Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie goed hebben geslapen!
    Ik gelukkig vanaf n uur of 5 ook tot nu.
    Veel te kort en nog een pijnlijke buik, maar ach dat trekt wel weer bij.

Ben benieuwd naar je controle morgen love, hoop dat ze idd gedraaid is!

Is jouw kleintje eigenlijk aan het indalen veldmuis? Ben t ff kwijt

Vanmiddag afkoelen in het zwembad, heb t nodig haha!

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ook Anne, het is wel erg druk in mn buik.

3. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Beweegt ze nu ook op een andere plaats?

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    #2384 Sammie2017, 18 jul 2016
    Laatst bewerkt: 18 jul 2016
    wat fijn van de goede nachten! Veldmuisje zeker voor jou! je kan het zo goed gebruikebn :)
    hier een redelijke nacht, wel wakker gelegen maar ook wel kunnen slapen.

Hoop zo voor je dat ze is gedraaid Love! ik duim voor je voor morgen. misschien kun je het aan de hik voelen? als ze gedraaid is zou die ook veel lager moeten zitten :)

Anne was hij bij jou al ingedaald? Lees nu ook pas dat je helemaal geen fijne nacht had :( gaat t beter met
    Je buik? Misschien iets verkeerds gegeten? Die kolieken zijn verschrikkelijk.

Hier weer iets raars (voel me soms wel een beetje een muts...) ik heb in de avond en ochtend mega kriebel aan mijn vingers en tenen :S zal wel door de warmte komen

nog stom vraagje maar verliezen jullie ook veel afscheiding/vocht? de echte dikkere afscheiding valt nu wel meer mee dan tijdje terug maar ik heb zo vaak een natte onderbroek :( heb ik net een schone aan is hij weer nat. Ik probeer alleen inlegkruisjes te gebruiken als ik naar buiten ga (bijna nooit dus XD )

goede nieuws van vandaag is dat mijn humeur wel goed is haha kijk elke dag meer en meer uit naar de komst van ons kleintje, grappig dat je zo veranderd dat je aan niks anders meer kan denken, ook hoef ik niet zo nodig meer het huis uit voor iets of echt mensen te zien. Vermaak me prima thuis in alle rust.

5. Love1990

Dat is het gekke, de hik zat sowieso al laag 🙈 Dus daar vertrouw ik niet zo op. De placenta zit voor dus ik kan de bewegingen niet echt goed onderscheiden. Wel zitten de voetjes (denk ik) nu net onder m'n ribben, rechts. Ipv net boven m'n bekken. Maar dat kan in stuit natuurlijk net zo goed. Kan alleen het hoofdje niet zo goed vinden. We gaan het zien morgen.

Hier ook veel afscheiding vaya, al een paar weken. Soms heel waterig maar de laatste tijd erg stug slijm. Waarschijnlijk stukjes slijmprop.

Ik herken het ook wel dat je niet zo nodig het huis uit hoeft, bij mij net zo. Onverwachtse visite kan ik me nu ook echt aan ergeren 😁 Laat mij maar lekker m'n eigen dingetjes doen.

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh ja dat is inderdaad raar, nouja dan hopen dat ze t morgen kunnen voelen.
    Gelukkig herken je de afscheiding, hier nog geen slijm of iets vooral veel waterig vocht, t ruikt nergens naar maar is vooral vervelend.

Hahaha precies dat!

Herkende je de jeuk toevallig nog?

7. Love1990

Jeuk niet, misschien doordat je vocht vast houdt?

Ze gaan morgen met de echo kijken! Dan weten we zeker hoe ze ligt, ze controleren de groei ook nog een keer en gaan een vruchtwatermeting doen als ze nog in stuit ligt.

8. Love1990

Pfff.... Wat is het warm. Ik zit in de schaduw met m'n litertje citroen water 😁

image.jpg

Grrr.... Gedraaid 😡

9. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Zíet er heerlijk uit!

Lukt t jullie nogomte scheren? 😁

10. Love1990

Moeilijk 🙈 Vanavond zijn mijn benen aan de beurt, vandaag nog een lange broek aan gehad maar dat was me toch te warm. Schaamstreek doe ik om de dag onder het douchen, dan kan ik het wat bijhouden. Geen idee of het er wat netjes uitziet 😅

11. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Haahaha benen moeten hier ook echt weer. Lukt alleen bijna niet 😁

Schaamstreek die ik volgende week nog een keer, ik doe t op gevoel en dan checken met een spiegel haha

12. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Helaas heb ik niet elke nacht een goede nacht hoor, maar elke nacht die wel beter is, is mooi meegenomen.

