief haha.

Morgen mijn laatste werkdag, heel bizar. Vind het best spannend....

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Spannend Anne! Geniet van je laatste werkdag!

3. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Nog steeds stuit love.... Hopelijk draait ze nog! Wel volgende week nog even naar der spieken 😉

Fijn dat de babies verder weer zijn goedgekeurd!!
    Anne laatste dagje!! Lekker meis!

Ik heb vannacht heel veel harde buiken gehad maar het is nu wel weer rustig 😊

4. Love1990

Ik hoop ook echt dat ze nog gaat draaien, anders wordt het een draaipoging ben ik bang. Keizersnede of stuitbevalling zie ik niet echt zitten.

5. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Anne veel succes morgen op je laatste werkdag :) Wat gaat het toch allemaal snel he, blijf me er over verbazen. Ik moet nog 2 weekjes werken, maar dat vind ik geen probleem.

Vaya en Love, beide lange nacht achter de rug :( Echt balen, heb zo met jullie te doen met die harde buiken de hele tijd.
    En Love, ik snap dat je een keizersnede of stuitbevalling niet ziet zitten. Duimen dat ze gewoon zelf weer op de goede plek draait.

Hier vandaag met ouders nog eens naar de Prenatal gegaan, en de zo'n beetje laatste inkopen gedaan. Ik mocht nog wat uitkiezen van mijn ouders, een wiegje zou t worden. Maar mijn ouders kunnen zich nooit inhouden. Dus er is ook een matrasje bij gekomen (wilde ik betalen, maar hoorde bij t wiegje werd er gezegd), een mooi boxkleed, een romper en een pyjama.

Zelf wat beddengoed, een kruik+zak, borsteltje/kammetje, nagelschaartje, thermometer en een lekker warm vestje gekocht. Achteraf thuis alle spulletjes een goed bij elkaar gelegd, en stiekem heb ik al meer dan ik dacht. Ben nu voor t eerst wat wasjes gaan draaien, oa het beddengoed en nu allemaal badstof spullen (omslagdoeken en kussenhoezen).

6. Love1990

Oeh, ook lekker geshopt bij de prenatal. Ik vandaag ook! Hier ook weer meer gekocht dan de bedoeling was.

Ik ben ook al druk bezig met de wasjes, beddengoed is gewassen en gestreken. Hydrofielen zijn bijna allemaal gewassen en gestreken (alleen de roze moeten nog). Kleding vandaag allemaal op de hand gewassen, morgen even strijken. Ik hoef alleen de badcapes/omslagdoeken en dekentjes nog maar te wassen 😁

7. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh wat heerlijk Bobbie al die spulletjes! En wat lief van je ouders!

Ik wist niet dat de dekentjes ook gewassen moesten worden dus dat heb ik nu meteen gedaan 😁

8. Love1990

Voor het eerste gebruik kun je ze het best even wassen, zullen ook genoeg mensen zijn die het niet doen maar ik vind het wel zo fris 😁

Veldmuisje , hoe gaat het met jou?

9. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb n hoop dekentjes van Koeka gekocht via marktplaats. Scheelt zoveel geld zeg! Moet die ook nog eventjes wassen en dan heb ik gelukkig alles schoon.

Hoe gaat het met je veldmuis? Hoe gaan de nachten.

En Vaya en love, nog steeds veel last van harde buiken? Ik ben echt blij dat ik daar (nog) geen last van heb.

Fijn Bobbie dat je nu zoveel hebt gekregen van je ouders. Heeeeerlijk die babywasjes, en een super fijn gevoel als je wiegje staat!

Scheelt dat het buiten niet zo warm is nu. Heb eigenlijk nergens last van, op vaker plassen en vermoeidheid na dan.

Ik heb net de eerste striemen ontdekt, mijn beide zijkanten en onderop beide borsten. Baal er best wel van.
    Had al verwacht dat ze zouden komen... Niks aan te doen, we krijgen er iets moois voor terug he ❤️

Kreeg een bericht van het UWV dat mijn werk de uitkering voor tijdens mijn verlof niet heeft aangevraagd. Lekker handig! Heb vanmiddag meteen hrm gebeld.
    Ze konden mn zwangerschapsverklaring niet eens vinden in mijn dossier 😁 Morgen alles maar opnieuw inscannen en doorsturen dus!

10. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ha allen,

Hier even een kort berichtje...
    Doordat het wat koeler is, slaap ik snachts wat meer. Behalve afgelopen nacht, die was wat minder. Morgen een bruiloft dus ik hoop dat ik straks lekker slaap.

Hier nagenoeg alles gewassen, heerlijk

Heb als zzp-er ook een uitkering aangevraagd en deze is verstuurd. Ben benieuwd!
    Baby is erg bezig, hierdoor veel last van maagzuur. Dat is minder. ..

11. Love1990

Veel plezier vandaag veldmuisje! Ik hoop dat je een beetje goed geslapen hebt.

