Cilla, spannend! 11 weken alweer! Gaat t verder goed met je? Hebben ze eigenlijk een idee hoe het na alles toch is gelukt? Veldmuisje, wat knap dat je t hebt volgehouden! Het klinkt ook alsof jullie al bijna klaar zijn voor de kleine! Hier ook maagzuur, eet maar steeds kleine beetjes en vanille vla, ook help warme melk goed! Ov Bobbie wat fijn dat t nu toch gelukt is maar snap dat je gebroken bent! Ander moment maar lekker aankleden! Hier een rustig dagje, auto door de wasstraat en extra goed schoongemaakt, veeeeel hondenvoer gekocht en verder niks gedaan. Morgen een verjaardag dus zal er behalve dat ook niets gebeuren 😊 Ach ik begin eraan te wennen hoe ik mijn dagen in moet delen. Love hoe is het met jou buik? Heb je ook nog veel harde buiken als je ligt? Ik heb dan veel minder tenzij ik van alles heb gedaan. Ik denk als ik bedrust zou houden ik nog maar 5 harde buiken per dag zou hebben.
Harde buiken zijn nog steeds erg aanwezig 😔 Zal wel niet meer gaan veranderen ben ik bang, ik raak er al een beetje aan gewend. Als ik lig komen ze ook nog erg vaak, snachts word ik er ook vaak wakker van. Stiekem hoop ik dat dit meisje zich ook wat eerder aankondigde dan de 40 weken, ben er echt klaar mee nu. Bobbie, heerlijk dat de meubeltjes staan. Binnenkort lekker inrichten!
Ik word er ook vaak wakker van, maar dan lig ik verkeerd. Ik hoop t zelfde als jij! Ga ook na de 36 weken niet meer zoveel op bed als nu, klinkt misschien stom maar dan mag hij omen haha Ik heb trouwens zon grote bal, daar doe ik nu de was op opvouwen! Gaat wel beter haha
Haha, manlief zei ook al dat we vanaf 36 weken elke dag maar 5/10 km moeten wandelen om de boel op te wekken 😅 Ik doe nu ook al wat meer dan een aantal weken terug, maar moet soms echt m'n rustmomenten even nemen. Nesteldrang slaat goed toe hier, ben het liefst de hele dag aan het poetsen 😁
Hahaha dat zei mijn man ook 😝 Ik heb ook nesteldrang!! Maar kaan maar half uurtje ofzo echt iets doen dus het gaat traaaaaag hihi maar goed morgen is manlief san het werk dus kunnen we weer rommelen. Mooie buik love! Volgend mij ben je goed gegroeid! Hebben jullie lekker weekend gehad?
Mijn buik is echt ontzettend gegroeid 😅 Ik heb nu echt moeite met schoenen aan doen. Vandaag op verjaardagsvisite geweest hier in het dorp, dus ff een stukje gelopen. Helaas niet zo'n succes, heb nu continu steken down under. Verder lekker rustig weekendje gehad, hoe was jou weekend vaya?
Ik had stiekem gehoopt dat ons meisje gisterenavond in hoofdligging gedraaid was maar helaas 😔 Gisteravond en vannacht echt heftige voorweeen gehad, veel beweging in mijn buik. Maar vanmorgen voelde ik de hik nog steeds op dezelfde plek als anders 😅 Aankomende woensdag toch maar eens informeren hoe het met een draaipoging zit.
Hahahaa ik had ook al gegoogled hoe je eerder kan gaan bevallen 😂 Vanaf week 36 iedere dag een ananas eten, zit schijnbaar een bepaald stofje in ofzo.. 😂 Hier gaat alles eigenlijk wel prima nu. Op ontzettend pijnlijke voeten en maagzuur na dan. Maar dat is te doen. Het helpt ook wel dat het niet zo ontzettend warm is. De temperaturen van gisteren en vandaag mogen van mij de hele zomer wel blijven. Cilla, gaat alles idd goed met je? Wat zul je blij zijn als je de 12 weken gepasseerd bent. Heerlijk!! Geniet ervan meid. Bobbie, het aankleden van t kamertje kan altijd nog toch? Alles op z'n tijd. Fijne week dames, als het goed is word het weer goed weer (zonder regen 🎈
Volgens mij gaat dat om het hart van een ananas, ik geloof zelf niet echt in die dingen 🙈 Hier zijn mijn vliezen bij de oudste gebroken na de seks, maar dat zal meer toeval geweest zijn denk ik.
Je kan het goed zien love! Super mooie buik! En voor schoenen aan doen tijdens zwangerschap moeten ze toch iets verzinnen... Wat voor steken heb je? Sorry misschien beetje rare vraag 😁 En waar voel je de hik? Het zit bij mij soms zo laag dat hij voor mijn gevoel zo mijn kont uitgehikt komt 🙈 Anne wat fijn dat t lekker gaat!! Maagzuur is gewoon k.. Ik weet nu dat Bij mij warme melk of vla wel helpt ☺️ Vooral de melk! Ik geloof ook niet zo in die dingen maar waarom niet proberen haha ik zeg altijd dat ie komt als hij er klaar voor is 😍 Gister echt een slechte dag, last van mijn lijf en niet fit, werd daar weer onzeker van. Had nog verjaardag mar zijn maar kort gebleven. Savonds heerlijk shoarma gegeten en daar knapte ik goed van op haha 😋 Vandaag een goede dag!! Hele huis geboend en nu met harde buiken en pijn in mijn rug op bed maar het was het waard 😍 Stomme vraag maar doen jullie t nog? Wij eigenlijk niet meer, was zo onprettig geworden 😞 Inmiddels ook echt geen behoefte meer aan.
