Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Klein maar fijn. Prima toch? Inderdaad heerlijk maatje 50 aan.

Had vanmiddag rond 12:00 met afvegen wat slijm en helder bloed. Maak me er verder geen zorgen om maar moest van vriendlief toch even naar de vk bellen voor de zekerheid. Zo gezegd zo gedaan.
    Hele vragenlijst, heb je seks gehad? Nee. Heb je ontlasting gehad? Nee ook niet. Moest t nu in de gaten houden en hoefde me verder geen zorgen te maken. Mocht ik vandaag of t weekend vocht of bloed verliezen moet ik meteen bellen.
    Vriend is vandaag vertrokken op vriendenweekend haha

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Inderdaad klein maar fijn! Ik was een aardige baby qua gewicht en lengte, ben nu inimini dus het zegt toch niks. En ong. 6 pond is prachtig toch?

Ik heb maandag controle bij de vk, zal ook eens voor een schatting vragen.

Oh jee Anne, goed in de gate houden hoor! Gelukkig maak je je geen zorgen :)

Hier echt een k.. Dag, man wat verschilt dat per dag! We gaan gewoon weer voor wen goede dag morgen maar ben t nu even helemaal zat met dat bedliggen.

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

6 pond is heel gemiddeld hoor ☺️ Dochter was 6,5 pond bij de geboorte en ookk deze baby wordt rond dat gewicht geschat.

Hier ook een K...dag, ga zo m'n bedje opzoeken. Ben er helemaal klaar mee

4. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    6 pond is inderdaad een heerlijk gewicht.
    Hier word hij geschat op 7 pond ongeveer. Ook helemaal goed.
    Gezondheid blijft het belangrijkste ❤️

Ik ben ook ontzettend moe overdag. Maar slaap iedere dag tussen 4 en 6 even de laatste dagen. Doet me in de avonden wel goed.
    Had vanavond gezellig een vriendin op visite, ga nu ook lekker slapen.

Geen bloed oid meer gezien, dus ga maar van een gesprongen adertje uit.

Slaap lekker meiden!! Xx

5. Love1990

Fijn dat het bloeden gestopt is Anne!

Hier een druk dagje voor de boeg, bonusdochter danst vandaag in een streetdance show. Bijna 3 uurtjes in de zaal zitten 😅 Krijg al harde buiken bij de gedachte.

Jullie nog plannen dit zomerse weekend?

6. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier een luxe dagje. M'n vader en drie neven van mijn man zijn aan het verven in huis en m'n moeder is aan het soppen en vanochtend heeft een nichtje van mijn man mijn hele strijk gestreken. Die was niet overdreven groot, maar ze doet het niet vaak, daardoor ging het wat langzamer. Maar het ziet er picobello uit! Ik ben er voor wat kleine klusjes tussendoor en de catering 😉😉

7. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes :) 6 pond is inderdaad prima, maak me daar ook geen zorgen over. Enige wat ik toch wat vervelend vind is dat het hoofdje toch redelijk achter loopt. Maar ja, aan de andere kant weet ik ook niet hoeveel dat in formaat scheelt.. Gaat t maar om 1 cm of wat? Zal bij de volgende controle dit toch nog eens bespreken. Het zal allemaal wel meevallen ;)

Gisteren een te lange dag gehad. 's Ochtends vroeg dus naar de vk, daarna bewust wat rustig aan gedaan in huis (alleen stofzuigen). 's Middags werken, en helaas tot 23.15 door moeten gaat :( Ik had oproep dienst, en we hadden meerdere spoedgevallen en een spoedoperatie. Dus ik was laat thuis. Was echt gebroken, en eenmaal thuis hadden de buren ook nog eens een feestje. Dus mijn hoop op gelijk in slaap vallen, kon helaas niet waargemaakt worden :p Gelukkig gingen ze niet al te lang door. Heb echt heel vast geslapen daarna.

Wel schrikken trouwens, Anne, dat bloeden. Gelukkig is het weer gestopt.

Love, hopelijk heb je de lange zit overleefd ;)

En lekker hoor, Veldmuisje, zo'n dagje. Ik kan dat soort dingen (het huishouden vooral) niet zo goed uit handen geven.

8. Love1990

Volgens mij gaat het niet om hele cm's hoor Bobbie, ik zou me er niet zoveel zorgen om maken. 😉

Veldmuisje, heerlijk dat alles even lekker aangepakt wordt!

Ik heb de middag overleefd, zo alle kids richting bed en ik ook. Ben gesloopt.

9. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Wij hadden bij zoontje ook een kleiner hoofdje. Op controles bij consultatiebureau ook altijd. Was nooit erg, aangezien wij ook geen groot hoofd hebben. Niet druk over maken. Klein maar fijn toch?

10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Nee ik denk idd ook niet dat het om cms gaat.
    Hier is t hoofdje en de beentjes te groot en het buikje daarentegen weer iets te klein. Zo hebben we allemaal iets toch.

Hier een fijn dagje gehad. Rustig aan gedaan en vanavond een bbq gehad met collega's. Leuk om iedereen nog te zien.
    Morgen middag is er een festival hier in t dorp heb er veel zin in!

11. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goedemorgen nog net ☺️

Hoe is het bij jullie? Hier gelukkig weer beter dan vrijdag 😁

Gelukkig is t bloeden gestopt Anne! Veel plezier bij t festival!

Heerlijk veldmuisje dat t huis onder handen is genomen!

Bij ons liep t hoofdje en buikje voor en zijn beentjes achter... Scheelde paar dagen.

Gister is bij ons de badkamer babyklaar gemaakt, ook een fijn gevoel! Verder merk ik dat ik echt geen conditie meer heb, soms ben ik al moe van aankleden hihi

34 weken alweer, ben benieuwd wie van ons straks als eerste mag genieten van een kleintje 😍

12. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Pff hebben jullie de warmte een beetje overleefd? :p Ik kan echt niet tegen dit weer. Mijn voeten zijn ook echt behoorlijk gezwollen.

13. Love1990

Ik leef nog 😁 Normaal hou ik echt van deze temperaturen maar ik vind het nu echt verschrikkelijk. Gelukkig geen gezwollen ledematen 😅 Probeer nu ook echt veel te drinken, zodat ik niet teveel vocht ga vast houden.

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hier niet zoveel laat van de warmte maar het valt hier ook wel mee qua temperatuur (misschien omdat we bij de kust zitten?)

Vandaag wel veeeeeel harde buiken, op een gegeven moment ook wel echt regelmatig. Maar goed ze trokken weer weg maar zijn nu weer terug. Nu lekker op bed 😊

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb t ook overleefd!
    Ben gisteren enorm verrast met een babyshower, ben heel erg verwend 😊..
    Alleen voel ik me echt zwaar beroerd. Nog haast niet geslapen vannacht, pijn op m'n borst (longen??), enorme keelpijn en een lelijke hoest 😓
    Had zo gehoopt deze zwangerschap niet meer verkouden te worden. Baal als een stekker, nu heb ik al helemaal 0 energie meer

16. Love1990

Oh anne, heb je nog wat kunnen slapen? Dit soort nachtjes kunnen je zo slopen he 😔 Net nu we de extra energie wel kunnen gebruiken.

Wel erg leuk dat ze je verrast hebben met een babyshower! Wat heb je allemaal gekregen?

Hier ook een zwaar nachtje, last van uitstekende ledematen van onze kleine meid 😅 Zo nu en dan por ik een voetje terug maar dan komt er aan de andere kant wel weer een hand/elleboog tevoorschijn. Hopelijk gunt onze oudste me nog even anderhalf uur slaap.

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    En love, werd je nog wat slaap gegund vanochtend?
    Mij helaas niet meer. Stuur vriendlief dalijk naar de drogisterij voor keelpastilles en hoestdrank. Hij is vandaag gelukkig vrij.

Ik heb een grijze Stokke tripp trapp stoel gekregen, super lief! En daarnaast nog wat kleertjes en knuffels, toeteldoekjes en Sophie de giraffe.
    Iedereen heeft een rompertje vol getekend, die komen als de beeb is geboren in de voortuin te hangen 😊

18. Love1990

Oh leuk Anne! Vooral die rompers, leuk bedacht.

Hopelijk gaat je verkoudheid snel over! Ik heb vanmorgen nog anderhalf uurtje slaap gepakt, en ik hoop zo ook nog even anderhalf uur te slapen.

19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Fijne dag gehad allemaal meiden?
    Controle gehad vanmiddag. Meneer is dus nog helemaal niet ingedaald. Ligt nog wel netjes met z'n hoofdje naar beneden.

De nieuwe afspraak staat gepland op 25 juli, krijg dan ook meteen een liggingsecho.
    Heb verder echt geen fluit uitgevoerd vandaag. Veel op bed gelegen, hoop dat ik vannacht goed kan slapen, heb het echt heel hard nodig pff

20. Love1990

Heb je nog wat kunnen slapen Anne?

Deel Deze Pagina