Afscheiding heb ik continue wel gehad. Dik, wit en draderig/slijmerig. Draag om die reden altijd inlegkruisje.

Scheren gaat nog prima, maar ja, mijn buik is niet zo groot ;)

Vanmiddag naar verloskundige geweest. Zowel baby als ik goedgekeurd. Baby volledig ingedaald :) en ze schatten hem/haar op 6,5 pond. Dat ik zo benauwd ben af en toe en last van maagzuur heb, is niet verwonderlijk. Het ligt flink tegen mijn ribben aan te duwen. Hopelijk groeit het niet te ver naar boven uit.

Mijn komende controles:
    di 2 aug (37+w)
    ma 8 aug (38+w)
    ma 15 aug (39+w)

Daarna geen controles meer gepland ;)

13. Love1990

39 weken is ook een mooi termijn om te bevallen veldmuisje 😁
    Welk termijn is jullie zoontje geboren?

Ik lees in het Nod forum dat maani weer een licht positieve test heeft 🎉🎉🎉

14. Love1990

♡ Augustus ♡

15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje
    21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (1)

♡ Afspraken ♡

juli
    19: Love vk controle + groeiecho + vruchtwatermeting
    25: Anne vk controle + liggingsecho
    25: Vaya vk controle

Augustus
    02: Veldmuisje vk controle
    08: Veldmuisje vk controle
    15: Veldmuisje vk controle

♡ Bevallen ♡

Bobbie (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Meisje ♥ op 15 juli 2016 (35.3)

☆ sterretjes ☆: Tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

15. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ons zoontje kwam met 40+2.
    Nu staat mijn laatste afspraak op 39+4. Die daarna zou dus na de 40w komen en dat zien we dan wel weer

16. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ohhh ik hoop dat Maani nu een plakkertje heeft ❤️! Is d'r zo gegund!

Vaya: wat betreft jeuk, ik heb in t begin van mijn zwangerschap veel jeuk gehad op mijn rug. Niet op handen en voeten.
    Vk vertelde me toen wel dat wanneer ik veel jeuk aan handen en voeten had ik meteen zou moeten bellen. Dat is schijnbaar een teken dat er iets aan de hand kan zijn. Kan duiden op zwangerschaps choleostase?

Nee onze man is nog helemaal niks ingedaald helaas. Hoop echt dat ie aanstaande maandag bij de echo is ingedaald, anders moet ik naar de gyn om te kijken waarom hij niet indaalt 😓..

Scheren doe ik puur op het gevoel, vriendlief checkt dan of het een beetje netjes is hahahaha.

En wat betreft kolieken, ik ben helaas mijn hele leven al bekend met kolieken en ernstige obstipatie. Normaal gezien gebruikte ik ook klysmas, maar dat mag in de zwangerschap niet doordat je dan weeën kunt opwekken?
    De kolieken lijken me ook niet gezond, lijkt mij dat die ook weeën kunnen opwekken aangezien dat zon heftige mega krampen zijn.
    Val dan gewoon letterijk flauw van de pijn en ben enorm misselijk/braken.
    Als ik nog een x een koliek krijg deze zwangerschap ga ik toch overleggen om weer aan de klysmas te gaan beginnen.

Nou warme dag nummer 1 overleefd dames!
    Morgen ben ik jarig maar krijg gelukkig geen visite oid. Ga smiddags lekker zwemmen bij een vriendin in t grote zwembad. Dat helpt erg goed tegen de hitte!
    Ik vier het aanstaande zaterdag klein. Niet te druk, kan ik niet meer aan.. Haha

17. Love1990

Gaan we weer...... Ben maar naar de bank verhuist. Manlief kan wel gek van me worden. In bed, uit bed weer in bed. Harde buiken zijn weer lekker aanwezig.

18. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent love. Benieuwd wat de vk er morgen over te zeggen heeft...
    Ik ga nu proberen te slapen, hoop voor je dat de nacht je nog wat slaap brengt xx

19. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Misschien moet je savonds anders eens wat tabletten magnesium (ontspannend) en valeriaan nemen. Of melatonine 1mg. Om toch in slaap te kunnen vallen...

20. Love1990

Heb ik ook al aan gedacht veldmuisje. Magnesium slik ik al voor mn onrustige benen, maar die anderen zijn nog wel een optie. Straks maar even overleggen.

Tot half 3 beneden rond gescharreld, en toen geslapen tot half 5. Nu lig ik alweer anderhalf uur harde buiken weg te zuchten

Deel Deze Pagina