Ik heb echt heftige menstruatiepijnen, maar dan echt als weeën. Ze bouwen langzaamaan op, op het moment dat ik denk "nu doet het echt te pijn" zakken ze weer af. Straalt ook uit naar m'n onderrug. Hik voel ik iets boven m'n schaambeen, daar waar het buikje van de baby ongeveer ligt. Maagzuur, o echt verschrikkelijk. Rennies zijn niet aan te slepen hier. Seks hebben we nog steeds, soms 1 a 2 dagen niet maar meestal dagelijks ☺️
Oké ja dat is wel veel heftiger dan bij mij al, ik heb soms wat kwampjes maar makkelijk vol te houden. Alleen nogvwel van die messteken en die doen wel zeer. Toevallig zit de kleine nu weer in mijn kont te hikken haha Oh echt? Nou als t gaat en fijn is prima toch!
Die messteken herken ik echt van het indalen 😉 Die hoop ik eerst niet te krijgen, maakt het draaien van de baby alleen maar moeilijker.
Hahahaha Vaya, in je kont te hikken. Klinkt goed! Haha Ik voel de hik aan de zijkant van mijn buik. Opzich snap ik het van de hik in je kont wel hoor Vaya, als t kopje mooi beneden ligt is dat niet zover van je bips vandaan natuurlijk 😂! Wat betreft seks, vriendlief wil vanaf nu ongeveer liever niet omdat hij het gevoel heeft dat ie 'tegen z'n zoon aan beukt' hahaha. We zullen wel zien. Hier nog geen oefen weeën oid gehad. Vandaag wel echt enorm last van m'n rechter tepel, alsof er af en toe een mes in zit. Lek ook weer wat melk. Lijkt wel of er enorm veel melk in de borst zit nu. Zou t er het liefste uithalen gevoelsmatig haha
Oooooooo ik heb nog geen oog dicht gedaan! Er zit een mega dikke mug op m'n kamer. Vriendlief is niet thuis, ben zo boos op het beest 😁
Dat is een soort van stuwing die je voelt Anne, hier ook regelmatig enorm vol gevoel in m'n borsten. Als het echt pijn gaat doen kun je de druk er met je handen wel even afkolven, dat is helemaal niet zo erg. Muggen..... Pffff hier ook. Dochter is gisteren wakker geworden met 13! Muggenbulten op haar gezicht.
Goede morgen! Love, ik had inderdaad gevonden dt die steken het indalen kon zijn maar heb het nu al een paar weken en hij was de laatste keer nog niet ingedaald 😁 Hahaha ja dat gehik voelt zo raar dan, soms ook echt in mijn doos alsof ie voor de uitgang al roept 😝 Ik snap wel dat je vriend t niet meer wilt, lijkt me als man ook weer heel anders. Ik vond het heel vervelend dat onze laatste keren de kleine spontaan wakker werd als we het wilde doen.... Dan voelt t ook beetje vreemd. Oooh doe k.. Muggen 😞 Hoop dat je nog hebt geslapen! Wij hebben paar weken terug horren gemaakt en nu nergens meer last van! Echt een aanrader! Over volle borsten kan ik nog niet mee praten 😁 Ze zijn wel wat gegroeid maar zijn niet hard of vol of pijnlijk.
Wat een klachtjes allemaal weer balen meiden. Hier valt het gelukkig nog redelijk mee. Hele dag gewerkt, dus ontzettend last van mijn ribben. Verder af en toe ook een steekje of een krampje. En moet zeggen dat de laatste dagen ik wat minder comfortabel lig voor het slapen. Hebben jullie het ook zo warm trouwens, 's nachts? Man, ik zweet me een ongeluk. Ik voel trouwens echt nooit hikken aan de binnenkant.. En wat betreft actie in de slaapkamer, is hier echt 0,0 sinds zwangerschap. Door de kleine verzakking is dat echt niet prettig En Anne, ik heb ook af en toe last van mijn borsten. Helpt bij mij dan om er wat vocht/melk uit te knijpen. Ook al is het maar een drupje.
Thanks voor de tips meiden. Wa betreft warmte snachts, zeeeer herkenbaar. Zweet me ook een ongeluk. Ja Vaya, onze horren komen donderdag eindelijk. Dan eerst insectenspray, en dan goed luchten. Eindelijk van die smerige rot beesten af. Als ik alleen slaap slaap ik snachts af en toe 6 uur aan een stuk door zonder te plassen. Als vriendje thuis is slaap ik beduidend minder goed. Ik hoor echt alles en word dan vaak wakker. Vannacht is de 2e nacht op rij dat ie weer niet thuis is. Dus als er geen mug is hoop ik lekker lang te kunnen slapen hihihi