Oeh, Anne. Koeka is zo mooi, maar nieuw zo duur 😔

Striemen, ja..... Ik had er natuurlijk al een paar (stuk of 15 😅 ) ze worden nu steeds groter. Ook heb ik al een paar nieuwe ontdekt. Ik vond het zo'n 4/6 weken na de bevalling het ergst, toen was ik weer wat in m'n oorspronkelijke vorm en ze waren echt ontzettend rood 😔

12. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden!

Anne, wat lekker dat je de kleedjes van koeka goedkoper hebt kunnen krijgen zo! Mijn vriend vind t niet mooi dus geen koeka in ons huis haha

ik heb nog geen strepen, geen idee ook of die wel gaan komen. Wel komt mijn navel nu een beetje naar buiten.

Veldmuisje, veel plezier bij de bruiloft! Hopelijk goed geslapen!

Hier dezelfde melding van het UWV, vind t wel vreemd want alles is aan HR doorgegeven.

Heb net wat financiële zaken geregeld. Wat rekeningen ingepland en zoals voor mijn paard een vaste maandelijkse betaling zodat mocht er iets met mij gebeuren dan hoeft VL daar niet meer aan te denken 😄

De opvang is nu ook geregeld, moeten alleen het contract nog terug sturen. Jeetje meiden we zijn er gewoon bijnaa klaar voor 😁

Ik zal ook weer eens een buikfototje maken vanmiddag.

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Dit was mijn buik gisteren. Let niet op mijn fan-tas-tische onderbroek hahahaha..

Ja love, nieuw betaal je zo 90 euro voor een Koeka dekentje, op marktplaats heb je rond de 20-25 euro Koeka dekentjes staan met teddy. Ook fijn voor de winter.

Heel veel plezier vandaag veldmuis! Geniet van de bruiloft.

Heb idd ook t gevoel dat we allemaal bijna klaar zijn voor de komst van onze beebs. Tijd mag wel even gaan vliegen van mij nu 😊😊

14. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Poging nummer 2 haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      1
  15. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    #2235 Sammie2017, 1 jul 2016
    Laatst bewerkt: 1 jul 2016
    Mooie buik hoor! 😍 En je hebt een heerlijke onderbroek aan haha 😂
    Mijn heerlijke onderbroeken liggen nu bij de Hema klaar 😋 Heb er 9 besteld, hoop dat ze passen. Ze waren 3 euro voor 3 stuks (misschien tip nog voor jullie!), kwaliteit zal ruk zijn maar dan kunnen ze ook zonder hard feelings worden weggegooid.

Van mij mag de tijd ook gaan vliegen, heb steeds vaker dat ik echt gewoon mijn kleine mannetje vast wil houden.

Hierbij een zeer charmante foto van mij 😂 Maar dan hebben we een idee! Grappig dat ik steeds het idee heb niet echt te groeien maar als ik het verschil zie groei ik echt wel haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      3
  16. Love1990

Hier kwamen de striemen bij de eerste rond 36 weken vaya, de ergste heb ik tijdens de bevalling gekregen 😅

Mooie buiken dames! Groeit goed door! Nog maar 7 weekjes tot de uitgerekende datums.

Ik zal zo ff een buikfotootje maken

17. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken dames!!!

Hier gaat alles goed!!! morgen elf weken dus nog een weekje spannend!

18. Love1990

Hoe voel je je Cilla? Komt het besef al een beetje?

19. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Helaas had ik dua niet goed geslapen. Uiteindelijk nig zo'n 2,5 op de bank maar ik was dus superbrak. Het ging verder wel, tijdens de kerkdienst heb ik wat gerust.
    Vannacht had ik een betere nacht en ik voel me nu -wonderwel- een stuk beter. Zal vanavond wel weer moe zijn, maar dat is dan een gezonde moeheid.
    Hier bericht van UWV over hoogte uitkering en startdatum (23-7). We zijn verder helemaal uit de namen, kheb alle adressen inmiddels op de laptop staan en het kaartje weten we ook al. Binnenkort even langsgaan om de bestelling op te geven, enveloppen vast mee te nemen en de etiketten en evt postzegels vast te gaan plakken. Komt allemaal steeds dichterbij! Qua gewicht zit ik trouwens momenteel een halve kilo onder mijn startgewicht. Oeps! Dat wordt bunkeren na de bevalling want op dit moment heb ik zo vaak last van maagzuur en naar voelen dat ik mijn handen al vol heb bij de gewone porties. Maar goed, we zijn er nog niet... wie weet kom ik nog wel wat aan...

20. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Mooie buikjes weer meiden :)

Ben gebroken, gisteren en vandaag de meubels in elkaar gezet. Vooral gisteren was een klein beetje drama. Meubels waren op sommige plekken verkeerd voorgeboord, waardoor de schroeven dus niet goed paste :( Hoop frustratie dus. Maar uiteindelijk heeft vriend er een goede oplossing voor gevonden. We hadden natuurlijk ook wel terug naar de winkel kunnen gaan, maar de dichtstbijzijnde Ikea is ook weer niet om de hoek. En dan is t maar de vraag of het bij die commode wel goed is gegaan.

Maar alles staan nu :) Nog even leuk aankleden en zo. Maar niet nu, nu lekker uitrusten.

Deel Deze Pagina