Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Herkenbaar love. Hete handen en voeten. Lijk wel een kachel!!

Ja veldmuis. Ook ik ben af en toe flink benauwd. Beeb zit ook nog steeds heel hoog. Gok dat hij nog geen cm is ingedaald.... Dus drukt lekker de longen omhoog!

Ik denk dat iedereen wel zou willen dat de beeb ergens rond week 37-39 komt haha. Maar idd, zul je net zien dat ze te lang willen blijven zitten.
    Eeeeen grote verrassing is het allemaal. Erg spannend! ❤️❤️❤️

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ga voor nu ook uit van het zelfde termijn als onze oudste, tussen week 39-40. Hopelijk niet overtijd 😅 Had het net zo goed gepland midden in de vakantie.

Vannacht elk uur op de klok gezien, veel plassen. Vermoeiend hoor. Alle kids zijn alweer een uur wakker dus uitslapen zat er ook niet in.

3. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hier ook een rot nacht, veel wakker en pijn aan de bovenkant van mijn buik. Misschien zo nog even slapen.

Vrees dat vandaag een mindere dag wordt 😁

4. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Jup hier ook. Kon niet in slaap komen. Haha, hopen dat het aankomende nacht beter gaat voor ons allemaal. Maar rustig aan doen vandaag!
    Lekker niks op de planning hier. Heerlijk

5. Love1990

Oh heerlijk, hier lopen 3 drukke kinderen rond. Veel rust is er niet bij. Ik hoop vanmiddag nog even 2 uurtjes slaap te kunnen pakken.

Mijn borsten doen ook ontzettend pijn, heb het gevoel lichte stuwing te hebben.

6. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Meiden ik heb een (erg lang) verhaal in de besloten club gezet. Moet nog even uitvogelen hoe ik een foto toevoeg.

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden, ik breek even in. Laatste loodjes he, vond het best zwaar. Ik wilde even delen dat ik bevallen ben 12 juli

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Proficiat roos! Wat fijn, gaat alles goed met jullie?

Ik heb gereageerd in t besloten groepje Bobbie.

Bohhhhhh aankomende week word het HEET. Vrienden van pap en mam hebben een groot zwembad in de tuin en heb nu alvast besproken dat ik daar maandag dinsdag en woensdag ga afkoelen.

9. Love1990

Gefeliciteerd roosje!

Ik heb ook gereageerd, zal zo de lijst even aanpassen. Mag ik de voorletter van jullie dochter gebruiken Bobbie? Of heb je dat liever niet

10. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    hihi!! :p:p

Tip... mocht je toch last krijgen van opgezwollen benen meiden... bij de Kruidvat heb je van die elastieken kousen daarvoor. Bijv. savonds en snachts ofzo aandoen en dan je benen hoger dmv een kussen. Helpt goed. In ieder geval veeeeeeel water drinken.

11. Love1990

vaya, hoe is jou dag gegaan?

Ik zit alweer beneden, de zensy aan het opwarmen. Ik heb echt constant harde buiken, kan niet op m'n zij liggen en op m'n rug voelt ook niet fijn. Ik hoop dat een warme kruik wat verlichting gaat geven.
    Ook heb ik een hele vervelende druk in mijn vagina 😨 Alsof de kleine meid alvast een weg naar buiten zoekt 😅

12. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Roosje gefeliciteerd!!! Is t allemaal goed gegaan? En nu lekker van je mannetje genieten hihi

Bobbie wat fijn dat t naar omstandigheden toch goed gaat! Hoe voel jij je?

Volgende week hitte!! Nog minder doen 😁 Ikbegin wel vocht vast te houden merk ik.

Gister heb ik overleefd, was geen feestje maar gelukkig vannacht goed geslapen dus nu weer in een betere bui :) wel veel last van mijn buik,niet zozeer harde buikje maar wel mijn bovenste buikspieren die zo verkrampt zijn.

H bah love, gaat t nu weer beter?

13. Love1990

Fijn dat je je wat beter voelt vaya!

Ik heb weinig geslapen vannacht, ongeveer 2 uurtjes. PCM, kruik zelfs een warme douche rond 02:00 maar niks hielp tegen de harde buiken. Veel rondgelopen, zitten en liggen werd het alleen maar erger van. Dinsdag maar even aankaarten bij de vk.

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat een ellende toch love, goed idee om het bij de vk te bespreken.

Ik heb 25 juli weer afspraak.

Buikje is hier ook onrustig maar baby is ook lekker druk dus dat zal wel met elkaar te maken hebben 😊

15. Love1990

♡ Augustus ♡

15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje
    21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (1)

♡ Afspraken ♡

juli
    18: Veldmuisje controle vk
    19: Love vk controle + groeiecho + vruchtwatermeting
    25: Anne vk controle + liggingsecho
    25: Vaya vk controle

♡ Bevallen ♡

Bobbie (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Meisje ♥ op 15 juli 2016 (35.3)

☆ sterretjes ☆: Tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

16. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Jaaaa we hebben nu ook een "bevallen" lijstje hihi ☺️

Ik ga ons vast succes wensen de komende nachten, ik heb het nu al bloedheet 😁

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Pffff wat een nacht zeg.
    Al vanaf 23:00 op, ontzettende darm kolieken gehad en nu nog steeds een beetje.
    Dacht in t begin zelfs aan weeën, maar het zijn echt krampen in m'n darmen... Zo pijnlijk en zo ziek ben ik er weer van 😟
    Hopen dat het zo over is en ik nog even wat kan slapen.

Goed idee die elastische kousen veldmuis. Houd sinds 2 dagen vocht vast in mijn voeten enkels en vingers. Zelfs sochtends bij het opstaan is het er nog steeds.

Ook jullie heel veel succes gewenst de aankomende dagen met de hitte.. Maar het zal vast goed komen 😊

18. Love1990

Heb je nog wat kunnen slapen vannacht Anne? Lijkt me behoorlijk pijnlijk die darm kolieken.

Ik vermijd zoveel mogelijk de warmte de komende dagen. En hoop dat ik niet veel vocht vast ga houden.

Ik heb vannacht echt super goed geslapen, zelf niet gedacht. Maar 2x mn bed uit geweest en de harde buiken waren ook maar minimaal aanwezig. Manlief is positief, die denk dat de baby gedraaid is. Ik durf er nog niet veel over te zeggen.

19. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik hier ook beter geslapen! Een etappe van 11-half2 en eentje van half3-7. Niet slecht!

Wel met behulp van flink wat melatonine en valeriaan en goed de ramen op elkaar open...

20. Love1990

Oh veldmuisje, wat heerlijk. Jij kon ook wel wat extra nachtrust gebruiken!

Deel Deze Pagina